Caira schreef:Bij ons bij de jumbo hebben ze ze wel
Helaas geen Jumbo. Evengoed dank voor je antwoord.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Ik zoek een fijn telefoonhoesje. Een bookcase model voor een Samsung a70. 1 waar je je pasjes in kwijt kan maar die niet je scherm beschadigen want dat heb ik nu helaas. Ook 1 die je bookcase kan omklappen, ze beginnen allemaal scheuren te vertonen en deze heb ik nog maar sinds juli en dit was er 1 van 20 euro ofzo bij een telefoon winkel. Mag er gewoon 1 van aliexpress zijn.
fjord_brucht schreef:Ik ben op zoek naar witte snickers...
Nergens meer te krijgen
Amber_anne schreef:fjord_brucht schreef:Ik ben op zoek naar witte snickers...
Nergens meer te krijgen
Las eerst sneakers maar heb ook een snicker gevonden
https://www.nerdcandy.be/snickers-white ... ogQAvD_BwE
fohadie schreef:Weet iemand een stenen winkel waar je een ovenschaal kan kopen die wel open mag blijven? Ik hoopte op de AH maar de winkels waar ik ben geweest hadden het niet.
Ik wilde lasagne maken, heb alles in huis behalve een ovenschaal blijkbaar. Kan het wel online bestellen, maar dan moet je maar afwachten wanneer het bezorgt wordt en dan heb ik het nog niet over de hoge verzendkosten gehad.
Mocht het echt niet bij een winkel die nu open is te koop zijn,dan maak ik wel een ander gerecht en bewaar de lasagne bladeren. Maar wie weet kan Bokt helpen?
Lizz schreef:fohadie schreef:Weet iemand een stenen winkel waar je een ovenschaal kan kopen die wel open mag blijven? Ik hoopte op de AH maar de winkels waar ik ben geweest hadden het niet.
Ik wilde lasagne maken, heb alles in huis behalve een ovenschaal blijkbaar. Kan het wel online bestellen, maar dan moet je maar afwachten wanneer het bezorgt wordt en dan heb ik het nog niet over de hoge verzendkosten gehad.
Mocht het echt niet bij een winkel die nu open is te koop zijn,dan maak ik wel een ander gerecht en bewaar de lasagne bladeren. Maar wie weet kan Bokt helpen?
Je kan ook van die aluminium schalen gebruiken. Die hebben ze meestal wel bij elke supermarkt.
Online kan je bij de ah ook overschalen bestellen