Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 10:34

Hahaha oh lekker zulke mensen :')

Hier een die 100€ had geboden, ik was akkoord gegaan maar had niks meer gehoord (en lang leve vinkjes, het was wel gelezen). Had na een ruime dag nog niks gehoord en toen werd er 150 geboden en wilde dat k 'm reserveerde. Ja, jammer en misschien niet heel netjes, maar het is nogal een verschil..

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 10:37

fjordjes schreef:
Ja dat is dus ook de reden dat op whatsapp bij mij de vinkjes uit staan :')

Ik heb de blauwe vinkjes op Whatsapp ook uitstaan maar dan krijg je op Whatsapp het probleem: ''Je bent online geweest, dus waarom lees je mijn bericht niet?'' :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 11:01

Ik heb de vinkjes en 'laatst online' ook uitstaan. Heerlijk! :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 11:13

Ik heb laatst online ook uitstaan!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 11:13

Anoniem schreef:
Hahaha oh lekker zulke mensen :')

Hier een die 100€ had geboden, ik was akkoord gegaan maar had niks meer gehoord (en lang leve vinkjes, het was wel gelezen). Had na een ruime dag nog niks gehoord en toen werd er 150 geboden en wilde dat k 'm reserveerde. Ja, jammer en misschien niet heel netjes, maar het is nogal een verschil..

Ik snap je wel, als je geen reactie krijgt. Natuurlijk zit net als ik ook niet hele dag op mijn telefoon, of op de laptop, maar als je ergens op bied, en je wilt het graag, dan houd ik het wel in de gaten hoor! Anders moet je niet bieden vind ik! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 11:15

Nee precies. Ik zit er ook echt niet de hele dag op, maar na een ruime dag en een hoger bod heb je best een beetje pech..

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 11:16

Hier had iemand gisteren 15 euro op een setje geboden was ik akkoord gegaan trekken ze het bod weer in. Schiet lekker op zo!

Vanmiddag komt iemand kijken voor de twee fietsen, zijn allebei opknappers dus ik mag blij zijn dat ik er 15 voor krijg. Oud ijzer prijs is nog minder.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 12:01

Huh, hebbe jullie hier ook last van?

Vanochetnd kon eerst mijn berichten niet geladen worden, en bij 1 gesprek zijn alle berichten foetsie.... ? :?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 12:09

Ik vind de vinkjes wel handig :)
hier ook storing in de berichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 12:43

Hier ook weer kuren, kan geen advertentie plaatsen :')

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:18

Nou, zadel zoeken is ook een beetje een ramp. Heb contact met iemand waarvan ik het zadel wel graag wil, duurt het uren voordat ik op vragen een antwoord krijg. Terwijl ik soms reageer als het direct binnenkomt. -O- Ga geen 2 uur rijden voor iets wat toch hoogstwaarschijnlijk niet past als ik geen reactie krijg.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:23

Igniss schreef:
Nou, zadel zoeken is ook een beetje een ramp. Heb contact met iemand waarvan ik het zadel wel graag wil, duurt het uren voordat ik op vragen een antwoord krijg. Terwijl ik soms reageer als het direct binnenkomt. -O- Ga geen 2 uur rijden voor iets wat toch hoogstwaarschijnlijk niet past als ik geen reactie krijg.

Je weet natuurlijk nooit waar de persoon mee bezig is. ;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:21

Igniss schreef:

Dit vind ik ook wel een beetje te...
Mensen moeten ook gewoon werken.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:23

Tjonge Igniss, aan mij zou je een slechte verkoper hebben. Ik werk 3 dagen per week buiten de deur en soms ook nog voor m'n eigen bedrijf. Ik heb geen internet op m'n telefoon dus ik zie mails pas als ik achter de laptop ga zitten. Kan me mateloos storen aan mensen die gelijk beginnen te zeiken wanneer je niet direct reageert. Gooi het nog liever op de stort dan aan zulke types te verkopen.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:15

Hier weer een goede ervaring, wel via FB
Bed voor mijn zoontje. Aangegeven dat ik het wel vanavond kan halen mits ik een auto kon regelen.
Man wilde het bed ook wel brengen. prima dus aangeboden om dan reiskosten te vergoeden

Krijg ik nog een berichtje, schroeven kwijt. oke nouja schroeven zijn wel te koop en bedje koste niets. Dus hij bracht het bedje en ik hoefde geen reiskosten te betalen.
Krijg ik net weer een bericht, Toch weer schroeven gevonden
Nu maar adres van een vriendin gegeven die ietsje dichter bij woont dat ie ze daar door de bus mag gooien als ie ee x tijd heeft.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:32

Nou kijk zo kan het dus ook!

