Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:47

Berdien schreef:
Paiq heb ik geprobeerd maar vond ik niks. Iemand vroeg toen een keer 'Drink je wel eens een wijntje?' Dus ik ja, ik drink wel eens een wijntje. 'Oh nou, dan ga ik je verwijderen. Ik heb niks met alcoholisten.' WTF :')

:') :')

Och het voordeel daar is dat er meer mensen zitten die ook daadwerkelijk wat terug sturen want je moet wel typen anders zie je elkaar niet :P

En Danielle, weet ik.. had je laatst al gevonden hè.
En ze heeft dus wel een klein beetje tekst staan. Ik was wat in de war met een andere

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:56

Ik heb het een paar dagen geleden afgerond met die ene. Nu een nieuwe match (die 150km verweg woont, in Groningen...). Erg leuke meid en zijn al overgegaan op whatsapp, nadat ik mijn telefoonnummer in wiskundige raadsels en cryptische omschrijvingen heb gegeven, omdat ze wiskunde studeert. Tot nu toe gezellig maar die afstand is toch wel een groot minpunt haha! (Misschien iets voor jou Flessuh? :+ )

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:21

Niks mis met Groningen :D :D

T. woont op een uur rijden van mij. Vergt wat meer planning, maar is op zich wel te doen.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:30

jooproo schreef:
Ik heb het een paar dagen geleden afgerond met die ene. Nu een nieuwe match (die 150km verweg woont, in Groningen...). Erg leuke meid en zijn al overgegaan op whatsapp, nadat ik mijn telefoonnummer in wiskundige raadsels en cryptische omschrijvingen heb gegeven, omdat ze wiskunde studeert. Tot nu toe gezellig maar die afstand is toch wel een groot minpunt haha! (Misschien iets voor jou Flessuh? :+ )

Afstand maakt mij dus echt niks.. als ik voor m'n werk 120km rijd om er te komen... :+

Ik ben nu al lang blij dat ik een match heb die wat terug zegt *\o/*

En niks mis met Groningen inderdaad.
(Ja zeg ik als Fries) :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:37

Jeee! Nou ga er voor Flessuh ;)

Jaja Jooproo, gewoon lekker praten en wie weet dat je straks wel denkt van goh ik rij daarvoor naar Groningen ;)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:43

jooproo schreef:

Gewoon voor gaan! Groningers zijn leuk :Y)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:50

mirthheee schreef:
DanielleB schreef:
Mirthee, wanneer had je een date?? Hoe ging het??

Robijntjah, wat fijn! Hopelijk kun je dat gevoel vast houden :)

Het gaat hier ook super, zitten beide overdag af en toe te smilen als we op de telefoon kijken :+
Als hij vanavond niet de stad in gaat met mijn zijn vrienden, kan het ook best zijn dat ik hem vanaovnd al wel zie :')

Vanmiddag om half 1! Zou hem Eindhoven laten zien, maar besef me dat ik niet goed weet wat ik dan zou moeten laten zien :+ (iemand.. help?) Het is ook niet echt mooi weer ofzo :') :')

Naar een van de festivals

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:51

Flessuh schreef:
jooproo schreef:

Afstand maakt mij dus echt niks.. als ik voor m'n werk 120km rijd om er te komen... :+

Ik ben nu al lang blij dat ik een match heb die wat terug zegt *\o/*

En niks mis met Groningen inderdaad.
(Ja zeg ik als Fries) :+

En nu oppassen dat je niet 100% op haar stort dat ze wegrent he :')

jooproo schreef:

Afstand is te overbruggen was altijd mijn motto, maar het maakt het wel lastiger inderdaad!
Leuk Joopie :D

florence123 schreef:
Ik heb gisteren dus date 2 gehad! Eerst wat gaan eten en daarna samen richting de afterwork vertrokken. Mijn vriendinnen waren 1,5uur te laat. Gelukkig kon ik goed babbelen met zijn vrienden :) Bij het afscheid viel er nog een kusje. Ik moet zeggen dat ik er zo 'chill' bij blijf, ik kon ook gewoon normaal eten. Terwijl ik de eerste keer altijd deftig probeer te eten :+ Is dat net goed of niet? Ik heb geen druk om mezelf beter voor te doen dan dat ik ben. Bovendien vergelijk ik hem ook nog steeds met mijn ex tinderboy, ik weet dat ik dat niet mag doen. _-:(

Vergelijken is niet heel erg toch? Zeker als het nog helemaal niet zo lang geleden is. Zolang je huidige maar beter eruit komt }>

Thenexttry schreef:
Colien wat leuk allemaal klinkt in ieder geval positief en het is inderdaad netjes van je maar de eer aan jezelf houden is vaak wel 't beste ookal voelt het niet altijd zo.

