poes schreef:Janine1990 schreef:Daar zeg je wat Dees_Daan, ik zie dat wij even oud zijn... Ik mocht het inderdaad ook niet met handrem leren. Dit was te makkelijk en slecht voor de auto als ik me niet vergis.
Mijn ouders hebben het wel met handrem geleerd, maar doen het nooit want het is gewoon poedersuiker dan gewoon met voetrem.
Tot je eens op een echte helling staat op slecht terrein. Je hebt je oordeel wel klaar zeg. Het is al rottig genoeg als het iemand even niet lukt met een nieuwe auto.
Ik denk dat ik me redelijk kan redden, hetzij met mijn auto hetzij met mijn hulpvraag... Ik zou er niet over piekeren om zoiets op Bokt te vragen, nadat er iets is gebeurd.
Dat een nieuwe/oudere auto even wennen is, prima... Maar dan neem je eerst een keer een ervaren bestuurder mee om af te tasten. Been there, done that, got the t-shirt...
Voordat ik de pick up voor het eerst mee mocht met trailer er achter, hebben we ook ff een rondje zonder trailer gereden om de auto te leren kennen. Ik vind dat persoonlijk vrij normaal en kennelijk meerdere mensen om mij heen...
Het gaat hier om autorijden, waarmee je niet alleen verantwoordelijkheid hebt over je auto, jezelf en eventuele inzittenden...