Sorry maaf verwijder je bericht voor mijn man het ziet en zegt dat ik niks mag shoppen
Wou net zeggen, denk dat rompers wel voldoende zijn. Of eventueel UV shirts inderdaad. En een zonnebrilletje? Met een hoedje. En een mini cameraatje om z'n nek.
Playsuits en rashguards en mooie hoedjes met rand tegen de zon uiteraard
Cemlys
Geplaatst: 31-01-18 08:14
lieveli schreef:
Sorry maaf verwijder je bericht voor mijn man het ziet en zegt dat ik niks mag shoppen
Cemlys
Geplaatst: 31-01-18 08:19
Gelukkig kun je nog wel een paar zonnehoedjes, zonnebrilletjes, eventueel uv kleding, zwembroekjes, en derg shoppen. Ik had wel fijne zomerpakjes van mayoral, luchtiger dan een romper. Ik had best veel zomerkleertjes maar heeft ze weinig van gedragen, zo zonde eigenlijk.
Idd lekker zomerse onesies. Wij waren afgelopen zomer in Engeland en daar was een paar dagen zeer on-Engels weer (bijna 30graden) en zat dat echt het fijnste.
Hier wat voorbeeldjes zodat Joon mij nog meer gaat haten
Een zonnebril vind ik wel onmisbaar voor die kleintjes. De zon is zo fel en je kunt ze niet uitleggen dat ze moeten weg kijken. Ik vind de Babiators super:
Had een babybanz. Ding zat voor geen meter en hij trok hem om de haverklap af Dus een hoed of pet met een klep
Niwla
Geplaatst: 31-01-18 10:04
Ooh verdorie Lau, die pakjes
Die van jou zijn ook leuk Cemlys, ik zou er bijna een meisje voor bij willen maken.
Meneertje hier kijkt meteen weg als hij de zon op z’n gezicht krijgt, ik ben benieuwd of dat zo blijft.
IMJ
Geplaatst: 31-01-18 10:05
Keet schreef:
Had een babybanz. Ding zat voor geen meter en hij trok hem om de haverklap af Dus een hoed of pet met een klep
Hier ook, ze trok hem echt af. Hoedjes ook btw..dus (sowieso natuurlijk) veel onder parasol en bij wandelen ook zoveel mogelijk met parasolletje aan de wagen!
Vorig jaar vond ze het dan weer geweldig, een echte zonnebril!
Ik heb geloof ik eea aan uv kleding liggen ook idd.
Setje van de hema en nieuw tumble shirt met imps legging.
Vond de opmerking van een aantal wel handig. Het net gewassen onderop. Heb in het laatje alles gesorteerd. Wat gewassen is gaat links en schoon pakken van rechts. Jurkjes en shirtjes om en om
Dat 2e pakje is leuk Lautje, lekker hydrofiel materiaal zo te zien! Waar is dat van?
Ik zou gewoon weer gaan voor zijde of katoen-wol-zijde, dat is vaak lekkerder dan katoen, ademt veel beter en gaat niet zo klammig aanvoelen als katoen. Zeker geen zonnebril tenzij je echt uren en uren midden op de dag in de felle zon gaat lopen. Ik vind dat je met een baby gewoon een beetje in de schaduw blijft, en dan heb je geen zonnebril nodig.
Zo af en toe even kort in de zon is alleen maar gezond en anders doe je lekker een zonnehoedje op en (dunne!) lange mouwen zodat ze niet rood worden
Maar een ieder maakt daarin zijn eigen keuzes
Leuke setjes weer Michelle, staat d'r goed!!
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-18 10:47
Dat is van bobo choses. Is organisch katoen. Heb met die print er een roze jurkje van. Hele fijne stof.
Heb wel weer zin in de zomer. Lekker veel kleur in de kleertjes.