Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:24

Zoek de kandidaat :') _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:25

*D *D *D hahahaha :') :')

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:26

Hahaha zoek de kandidaat ja! En vrouwen. .. je komt wat tegen. Oh en heel veel wielrenpakjes pfff!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:39

hhahaha en ik hou niet van sportieve mannen

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:41

Hahaha en dan ook nog die gasten die op iedere foto een zonnebril op hebben.... Kansloos

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:41

Whahaha, nou ik heb een keer een kerel met een lekker lijf gehad dat went erg snel moet ik zeggen. Nu had ik een gast gezien die trekt mij op een of andere manier aan qua uitstraling maar dan kijk en en denk ik: volgens mij wil ik hem niet naakt niet.... :') :') :') :') :') (na het zien van hem in zo'n strak pakkie van een triatlon en ik meer spierballen heb dan hij)

Ik ben gewoon echt een ramp geworden denk ik....

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:42

Ik blijf erbij mijn afknapper is toch echt: een hond, een hond op de bank, de hond knuffelen op de bank, de hond knuffelen op de bank en kussen...... O:) O:) O:) O:)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:43

Ik vind mijn dieren leuk maar een man die de hond boven de vrouw zou kunnen verkiezen nahhhh nee en ik vind andermans honden smerig op 1 of andere manier. We hebben altijd een ridgeback gehad en dat vind ik leuk maar alle andere honden vind ik al snel vies/stinken laat staan OP DE BANK (vaak zijn het van die staffords ofzo of een rottweiler bahhhh)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:44

Mijn ex-date had ook echt een te goed lijf. Spreek m nog best veel als vrienden eigenlijk, dat gaat een stuk beter :')

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:49

Hahaha ook alle afgetrainde sportschool/zonnebank boys vind ik een afknapper

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:53

Ja extreem gladde types, vreselijk. Ze mogen van mij wel een beetje 'ruw' zijn. Maar zeker ook niet hipster hahaha.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:58

Mijn exvriend had best een goed lijf, jammer dat het gepaard ging met zo'n dramatisch karakter :+ Ik vind gespierde, 'kijk mij cool zijn' gasten ook echt de grootste afknapper :+

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:59

Nee dat gaat gewoon te ver. Swipe gewoon alles weg wat ook maar bij sportschool boys in de buurt komt... Waarom zou je daar zo mee te koop lopen? Om iets anders te compenseren ofzo?!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:00

Ik heb liever een gewoon slanke kerel. Hoewel ze wel zullen denken dat ik alles op eet en mijn vriend niks mag van mij... -O- Het is helaas andersom. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:01

Tjah een goed lijf is natuurlijk ook voor iedereen anders :+

Ik ben niet van de opgeblazen, meer van de atletisch geloof ik. Al was m'n ex date wel echt zeg maar flink gespierd. Was alleen niet een type wat er mee te koop liep. Echt een leuke vent, alleen wij waren niet voor elkaar geschikt zeg maar hahaha. Te fel allebei _O-

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:04

Heb nu een match met een hoefsmid uit Breda. Die moet iemand vast ook kennen hier whahah. 36 jr eigen smederij.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:09

Die heb ik ook wel eens voorbij zien komen volgens mij (de hoefsmid)

er zijn ook kerels die een mega mooi lijf hebben maar dat niet uiten op TInder..... Mijn ex kwam van Badoo en had echt geen ontbloot lichaam erop staan, je kon met shirt wel zien dat hij iets meer deed dan niks maar ik zeg al dat went snel. Niet alle sportschool guys zijn glad/fout etc....alleen dat imago hebben ze helaas wel. De een rijdt paard de ander sport graag!

Ik val echt niet op het type bierbuik, dikke kop....dan heb ik nog liever een lange slanke kerel maar ook geen botje. Zo moeilijk je kan niet door kleren heen scannen hahahahaha. Ik heb ze ook liever zonder borsthaar....maar in het verleden een lekker hapje gehad met veel borsthaar dus tja het gaat vast toch om de klik.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 29-04-16 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:09

Wel in mijn omgeving... Zou zomaar kunnen dus :')

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:14

Ik like ook wel eens types die me gewoon als persoon interessant lijken, en dan gaat het niet eens om potentieel scharrel of relatiemateriaal. Was met mn vorige date ook wel, en bijv. ook de hoefsmid. Die heeft superfoto's op z'n Instagram.Hoor wel eens vaker dat het ook gewoon gebruikt wordt om nieuwe mensen te leren kennen. Sommige mensen wil ik beter leren kennen, maar niet perse voor een relatie oid.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:26

