Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blubblabhoi schreef:Sure_lee schreef:Wat een leuke dame ben je!
Nav je bericht had ik een heel ander beeld haha.
Het ligt er aan wat voor mannen je wilt aantrekken. Voor meer serieuze gesprekken die niet alleen maar een ONS willen of over sex willen praten, zou ik persoonlijk een andere foto maken.
Maar als je dat soort reacties en praatjes leuk vindt... voor tijdverdrijf en afleiding.....lekker plaatsen. Want ik vind het wel een leuke foto.
Nu ben ik wel heel erg benieuwd wat voor beeld je dan wel bij me had haha![]()
Wauw ik ben echt overweldigd door jullie reacties. Ontzettend lief en bedankt allemaal, het geeft m'n zelfvertrouwen echt een gigantische boost![]()
Ik ben inderdaad voorlopig nog even niet op zoek naar een serieuze relatie. Ik ben voor het eerst in m'n leven single na een relatie van 11 jaar. Inderdaad op zoek naar een FWD/scharrel/vermaak hihi.
Ik houd jullie op de hoogte dames van m'n avonturen! Ik heb buiten m'n ex nog nooit iemand anders gehad (zelfs niet gezoend), dus ik vind het wel heel erg spannend![]()
Ik denk dat ik morgenavond Tinder aanmaak samen met een vriendinnetje/zusje.
Silly1972 schreef:Ook zo'n leuke foto!
geerte schreef:Hii, mag ik mij hier melden? Sinds een tijdje weer vrijgezel vanwege iemand die niet genoeg had aan mij en bij iemand anders alvast begon.
Ik heb laatst weer tinder geïnstalleerd, maar merk dat ik iedereen enorm aan het vergelijken ben met mijn ex.
Relaxed schreef:Mijn lengte heb ik er wel altijd in staan.. Soms met smilies wat dingen, soms niks.. O ja en geen kinderwens vaak ook wel
capopjekop schreef:Ik had gewoon heel erg random wat hobby's eronder gezet. Gros leest het niet, een paar wel en die hadden een stapje voor.voetbal, groundhoppen, terrasje pakken en nog wat dingen. Lekker kort dus
Exitium schreef:capopjekop schreef:Ik had gewoon heel erg random wat hobby's eronder gezet. Gros leest het niet, een paar wel en die hadden een stapje voor.voetbal, groundhoppen, terrasje pakken en nog wat dingen. Lekker kort dus
Groundhoppen?