Ik ben erg benieuwd wat het weer gaat doen. Deze week hebben wij niet gehad en van mij mag het op een beetje regen na vandaag zo blijven. Maar de voorspellingen zijn niet fijn.
De voorspellingen zijn op elke site nogal verschillend, zie wel of we iets krijgen. Hagelstenen mogen wel wegblijven, platte daken en zonnepanelen kapot zit ik niet op te wachten.
_xManadisx_
Geplaatst: 09-07-23 10:15
BigOne schreef:
De voorspellingen zijn op elke site nogal verschillend, zie wel of we iets krijgen. Hagelstenen mogen wel wegblijven, platte daken en zonnepanelen kapot zit ik niet op te wachten.
Wij zijn nu nog in Drenthe, grens Overijssel, maar gaan vandaag toch naar huis(Texel). Is hier zo warm en benauwd. Hoop dat het thuis beter is en we daar ook minder paasei krijgen
Josien_
Geplaatst: 09-07-23 10:49
Die hagel mag inderdaad wel wegblijven. Doet me meteen denken aan 2016, hele dorp aan gort door die mega hagelstenen
Hiraeth
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-23 12:58
Ik zit bij Jolien Happystormchaser in de auto. Het is weer tijd.
Ik zie hier van alles boven het IJsselmeer ontstaan. Denk dat deze regio fantastisch is om wat te spotten.
Oh ik zie ook het kaartje, wij vallen inderdaad binnen die rode cirkel. Net vanuit het niets ineens hele grote druppels en vanuit de verte behoorlijk onweer. Nu weer zon, maar ik zie al het een en ander bij elkaar pakken verderop.
Hiraeth schreef:
Ben benieuwd of jullie hier in de buurt zijn haha
Matheno
Geplaatst: 09-07-23 15:15
Richting zuid / zuid west
Richting oosten
De wind begint nu een beetje aan te trekken, maar de vogels fluiten nog en de kat loopt nog op het land dus het is nog niet dichtbij.
Laatst bijgewerkt door Matheno op 09-07-23 15:21, in het totaal 2 keer bewerkt
Hier omgeving roermond is nu een beetje de stilte voor de storm gaande. Het rommelt al flink. Het waait. Het is nogal donker hier. En als ik dit type begint het volgens mij te regenen
Hier omgeving roermond is nu een beetje de stilte voor de storm gaande. Het rommelt al flink. Het waait. Het is nogal donker hier. En als ik dit type begint het volgens mij te regenen
Hier in Born flinke regen en wat donder, dat zal wel jullie kant op komen denk ik.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 09-07-23 15:36
Hiraeth schreef:
Leuk heel veel pelzier en houdt het veilig
Ik zit wel een stuk zuidelijker maar hier voorspellen ze ook wel een en ander. Ik ben wel gelukkig voor de voorspellingen op locatie aangekomen, maar onderweg elk snelwegbord, waarschuwing, code oranje, noodweer, ben voorzichtig. De meest westelijke plek van de route donkergrijze lucht en dikke druppels en venijnig geflits in de lucht. Toen ging ik weer oostelijk en liet dat achter.
Alles hier ligt vast en veilig. Windstoten tot 90/100 km per uur voorspeld
Babootje
Geplaatst: 09-07-23 15:38
Hier in Den Haag alleen bewolkt. Het heeft een uurtje geleden even flink gewaaid. Toen dacht ik eigenlijk daar komt ie aan. Maar de wind is weer gaan liggen. Ik heb het idee dat we hier ertussendoor gaan rollen.