Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 17:59

guusje_h schreef:
Confession: toen ik denk ik 10/11 was en ik een keertje alleen thuis was (moeder boodschappen doen, vader werken) heb ik mijn moeder gebeld en gedaan alsof er werd ingebroken, omdat ik wilde dat ze naar huis kwam. Incl dingen laten vallen en hard stampen als een soort poging om inbraak-geluiden na te doen :') Had mijn moeder nog nooit zó gestresst gezien zeg. :=

:') en wat zei ze toen ze thuiskwam en er helemaal geen inbrekers waren?

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:07

Ik moest vanmiddag veel doen, maar in plaats daarvan ben ik gaan slapen doordat ik me al de hele week ontzettend moe voel. Ik ga weer een lange werkavond tegemoet, dus dit powernapje kwam goed van pas.

CharIsabella

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:09

confession

ik wil mijn rijbewijs met liefde en plezier versnipperen wat haat ik autorijden zeg t gaat altijd fout en ik schiet altijd volledig in de stress ... ik voel me er dusdanig klote onder dat mijn bijrijdpaard me ondertussen ook haat -O-

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:11

Toen ik klein was had ik zo'n dorst dat ik naar beneden sloop en daarna weer naar boven. Mn vader hoorde me en zei "Inge ben jij dat? " ik doodstil in mn bed gaan liggen. Mn vader dacht dat er een inbreker was en is met knuppel en al naar beneden gegaan. Politie heeft het huis nog doorzocht. Pas jaren later heb ik het opgebiecht.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:14

Ik heb een taalfout gemaakt in een Boktpost en ik heb bijna de neiging om een mod te mailen om het te laten wijzigen. :+ (Niet dat ze daarmee zouden instemmen..)
Zo erg erger ik me aan fouten. Ik neem mensen niet serieus als ze niet fatsoenlijk Nederlands typen, maar ik erger me nog meer aan fouten van mezelf. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:14

Mijn moeder en stiefpa zijn even langs geweest om een deur weer in de hengsels te bevestigen, alleen lukte me dat niet (speciaal formaat deur en redelijk zwaar). Stiefpa had een pot verse soep meegebracht.

Ik kreeg alleen daarnet de metalen schroefdop er niet af. Ipv er gewoon even mee terug te keren bij hen (wonen niet zo ver) heb ik met een mes gaatjes in de dop geprikt, en met flink gepeuter er een gat in gemaakt :))

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:23

SindyKaya schreef:
Mensen die iedereen elke keer maar weer verbeteren zijn naar mijn idee gewoon azijnpissers :Y) Je weet verdorie toch gewoon wat ik bedoel :+

Mensen die sarcasme niet snappen zelfs als er een emoticon bij staat zijn haast nog vervelender :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:24

SindyKaya schreef:
Autocorrect zei dat dat juist niet klopte, maar wat jij wilt.

Oh en autocorrect is ook niet echt betrouwbaar :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:27

Ik heb net voor de deur van de supermarkt een liter karnemelk in 1 keer opgedronken uit het pak omdat ik een ontzettende kater heb en heel veel zin had in zuivel :=

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:45

We eten vanavond de restjes van gisteren en laat ik daar nu net even echt geen zin in hebben. Dus ik doe nu net of ik geen honger heb en niks hoef te eten, maar in werkelijkheid heb ik echt enorme honger :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:50

Ik ben verslaafd aan geurtjes. Helaas voor mij dure geurtjes. Op mijn verlanglijstje staan momenteel 2 geurtjes die beide over de 100 euro zijn.. Wat ik doe? Ik stap de Ici of Douglas in, ik zeg dat ik die en die geurtjes heb en twijfel over de 2 nieuwe geurtjes en vervolgens vraag ik om twee testers van de betreffende geurtjes zodat 'vriendlief' ze kan keuren. Ik kan met alle testers van het ene geurtje zo ongeveer een half parfumflesje vullen. Van het andere heb ik nu 5 testers van. Voorlopig blijven de nieuw te willen dure geurtjes gewoon op mijn wishlist staan :+ :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 19:06

We kunnen maar met maximaal 3 apparaten op de spotify van ons gezin, en soms ga ik offline om wat te downloaden en dan is mijn telefoon het vierde apparaat en dan kan ik er niet meer op. Dan verwijder ik alle andere apparaten via spotify op mijn laptop zodat bij iedereen de muziek weg is en dan kan ik er weer op. :') Ik ben ook de enige die weet hoe dat werkt. :=

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 19:13

MarlindeRooz schreef:
We kunnen maar met maximaal 3 apparaten op de spotify van ons gezin, en soms ga ik offline om wat te downloaden en dan is mijn telefoon het vierde apparaat en dan kan ik er niet meer op. Dan verwijder ik alle andere apparaten via spotify op mijn laptop zodat bij iedereen de muziek weg is en dan kan ik er weer op. :') Ik ben ook de enige die weet hoe dat werkt. :=

*waar is de middelvinger smiley* ik merkte al een keer iets.. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 19:14

Ik ben echt een ontzettend sentimentele trut, ik heb net flink zitten janken omdat ik het boekje 'Raad eens hoe veel ik van je hou' tegenkwam :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 19:50

Maar dat is ook een heel leuk boek.Tot de maan en weer terug.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:08

Ghostattack schreef:
We eten vanavond de restjes van gisteren en laat ik daar nu net even echt geen zin in hebben. Dus ik doe nu net of ik geen honger heb en niks hoef te eten, maar in werkelijkheid heb ik echt enorme honger :+

+1..

dus heb ik een heerlijke salade van de coop met tomaat en mozzarella gehaald..
die ik nu weg werk en daarna gooi ik de bak onder in de container zo dat meneer niks ziet :+ ..

