Whale schreef:Het is een Engels woord. Maar ik zat het woord in het Nederlands te lezen dus daarom snapte ik hem dus niet
Het word ook Nederlands gebruikt en niet perse als Engels woord.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Whale schreef:Het is een Engels woord. Maar ik zat het woord in het Nederlands te lezen dus daarom snapte ik hem dus niet
Het word ook Nederlands gebruikt en niet perse als Engels woord.
Sheehan schreef:Lit is in het Engels gewoon verlicht - bijvoorbeeld door vuur. Lit zijn is anders. Dan doel je meer op dronken zijn, je heel erg vermaken (bijvoorbeeld op een feest)
Amandavd schreef:Sheehan schreef:Lit is in het Engels gewoon verlicht - bijvoorbeeld door vuur. Lit zijn is anders. Dan doel je meer op dronken zijn, je heel erg vermaken (bijvoorbeeld op een feest)
Of iets dat geweldig leuk is.
Ik volg Buzzfeed teveel, ik ken teveel woorden zoals lit, as fiets, extra, savagebijna niveautje skeer
Amandavd schreef:Sheehan schreef:Lit is in het Engels gewoon verlicht - bijvoorbeeld door vuur. Lit zijn is anders. Dan doel je meer op dronken zijn, je heel erg vermaken (bijvoorbeeld op een feest)
Ik volg Buzzfeed teveel, ik ken teveel woorden zoals lit, as fiets, extra, savagebijna niveautje skeer
xPabloBokt schreef:Amandavd schreef:
Toevallig ook Drag Race gezien? Dan leer je pas leuke slang
MarlindeRooz schreef:Staat vaak in het contract