Zal ik een schaar mee nemen morgen? Ben ook de beroerdste niet..
Rytir
Geplaatst: 25-04-18 18:33
Ik heb net hardop zitten lachen om een openingszin . Hij tuurt naar de grijze lucht en overpeinst zijn plannen om de wereld te domineren. En bij die plannen is een rol voor mij weggelegd Ben benieuwd waar dit gesprek heen gaat...
In het Duits. Echt een heel verhaal 'Wie haben ein Match. Das freut mich wirklich sehr, denn du warst mir auf den ersten Blick sympathisch.'
Leuke match, goed begin.. zo jammer dit *opent Google translate*
Wendy15
Geplaatst: 25-04-18 18:54
Hahaha hier ook veel duitsers maar die verwijder ik meteen weer. Spreek wel aardig Duits vanwege mn werk maar vind het zo'n lelijke rot taal in mn vrije tijd geen zin in
Celiien
Geplaatst: 25-04-18 18:55
:’)
Hier geen duitsers.. wel af en toe een paar engelsmannen. ‘Wanna shag?’ Euhm, no :’) t is hier geen geordie shore
Duits in m'n vrije tijd is alleen oke in de vorm van Rammstein. Verder moet ik er te hard over na denken om het te spreken. Versta en lees het meer dan prima, maar om het zelf te fabriceren.. Mijn leraar Duits zou zo teleurgesteld zijn als hij het wist
Wendy15
Geplaatst: 25-04-18 18:58
Ik heb echt schijt aan naamvallen en grammatica. Als ze me begrijpen vind ik goed genoeg. Wees blij dat ik in mijn land jouw taal spreek denk ik dan
Duits is echt een no-go, heb er echt niks mee. Engels daarentegen vind ik enorm sexy. Vooral dat kakkie Engels.
Wendy15
Geplaatst: 25-04-18 19:13
Engels vind ik ook leuk Spaans ook. Frans niet. Op Mallorca was ik spontaan beetje verliefd op spanjaard die me alle hoeken van het terras liet zien toen ik vroeg naar salsa bar man wat was die knap en kon ie dansen en dan dat taaltje erbij haha
Duits vind ik echt een k*t taal, helaas zit ik voor het werk vaak in Duitsland Ik heb een anonieme fb profiel foto maar geen idee of mijn fb verder ook zo anoniem is.
Maaaarrrr ik heb vrijdag zowaar weer eens een date
Ja feesten met iemand die nog nooit Koningsdag heeft gevierd
Ik laat de laatste jaren expres een stoppel baardje staan zodat mensen mij niet meer 10 jaar jonger schatten qua leeftijd en nu nog maar 5-6 jaar jonger
Zinzi_jewel
Geplaatst: 25-04-18 20:36
Nou sinds gister behoor ik dat officieel tor de leeftijd categorie die geacht wordt verstand te hebben Hahahaha
Tinder vindt ik toch niet echt wat gezocht wordt. Dan net maar heerlijk 2 afleveringen Grey,s anatomy gekeken Eric Dane ( Dr Sloan) Die mag wel komen aanbellen
Ailill
Geplaatst: 25-04-18 22:19
Nog een paar uurtjes en dan word ik, voor de 7e keer, oom