Ik heb ook een hekel aan de sportschool, zonnebank, 'kijk mij dan', enorme wieler- of voetbalfanaten knulletjes. Nog niet te spreken over de foto's waar de hond overal opstaat van in bed tot en met in de auto. Staat zo... sneu.
Ik houd gewoon van een leuke knul die niet te veel aandacht vraagt door middel van zijn fotootjes (ook niet te kneuzig), die er goed en heel verzorgd uitziet en gewoon een mooie en normale doorsnee man :9 Geen slanke den, ook geen brede harry, maar gewoon een fit en sportief uiterlijk.

Ik kieskeurig?? Wel nee! :+ Dat blijkt wel dat ik maar een paar matches heb, ik kan er uit 200 personen maar ongeveer drie als 'leuk' beschouwen en die vervolgens de goede kant op swipen :'). Al heb ik wel een héle leuke, waar ik het eerder ook al over had. Hebben al een paar keer geskyped *\o/*

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:28

Ik hield wel echt van gespierde mannen, ik hou dan weer absoluut niet van het bijbehorende ego en ermee te koop lopen. Met zo een karakter kan ik over het algemeen helemaal niks.

Vaak hebben 'dit type' man (om maar even in hokjes te denken) buiten de sportschool en goed op voeding niet heel veel nuttigs te melden.

Heb mijn beeld qua lijf dan ook maar flink aangepast, laatste date woog maar paar kilo meer dan ik en hij was toch wel een kop groter, dat vond ik ook maar raar een man die dunner is dan ik. Was er wel zo aan gewend... Maargoed..

Als ik dan toch mag kiezen heb ik toch liever iets meer man.. haha.. Niet dik, maar gewoon wel hoe leg je dat uit. Er moet wel iemand staan zeg maar..

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:35

renee16 schreef:
Ik hield wel echt van gespierde mannen, ik hou dan weer absoluut niet van het bijbehorende ego en ermee te koop lopen. Met zo een karakter kan ik over het algemeen helemaal niks.

Dit dus. De tindermeneer waarmee ik nu 3x op date ben geweest is personal trainer en ziet er ook gespierd uit, maar heeft totaal geen ego en liep er ook niet mee te koop. Dat vind ik wel echt top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:49

Aight schreef:
Lougino schreef:
Ja ik begrijp er ook niks van, heb net met collega getest wat je wel/niet ziet als je iemand blokkeert op whatsapp en het lijkt er op dat ik niet ben geblokkeerd dus mis is z'n telefoon verdronken ofzo..wie kijkt er nou bijna 24 u niet op z'n telefoon als diegene daarvoor ongeveer continue online was? Nou goed we wachten het af, weet wel z'n facebook dus als ik niks hoor stuur ik morgen misschien een bericht, hoor ik dan niets dan weet ik genoeg, next!

Wat jammer Berdien! Misschien de motorman nog is contacten of is dat wel erg slecht bedacht haha.

Dit heb ik ook een keer gehad, vlak voor de 2e date (eerste beviel heeeeel erg goed, dus was nogal verbaast). Bleek dat meneer zijn telefoon in de wc gedropt had en er iets mis was gegaan met de contacten overzetten naar de nieuwe telefoon. Waardoor hij dacht dat ik hem had geblokkeerd en ik dacht hij mij. Ik had een berichtje via tinder gestuurd toen, toen kwamen we erachter dat het geen intentionele blokking was :')

Ik heb een keer iets soortgelijks gehad :o Afgesproken voor een tweede date, ik maar wachten en wachten, meneer maar niet komen opdagen en niet reageren. Uiteindelijk 50 keer gebeld ofzo, super kwade whatsappjes de deur uit gegooid en weer terug in de trein naar huis (was in december ook dus was ondertussen helemaal dood gevroren). Volgende dag voegt hij me ineens toe op Facebook. Ik nog veeeeeel kwader natuurlijk, sloeg helemaal nergens op aangezien hij me letterlijk had laten wachten op niks. Bleek dat hij onderweg een ongeluk had gehad :o Die avond alsnog afgesproken en het was echt zo. Na die date is het niks meer geworden _O-

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:56

wat je wel steeds meer hebt zijn gasten met hun vriendin de uhm een 3e persoon zoeken om te gymen :p

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:58

Ja snap wel dat ze dat proberen via Tinder. Niet geschoten is altijd mis!