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 17:09

pff mensen die bieden en 5 min later het bod intrekken, bedenk wat je wilt zeg.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 17:43

Ik had laatst €10 geboden op een pianokruk, en kreeg een week later een berichtje dat ik hem op mocht halen. Het ding ziet er super netjes uit, dus ik ben weer helemaal gelukkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 17:46

:') iemand die een norton zadeltje voor 9 euro onder de nieuwprijs (inclusief beugels/ riemen en singel) aanbiedt.. Dus ik geef de opmerking/ tip dat ze te duur is maar dat lijkt ze zelf niet te vinden want haar zadel is ook amper gebruikt :')

Nou dan betaal ik liever 9 euro meer voor helemaal nieuw met garantie :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 08:47

Ik heb een versterker verkocht via marktplaats. Krijg ik net een berichtje dat de optische ingangen niet werken en dat hij nu terug wil komen.

1. Ik ben geen winkel. Garantie tot aan de deur.
2. De optische ingangen gaan inderdaad niet werken als je een TV aansluit op audio ingangen. :+

Vind het wel eng. Ben vanavond niet thuis en woon gelukkig in een appartementencomplex maar wat nou als er iemand open doet.. durf erop te wedden dat hij vanavond aan de centrale deur staat.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 09:49

Niet open doen. Gewoon eerlijk zeggen dat hij de aansluitingen verkeerd gebruikt en dit dus niet aan het product ligt.
Desnoods nog een linkje waarin wordt uitgelegd waarvoor die poorten wel dienen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 10:43

Gewoon niet open doen. De rest zal ook niet zomaar open doen. Hij heeft de mogelijkheid het te testen bij jou ter plekke; zijn probleem dan.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 11:10

Ik wou een fitbit horloge kopen. Ze liggen (ongebruikt) rond de 100,- (soms ook gebruikte overigens). Winkelwaarde momenteel 135-149 afhankelijk van waar je besteld.

Ik reageer op eentje nieuw in verpakking.

Voor 100,- wil ik hem op komen halen mits ongeopende verpakking en bon aanwezig.

Krijg een telefoonnr dus ik bel en vraag of ze de bon er bij heeft.

Begint die vrouw eerst over dat ze een tomtom heeft gekocht en deze dus niet gaat gebruiken.. toen zei ze ja aan 2 telefoons heb ik niets.. hmmm.. okay? Je bent in de war. Daarna noemde ze het eindelijk horloges en daarna waren het weer telefoons.

Lang verhaal kort. Geen factuur want ze had hem gekocht van "punten" via haar werk. Of nouja.. factuur was er wel maar ik kreeg m niet mee.

Dus ik gaf aan dan 70,- te willen geven zonder factuur.

Neenee.. 100,- want ja dat risico is voor mij als ik iets niet in de winkel koop...

okay ja dan niet.. ik vind 100,- zonder garantie duur als r wat mee blijkt. Zeker aangezien je voor 35 meer gewoon 2 jr garantie hebt. "Ja als er wat mee is kun je contact opnemen dan regel ik het wel met me werk". Dus ik zeg oke.. maar dat betekend dat ik komende 2 jr dus je adres en telefoonnr bij me houdt en dat als er wat mee is ik dus ook echt terug kom he.

Ja nee misschien moest ik maar verder kijken riep ze toen.

Heb voor 80,- een 2 weken gebruikte gevonden en afspraak gemaakt om op te halen straks :') met 2 jr garantie en factuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 11:13

Vaag verhaal met die punten ja... klinkt meer als 'van de vrachtwagen gevallen'...

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 11:21

Anoniem schreef:
Vaag verhaal met die punten ja... klinkt meer als 'van de vrachtwagen gevallen'...

Nah ik en mn vriend krijgen met kerst van onze bedrijven een kaart van sterconcepts bijv. met een aantal punten waar je dan items van kunt kopen.

Ik geloof haar wel in dat opzicht maar die kaarten zijn met reden vaak niet inwisselbaar voor geld :P en ze wil niet dat ik met een factuur via haar werk garantie ga aanvechten op iets dat zij heeft gekregen en ik heb betaald.

Er zal best een gek bijzitten die t er voor neerlegt om geen garantie te hebben. Ik niet iig.