De eer aan mezelf houden is ook wel iets wat ik in mijn hoofd hou hoor. Je hebt zo lang het leuk gehad samen, waarom zou je nu dan een rottrap na willen geven? Begrijp ik nooit zo, ik steek die energie liever in nieuwe leuke dingen.

Robijntjah schreef:
Hier morgen date 3 na elkaar 2 weken niet gezien te hebben. Beide erg druk maar er is iets nieuws, geen onrust of 'paniek', ik heb er wel vertrouwen in dat het op wat voor manier dan ook goed komt ofzo?
Niet alleen met betrekking tot deze man (want ja, ouder dan ik gewend ben), meer gewoon een algehele state of mind. Best apart want zo ken ik mezelf niet zo maar word er best blij van :')

Komt helemaal goed met jou!

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 12:07

DanielleB schreef:
Jaja Jooproo, gewoon lekker praten en wie weet dat je straks wel denkt van goh ik rij daarvoor naar Groningen ;)

Colien schreef:
Afstand is te overbruggen was altijd mijn motto, maar het maakt het wel lastiger inderdaad!

Ze komt mijn kant maar op als ze me leuk genoeg vindt :+ :+ :+
Nee, als ze leuk genoeg blijkt heb ik het er best voor over dat er wat afstand is en dat we voor elkaar moeten reizen, maar dit loopt wel op de zaken vooruit natuurlijk!!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 12:36

jooproo schreef:
Colien schreef:

Ze komt mijn kant maar op als ze me leuk genoeg vindt :+ :+ :+
Nee, als ze leuk genoeg blijkt heb ik het er best voor over dat er wat afstand is en dat we voor elkaar moeten reizen, maar dit loopt wel op de zaken vooruit natuurlijk!!

Dat is de instelling :')
Zolang je het maar niet zover laat komen als ik het had laten komen, dat je altijd van huis bent.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 12:58

Och Joost anders stuur je maar door hoor :+ _O-

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:02

Flessuh schreef:

Als ze niks is primaaa hoor, mag je het als afdankertjes hebben }>

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:07

Dus zo gaan mannen met vrouwen om :') "Afdankertjes"

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:08

jooproo schreef:
Flessuh schreef:

Als ze niks is primaaa hoor, mag je het als afdankertjes hebben }>

Wel eerst keuren natuurlijk :+

Ohh nog een match.. O:)
Oh had blijkbaar super like gegeven :P

Colien schreef:

Joost zegt het. Ik niet, ik ben onschuldig -O-

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:10

Colien schreef:

Ik wil niet het risico nemen dat iemand anders me voor is als ze leuk blijkt te zijn ;)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:16

jooproo schreef:
Colien schreef:

Ik wil niet het risico nemen dat iemand anders me voor is als ze leuk blijkt te zijn ;)

Dus dan noem je d'r maar een "afdankertje" als ze niet leuk genoeg voor jou is? :P

Flessuh schreef:
Colien schreef:

Joost zegt het. Ik niet, ik ben onschuldig -O-

Jij had precies hetzelfde kunnen zeggen Geert :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:22

Ik? Dit is wel weer een ernstige beschuldiging Colien ;(
Straks geloven ze niet meer dat ik wel lief ben -O-

Ben benieuwd of m'n super like ook wat terug gaat zeggen.. die heeft serieus geen tekst in haar profiel -O-

Colien schreef:
Ik heb niet gezegd dat je niet lief bent hoor :')

Oh dan heb je je chocolade wel verdiend O:)
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 05-05-17 13:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:23

Ik heb niet gezegd dat je niet lief bent hoor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:28

:')

Colien wanneer ga ik 'm nou keuren?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:37

Keuren is niet nodig hoor :)) Maar uuuuhm, 1 juli wil hij komen kijken dus dan ga je hem sowieso zien! Van te voren weet ik niet of gaat lukken. We gingen gisteren al naast elkaar zitten met onze agenda's om te kijken wanneer ik zijn moeder kon ontmoeten :') Rest van het gezin al wel ontmoet trouwens :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:48

Hahahaha okeeee 1 juli it is!

Ja, hier ook drukke agenda's. En iets met een elektricien die voor de 2e keer de afspraak niet na komt... Grrrrr

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:51

Ik heb geloof ik geen vriendjes meer gekeurd sinds ik meerderjarig ben :+ :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:59

Hahaha keuren klinkt misschien ook wat te serieus maar vind het leuk om de kerels van m'n vriendinnen te ontmoeten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 14:03

Ik ook, maar wij zijn wel in de leeftijdsfase dat mijn vriendinnen het zelf wel kunnen beoordelen :=

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 14:04

Ontmoeten ga je hem zeker! :D