Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

geerte

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 11:34

Hii, mag ik mij hier melden? Sinds een tijdje weer vrijgezel vanwege iemand die niet genoeg had aan mij en bij iemand anders alvast begon.

Ik heb laatst weer tinder geïnstalleerd, maar merk dat ik iedereen enorm aan het vergelijken ben met mijn ex.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 11:49

blubblabhoi schreef:
Sure_lee schreef:
Wat een leuke dame ben je!
Nav je bericht had ik een heel ander beeld haha.

Het ligt er aan wat voor mannen je wilt aantrekken. Voor meer serieuze gesprekken die niet alleen maar een ONS willen of over sex willen praten, zou ik persoonlijk een andere foto maken.
Maar als je dat soort reacties en praatjes leuk vindt... voor tijdverdrijf en afleiding.....lekker plaatsen. Want ik vind het wel een leuke foto.

Nu ben ik wel heel erg benieuwd wat voor beeld je dan wel bij me had haha :=

Wauw ik ben echt overweldigd door jullie reacties. Ontzettend lief en bedankt allemaal, het geeft m'n zelfvertrouwen echt een gigantische boost <3

Ik ben inderdaad voorlopig nog even niet op zoek naar een serieuze relatie. Ik ben voor het eerst in m'n leven single na een relatie van 11 jaar. Inderdaad op zoek naar een FWD/scharrel/vermaak hihi.

Ik houd jullie op de hoogte dames van m'n avonturen! Ik heb buiten m'n ex nog nooit iemand anders gehad (zelfs niet gezoend), dus ik vind het wel heel erg spannend :o
Ik denk dat ik morgenavond Tinder aanmaak samen met een vriendinnetje/zusje. :D

Ik herken jou situatie zo goed! Ik was ook na 9 bijna 10 jaar vrijgezel. Ik kan je zeggen, dat ik er van genoten heb om vrijgezel te zijn en dat ik het in het begin ook super spannend vond om iemand anders te zoenen (of meer überhaupt). Maar ik heb mezelf zo veel beter leren kennen en ik weet zo veel beter wat ik wil. Geniet er van zou ik zeggen.

En als je idd niks serieus zoekt, lekker die foto met decolleté doen. Jij gaat de mannen helemaal gek maken. En een leuke kop en goede inhoudt. Haha. Maak ze gek!

Hmm.. geerte. Ook herkenbaar. Iedereen vergelijken met mn ex... ik wordt zo moe van alle domme gasten op tinder en dan mis ik een intelligent gesprek echt oprecht.

Ik ben wel een beetje gezellig aan het kletsen met een gozer. 1x langs geweest. Maar bleek dat hij rookt, dat vind ik echt een mega afknapper. Maar dan was hij ook nog eens niet zo bijster slim. Ik wil daarin iemand die mij soms ook gewoon op mn plek zet of een oprecht goed gesprek kan voeren. Iemand die tussen mijn regels door kan lezen en dat ik niet de simpelste dingen tot in den treuren hoef uit te leggen...

Afbeelding
Dit is mijn eerste foto op mn tinder.

Geen decolleté oid :')
Laatst bijgewerkt door Peelie op 12-03-20 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 12:04

Ook zo'n leuke foto!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 12:08

Silly1972 schreef:
Ook zo'n leuke foto!

Dankje. Ik heb ook wel van feestjes dingen op mn insta staan. En mn insta is gekoppeld aan mn tinder.

Op een van de foto's heb ik een zweep vast :') je kan je voorstellen wat voor reacties dat oplevert :oo

(Ik heb me bedacht. Foto per PB :D)
Uhm ja... dit soort dingen dus :') :') :')

Dat trekt wel een bepaald publiek waar ik heel veel vragen van krijg :Y)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 12:12

Haha ja geloof ik graag :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 12:19

Ik wil wel graag verzoeken om het niet over 'tieten zieb' te hebben, maakt het zo banaal hier.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 12:22

MarcoBorsato schreef:
Ik wil wel graag verzoeken om het niet over 'tieten zieb' te hebben, maakt het zo banaal hier.

:') :') :')

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 12:47

geerte schreef:
Hii, mag ik mij hier melden? Sinds een tijdje weer vrijgezel vanwege iemand die niet genoeg had aan mij en bij iemand anders alvast begon.

Ik heb laatst weer tinder geïnstalleerd, maar merk dat ik iedereen enorm aan het vergelijken ben met mijn ex.

Dit is natuurlijk heel erg goed, zo weet je zeker dat je niet nog een keer zo'n eikel krijgt *\o/*
of bedoelde je het niet op die manier :Y)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 13:54

Ik heb een tijdje de tekst : Geen ONS/FWB onderaan mijn profiel gehad.
Leukste scharrels heb ik opgedaan in die tijd, alsof mannen er een uitdaging in zien haha.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 14:26

Ik heb dit in mijn bio staan:
1.82 lang en val niet op kleinere mannen. Wel op mannen die goed verzorgd zijn (zonder baard) met een jeugdige uitstraling, actief leven maar ook de rust hebben om bank te hangen.

