Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Love_Laugh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:05

Fietsers die hun hand niet uitsteken welke kant ze opgaan en dan boos op mij worden omdat ik dus maar besluit om door te rijden als ze remmen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:16

Aan de pijn in mijn heup.

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:19

Love_Laugh schreef:
Fietsers die hun hand niet uitsteken welke kant ze opgaan en dan boos op mij worden omdat ik dus maar besluit om door te rijden als ze remmen. :+

Dit! Zo ontzettend naar :7

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:20

Mensen die alleen maar glas half leeg zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:44

Love_Laugh schreef:

In hetzelfde straatje; fietsers zonder verlichting. Hier in het dorp zelfs kinderen zonder fietslichtjes. Snap dat echt niet, ik ben niet helderziend en kan niet ruiken dat er een fietser rijdt op een donker stuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:49

Of voetgangers zonder licht/fluo die op straat lopen. Vorige week bijna 1 meegemaaid op een onverlichte baan.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:51

Dat ik een volledig onnodige blackout had tijdens mijn examen vandaag..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:52

Ik schrik er vooral zo van. Ik had laatst bijna een prepuberale jongen onder mijn auto omdat hij vanuit het niets tussen twee auto's vandaan kwam en geen licht aan had, krijg ik me toch een grote bek. Heb de auto geparkeerd en echt even zitten janken want het scheelde zo weinig, mijn hart zat echt in mijn keel.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 18:00

Emmaa_ schreef:
Love_Laugh schreef:

In hetzelfde straatje; fietsers zonder verlichting. Hier in het dorp zelfs kinderen zonder fietslichtjes. Snap dat echt niet, ik ben niet helderziend en kan niet ruiken dat er een fietser rijdt op een donker stuk.

Wat dacht je van mensen die met een idiote snelheid over een gelijkwaardige kruising vliegen en je aankijken alsof je een mongool bent als je maar net op tijd je auto tot stilstand kan krijgen.

Mijn man had vorige week een knul zonder licht goed laten schrikken. Pa belde op hoge poten op naar het bedrijf dat z’n zoon bijna van z’n fiets was gereden, maar toen bleek dat die z’n licht niet aan had gehad kwam er nog een mail met excuus en dank voor de wijze les.

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 18:42

Emmaa_ schreef:
Ik schrik er vooral zo van. Ik had laatst bijna een prepuberale jongen onder mijn auto omdat hij vanuit het niets tussen twee auto's vandaan kwam en geen licht aan had, krijg ik me toch een grote bek. Heb de auto geparkeerd en echt even zitten janken want het scheelde zo weinig, mijn hart zat echt in mijn keel.

Ach, het is zo ontzettend naar. Heb ik ook laatst gehad. Reed ik naar huis op de scooter, en er waren twee jongens van ongeveer 13/14 jaar op de verhoogde stoep aan mijn kant van de weg aan het spelen. Ik remde al voor de zekerheid, duwde de een de ander er gewoon voor. Heb ontzettend lopen janken toen..

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:58

Aan de onduidelijkheid op mijn nieuwe werk. :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 08:08

Dat ik niet kon slapen en nu zo verschrikkelijk moe ben -O-

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 08:18

theadora99 schreef:

Herkenbaar :(
En nu kijk ik verschrikkelijk op tegen vandaag :+
Moet mijn nieuwe keuken eruit halen en heelhuids overbrengen naar mijn nieuwe woning.
Gelukkig krijg ik hulp :o

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 08:18

Wakker worden met hoofdpijn. -O-

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 08:24

Lieszje schreef:
theadora99 schreef:

Herkenbaar :(
En nu kijk ik verschrikkelijk op tegen vandaag :+
Moet mijn nieuwe keuken eruit halen en heelhuids overbrengen naar mijn nieuwe woning.
Gelukkig krijg ik hulp :o

Ik heb eerst paardrijles en daarna moet ik 5 uur werken :') ben vanavond rond 19.00 hopelijk thuis. Kan ik meteen Mn bed in rollen, haha.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 08:28

Sterkte Theodora :')
Ik heb geen flauw idee hoelaat ik thuis ben :+
Zit sowieso al drie uur in de auto vandaag :+
Maar als de keuken staat is alles wel weer goed :o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 08:29

Aan dat ik moet werken.. echt geen zin in, al die rot collega's weer zien. Ik zweer als die ene bitch weer gemeen tegen me is dan ga ik er wat van zeggen..ik ben er zo klaar mee!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 08:36

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik moet werken.. echt geen zin in, al die rot collega's weer zien. Ik zweer als die ene bitch weer gemeen tegen me is dan ga ik er wat van zeggen..ik ben er zo klaar mee!

Hebben jullie niet meer supers in de buurt? Misschien eens kijken of ze daar nog mensen zoeken? Wij hebben echt een goede sfeer onderling en iedereen helpt elkaar.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:03

Kairos schreef:
Lestrange01 schreef:

Hebben jullie niet meer supers in de buurt? Misschien eens kijken of ze daar nog mensen zoeken? Wij hebben echt een goede sfeer onderling en iedereen helpt elkaar.

Nou ik ben erover na aan het denken om misschien bij de bibliotheek the solliciteren, ze zochten daar mensen.. ik vind het werk wat ik nu doe leuk en qua tijden is het ideaal, maar mijn collega's zijn zo afschuwelijk

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:02

Lestrange01 schreef:
Nou ik ben erover na aan het denken om misschien bij de bibliotheek the solliciteren, ze zochten daar mensen.. ik vind het werk wat ik nu doe leuk en qua tijden is het ideaal, maar mijn collega's zijn zo afschuwelijk

Weg daar! Collega’s kunnen je werk maken of breken en jouw werk klinkt daardoor niet als een fijne plek om te zijn.
Lekker solliciteren bij de bieb, dat is ook super leuk week :))

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:09

Dat ik zo wantrouwend ben en niet weet hoe ik daar vanaf kan komen

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:43

De dwingende appjes van de leiding van de Jumbo.Onze dochter heeft ook nog school(examen jaar) en kan niet spijbelen voor het werk.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-18 12:27

Britta31 schreef:
De dwingende appjes van de leiding van de Jumbo.Onze dochter heeft ook nog school(examen jaar) en kan niet spijbelen voor het werk.

Dat mogen ze niet eens vragen. Dat is medewerking aan het niet nakomen van leerplicht.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 12:35

Niet per se een ergernis, maar het valt me op dat er de laatste tijd zoveel topics over kinderen geopend worden op bokt?? :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 12:39

Britta31 schreef:

Ze moet zelf voor vervanging zorgen.Maar als niemand van het personeel kan moet ze toch komen.(ze is 16)