Als hij vraagt of ik al gegeten heb zeg ik dat ik niet zo een honger heb..
Om vervolgens straks wel nog een zak pindaknabbels weg te werken :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:11

MarlindeRooz schreef:
*zij zijn

En ik moest het eerst googelen voordat ik hem snapte. :=

Oooh echt he... Dit zijn de meest verschrikkelijke fouten naast me als bezittelijk voornaamwoord gebruiken...

Ik had ooit een collega, Hagenees, mega-neeeurd... En die zei dus echt áltijd 'hun hebben' (etc.), ook gewoon tegen klanten aan de telefoon. Zo vreselijk NIET professioneel!!
Ik vond het zó erg!

En dan nu de confession...

Als ik dit soort fouten lees, dan ben je in mijn ogen meteen zo'n Barbie van Oh Oh Cherso, of een andere aso uit de Schilderswijk. Dat is meteen, zonder pardon, het beeld dat ik er dan van krijg.

Als ik het hoor, dan hangt er af van de frequentie waarmee je de fouten maakt en de rest van je taalgebruik.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:21

Emmaa_ schreef:
Ik ben echt een ontzettend sentimentele trut, ik heb net flink zitten janken omdat ik het boekje 'Raad eens hoe veel ik van je hou' tegenkwam :=

Ohhhh maar dat is ook een heel mooi boekje. Ik vond laatst in een boekenwinkel het boek 'de mooiste vis van de zee' en ik kreeg helemaal flashbacks naar hoe mijn moeder op mijn bed ging zitten en dat aan mijn broertje en mij voorlas :'( Moest ook ff een traantje laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:03

Mijn vriend en ik willen allebei ons best doen om gezond te eten, dus als hij thuis is proberen we frietjes van de frituur, pizza en dergelijke te beperken. Als we 2x/maand een keer friet halen of iets dergelijks, dan is het veel. We hebben dan ook een mega diepvriezer waar echt een hoop vlees in zit (en ook wat groenten) zodat ik eigenlijk 's ochtends alleen maar eruit moet halen waar ik zin in heb.

Mijn vriend werkt echter vaak voor een aantal weken in het buitenland. Die periodes ga ik gewoon om de 2-3 dagen naar de supermarkt, koop wat dingen voor op brood, yoghurt, lasagne, aantal pizza's, fruitsap en fruit. Ik haat koken voor 1 persoon, dus ik kies dingen die weinig werk vragen en ofwel in de oven kunnen, ofwel in 1 pan, zoals wok.
Maar ergste van al: ik hou me eraan om minimaal 1x/week naar de frituur te gaan om de hoek := Ze kennen me daar intussen al zodat ze mijn bestelling vaak niet meer hoeven te vragen, en mijn vriend zeg ik hier lekker niets over O:)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 23:22

Confession:
een wijntje bij de hand en géén zin om je leesbril op te halen, maakt Bokt niet leesbaarder :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 23:44

CTRL & + indrukken :P

Ik maak geloof ik zelfs nog weleens de fout met hun in spraak, maar verbeter mezelf dan wel direct in mijn hoofd. Ik erger mij meer aan mensen die steevast enigste blijven gebruiken ipv. enige, hoe vaak je ze er ook op wijst :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 23:50

Air schreef:
CTRL & + indrukken :P

Ik maak geloof ik zelfs nog weleens de fout met hun in spraak, maar verbeter mezelf dan wel direct in mijn hoofd. Ik erger mij meer aan mensen die steevast enigste blijven gebruiken ipv. enige, hoe vaak je ze er ook op wijst :')

Confession: ik raakte net lichtelijk in de stress omdat ik iets te fanatiek CTRL + indrukte en ik dacht dat ik de laptop naar de knoppen had geholpen :o

Anne_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 00:09

vanspeijk schreef:
danielle80 schreef:
Ik heb mijn hond longeren geleerd want er is bij ons in de buurt een groot grasveld en daar mag je hond niet los en ik ben te lui om de hele tijd met hem mee te rennen.(er is wel een grasveld waar hij wel losmag maar dat is veel verder weg)

Confession: ik heb dit gisteren gelezen en nu heb ik vannacht gedroomd dat ik door mijn oude straat liep en iemand/jij een hond aan het longeren was :') :')

Was wel even een wtf momentje toen ik wakker werd _O-

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 01:33

MamaMiesje schreef:
Confession:
een wijntje bij de hand en géén zin om je leesbril op te halen, maakt Bokt niet leesbaarder :')

Gek genoeg werkt het met een biertje ook niet... >;)

:')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 01:59

Ik heb vanochtend Mijn Manege + Mijn renstal (paardenspelletjes) gekocht op een speelgoedbeurs. Ik kon ze echt niet laten liggen. Vervolgens eerder weggegaan om aan school te werken. Heb de hele middag Mijn renstal gespeeld (en ja, mijn jacht naar bokalen loopt fantastisch). Verdorie ben 22 jaar... :+