Ik sta open voor een berichtje en antwoord altijd maar zoek je een seksafspraakje, sla mij dan maar over.

Ik verdeel mijn tijd met werken, mijn honden, vrienden, uit eten, bioscoop, netflix, weekendjes weg. Ik ben open, eerlijk, sociaal maar ook erg rechtdoorzee en ik houd van sarcastische humor!

Niet teveel, niet te uitgebreid maar wel duidelijk!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 14:28

Jeetje Geerte, dat is wel echt zuur.....ik heb dit met mijn man ook gehad. Hield bij mij al jaren de boot af maar was dus ondertussen van alles aan het uitspoken. Ik wist ook niet wat ik zag toen ik er per ongeluk achter kwam. Sterkte!

Leuke foto Peelie!! En roken is gewoon vies....dan haak ik ook direct af. Ben opgegroeid in een rookhol en daar wens ik me niet meer in te bevinden!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 14:37

Ik had niets in mijn profiel staan, mannen lezen dat toch niet. :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 14:49

Ik heb er in staan:
Je moet wel mee naar Afrika willen emigreren
Klein maar niet zo fijn

Beide werken goed :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 15:07

Ik had gewoon heel erg random wat hobby's eronder gezet. Gros leest het niet, een paar wel en die hadden een stapje voor.

<3 voetbal, groundhoppen, terrasje pakken en nog wat dingen. Lekker kort dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 15:10

Mijn lengte heb ik er wel altijd in staan.. Soms met smilies wat dingen, soms niks.. O ja en geen kinderwens vaak ook wel

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 15:36

Relaxed schreef:
Mijn lengte heb ik er wel altijd in staan.. Soms met smilies wat dingen, soms niks.. O ja en geen kinderwens vaak ook wel

Das het eerste wat ik roep bij contact, geen kinderen en die komen er ook niet. Geen hekel aan maar voor mij hoeft het niet.

Heeft een contact mij wel eens gevraagd hoor, ben je nog vruchtbaar want ik wil er nog wel eentje.......nou dat was heel snel klaar!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 15:56

Ik kom net tot de ontdekking dat ik niet eens meer Tinder op mijn tel heb :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 15:58

Heb je ook niet meer nodig toch?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 16:17

Klopt :D

Ik zit nog steeds in Palma. Gaat meer dan goed! We doen samen en ieder ons eigen ding, zitten op yoga (had ik veel eerder moeten doen) en ik geniet erg van het weer/het eiland. C. werkt de laatste weken ook vanuit huis, dan is 40 vierkante meter soms wat krapjes, maar verder dan een discussie over de was gaat het niet.

Bizar hoe alles zo loopt, vrijdag 13 december zagen we elkaar voor het eerst en a.s. vrijdag de 13e zit ik hier ruim 2 maanden en dit weekend verjaardag nummer ik ben de tel kwijt :')

A.s. woensdag vliegen we terug, ik vertrok begin jan voor een paar dagen, lol. Nu kan het gelukkig wat betreft werk prima, maar wat verjaardagen binnen de familie/afspraken/enz.

We zitten qua werk beide in een transitie en sluiten studie('s) ook niet uit. C. wil een studie volgen in het boerengat waar ik in NL woon en zelf slaat de twijfel wat toe. Was van plan een heel specifieke studie te gaan doen en an sich heb ik er in het buitenland (NL is sowieso tijdelijk) ook wat aan, maar een heel stuk minder dan in NL. Zit nu, ook, aan fysiotherapie te denken (andere optie was/is psychomotorische therapie).

Dus voor nu vliegen we, als het vanwege de Corona nog kan, terug voor een zoals wij het noemen 'oriëntatie-vakantie' naar Nederland en daarna zien we het wel weer.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 16:40

Ik kan fysio heel erg aanraden! Maar ik ben totaal niet biased ofzo :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 16:41

Heel tof Ailill! Ik hou van successtory's!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 18:13

capopjekop schreef:
Ik had gewoon heel erg random wat hobby's eronder gezet. Gros leest het niet, een paar wel en die hadden een stapje voor.

Groundhoppen?

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 19:01

Ik ben net terug van mijn date, en was opzich wel heel gezellig, maar toen noemde hij dus aan het einde dat hij gelovig is en dat wel belangrijk vindt. Hij zou het ook wel fijn vinden als iemand later met hem mee ging naar dat soort dingen. Nu ben ik zelf totaal niet gelovig, wel heb ik respect voor wat anderen geloven en als ze daar hun kracht uit halen, maar ik zou zelf nooit meegaan naar bv de kerk.
Verder zei hij dat hij ons wel erg verschillend vindt, maar dat hij het ook wel gezellig vond qua hoe we met elkaar konden kletsen....
Ik vind dit maar bijzonder hahaha

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 19:10

Help, ik heb een date :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 19:35

Exitium schreef:
capopjekop schreef:

Groundhoppen?

Die vraag kreeg ik wel vaker :D
Dat is het bezoeken van voetbalstadions/wedstrijden in binnen- en buitenland

Leuk joh! Wat gaan jullie doen?