Flessuh schreef:jooproo schreef:Ik heb het een paar dagen geleden afgerond met die ene. Nu een nieuwe match (die 150km verweg woont, in Groningen...). Erg leuke meid en zijn al overgegaan op whatsapp, nadat ik mijn telefoonnummer in wiskundige raadsels en cryptische omschrijvingen heb gegeven, omdat ze wiskunde studeert. Tot nu toe gezellig maar die afstand is toch wel een groot minpunt haha! (Misschien iets voor jou Flessuh?

)
Afstand maakt mij dus echt niks.. als ik voor m'n werk 120km rijd om er te komen...
Ik ben nu al lang blij dat ik een match heb die wat terug zegt

En niks mis met Groningen inderdaad.
(Ja zeg ik als Fries)

En nu oppassen dat je niet 100% op haar stort dat ze wegrent he
jooproo schreef:Ik heb het een paar dagen geleden afgerond met die ene. Nu een nieuwe match (die 150km verweg woont, in Groningen...). Erg leuke meid en zijn al overgegaan op whatsapp, nadat ik mijn telefoonnummer in wiskundige raadsels en cryptische omschrijvingen heb gegeven, omdat ze wiskunde studeert. Tot nu toe gezellig maar die afstand is toch wel een groot minpunt haha! (Misschien iets voor jou Flessuh?

)
Afstand is te overbruggen was altijd mijn motto, maar het maakt het wel lastiger inderdaad!
Leuk Joopie
florence123 schreef:Ik heb gisteren dus date 2 gehad! Eerst wat gaan eten en daarna samen richting de afterwork vertrokken. Mijn vriendinnen waren 1,5uur te laat. Gelukkig kon ik goed babbelen met zijn vrienden

Bij het afscheid viel er nog een kusje. Ik moet zeggen dat ik er zo 'chill' bij blijf, ik kon ook gewoon normaal eten. Terwijl ik de eerste keer altijd deftig probeer te eten

Is dat net goed of niet? Ik heb geen druk om mezelf beter voor te doen dan dat ik ben. Bovendien vergelijk ik hem ook nog steeds met mijn ex tinderboy, ik weet dat ik dat niet mag doen.

Vergelijken is niet heel erg toch? Zeker als het nog helemaal niet zo lang geleden is. Zolang je huidige maar beter eruit komt
Thenexttry schreef:Colien wat leuk allemaal klinkt in ieder geval positief en het is inderdaad netjes van je maar de eer aan jezelf houden is vaak wel 't beste ookal voelt het niet altijd zo.
De eer aan mezelf houden is ook wel iets wat ik in mijn hoofd hou hoor. Je hebt zo lang het leuk gehad samen, waarom zou je nu dan een rottrap na willen geven? Begrijp ik nooit zo, ik steek die energie liever in nieuwe leuke dingen.
Robijntjah schreef:Hier morgen date 3 na elkaar 2 weken niet gezien te hebben. Beide erg druk maar er is iets nieuws, geen onrust of 'paniek', ik heb er wel vertrouwen in dat het op wat voor manier dan ook goed komt ofzo?
Niet alleen met betrekking tot deze man (want ja, ouder dan ik gewend ben), meer gewoon een algehele state of mind. Best apart want zo ken ik mezelf niet zo maar word er best blij van

Komt helemaal goed met jou!