Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_Laugh schreef:Fietsers die hun hand niet uitsteken welke kant ze opgaan en dan boos op mij worden omdat ik dus maar besluit om door te rijden als ze remmen.
Emmaa_ schreef:Love_Laugh schreef:Fietsers die hun hand niet uitsteken welke kant ze opgaan en dan boos op mij worden omdat ik dus maar besluit om door te rijden als ze remmen.
In hetzelfde straatje; fietsers zonder verlichting. Hier in het dorp zelfs kinderen zonder fietslichtjes. Snap dat echt niet, ik ben niet helderziend en kan niet ruiken dat er een fietser rijdt op een donker stuk.
Emmaa_ schreef:Ik schrik er vooral zo van. Ik had laatst bijna een prepuberale jongen onder mijn auto omdat hij vanuit het niets tussen twee auto's vandaan kwam en geen licht aan had, krijg ik me toch een grote bek. Heb de auto geparkeerd en echt even zitten janken want het scheelde zo weinig, mijn hart zat echt in mijn keel.
Lieszje schreef:theadora99 schreef:Dat ik niet kon slapen en nu zo verschrikkelijk moe ben
Herkenbaar
En nu kijk ik verschrikkelijk op tegen vandaag
Moet mijn nieuwe keuken eruit halen en heelhuids overbrengen naar mijn nieuwe woning.
Gelukkig krijg ik hulp
Lestrange01 schreef:Aan dat ik moet werken.. echt geen zin in, al die rot collega's weer zien. Ik zweer als die ene bitch weer gemeen tegen me is dan ga ik er wat van zeggen..ik ben er zo klaar mee!
Kairos schreef:Lestrange01 schreef:Aan dat ik moet werken.. echt geen zin in, al die rot collega's weer zien. Ik zweer als die ene bitch weer gemeen tegen me is dan ga ik er wat van zeggen..ik ben er zo klaar mee!
Hebben jullie niet meer supers in de buurt? Misschien eens kijken of ze daar nog mensen zoeken? Wij hebben echt een goede sfeer onderling en iedereen helpt elkaar.
Lestrange01 schreef:Nou ik ben erover na aan het denken om misschien bij de bibliotheek the solliciteren, ze zochten daar mensen.. ik vind het werk wat ik nu doe leuk en qua tijden is het ideaal, maar mijn collega's zijn zo afschuwelijk