Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Macyy

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:56

Staat je goed! Netjes :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 11:58

Dankje! :D 't is allemaal voor m'n werk, dus wel netjes idd. Al denk ik dat de witte jurk/tuniek ook leuk is met mn witte allstars voor in t weekend :j

edit; weet iemand hoe ik die broek netjes maar toch leuk en niet te koud kan dragen in het najaar? dus bv enkellaarsje en een leuk sokje ofzo? Of is dat niet leuk? Ik ben aan het nadenken hoe ik hem leuk kan combineren voor naar kantoor (dus wel netjes). Als ik niet overtuigd ben gaat ie alsnog terug hoor, haha. :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:21

Mooi hoor! Vind vooral de rechter je mooi staan, komt je figuur mooi in uit.
Jammer van de broek, vind de pasvorm inderdaad niet mooi.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:25

Het staat je allemaal mooi, maar vind het niet echt bij je leeftijd passen. Vind de vorm/printjes wat degelijk. Netjes is het inderdaad wel, maar ik houd van 'anders' netjes en lekker veel zwart haha!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:33

Flying_Angel: dankje! idd jammer van de broek want hij zit wel heel lekker. Maar t wordt hem helaas niet.

elkee: t is inderdaad wat degelijk, maar dat was ook de bedoeling :D Zal het denk ik niet snel in mn vrije tijd dragen, want ik hou meer van een zwarte skinny met een zwarte trui haha. Maar dat kan niet echt naar mn werk helaas. Ga van de week even een beetje kijken hoe ik dit ga dragen. Dit is een van mijn eerste bestellingen met kleur, dus daar moet ik nog even aan wennen haha.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:52

Wat voor een werk doe je ook alweer? Oh oke, dan snap ik het! Zou ik zelf ook heel moeilijk vinden. Maar het scheelt wel echt dat jij overal wel mee weg komt :j

Was jij laatst een keer op tv trouwens?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:56

Ik begin volgende week bij mn nieuwe baan als paralegal :j
Ja ik vind het echt heel moeilijk, ben niet zo een kleur mens.. :roll: Draag het liefst zwart (met misschien een witte blouse, onder een zwarte trui, op een zwarte broek haha) maar dan denken ze na een week enkel zwart misschien dat ik een of andere emotieloze depri troela ben. :')
Ah, lief! :*

Ehm, niet dat ik weet :D Haha. Waar zou het bij geweest moeten zijn?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 13:00

Jammer van die broek Frummels! Kleurtje staat je wel leuk :j De rest staat je ook goed, wel degelijk die tuniekjes, maar soms moet je er degelijk uit zien.
En trouwens schattige slofjes :))

Ik heb ook aparte werkkleding, altijd (skinny) jeans met wijd t-shirt en een vestje. Als het kapot gaat of vies wordt, dan doet het geen 'zeer' om het in de kliko te gooien :')

Kreeg net mijn H&M bestelling, helaas geen tijd om te passen nu. Maar zit weer vooral werkkleding in :o

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 13:04

Darah: Dankje! Vind het ook jammer van de broek. Eindelijk een broek in een kleur gevonden die ik leuk vind buiten zwart. Maar goed, we zoeken nog even door haha. En ja soms moet je idd even degelijk doen/er zo uit zien. :D
Haha oh ja oeps mn schapen slofjes.. :o :')
Ik vind aparte werk en privé kleding ook wel fijn idd. Heb nu een apart plankje in mijn kast met "weekend kleding" haha. :))
Ben benieuwd naar je bestelling! Ik wil ook meeeerrrrr bestellen! Maar zie nog niet echt wat leuks verder. Ik wacht op de dikke vesten, maillots en hoge laarzen.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 15:59

Leuke dingen frummels!
Ik heb mijn tuinbroek binnen :)
Afbeelding

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 17:17

Die is gaaf!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 17:33

Erg gaaf! Ik wil er ook een, jammer dat het niet bij mijn figuur past denk ik. Misschien er toch een passen ooit? :P

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 17:51

Ah gewoon passen joh! Als het niet is zij het zo, anders ben je een stukje armer :D

Staat je goed De!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:46

Heel leuk die tuinbroek! Staat je prachtig. :D Ik vind alleen een witte trui met beige schoenen niet zo'n geslaagde combinatie. :o

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:57

Rebeccaa schreef:
Heel leuk die tuinbroek! Staat je prachtig. :D Ik vind alleen een witte trui met beige schoenen niet zo'n geslaagde combinatie. :o

Haha nee, ik ook niet. Maar wilde gewoon los van elkaar even kijken of de broek leuk stond met de trui en de schoenen leuk met de broek.

Bedankt dames!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:37

Leuk die tuinbroek!! Staat je mooi. :j

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 23:26

Geweldig die tuinbroek! Ik zoek al best lang naar een tuinbroek doe gewoon als een skinny valt. (De meeste tuinbroeken zijn echt enorm) misschien dat ik hem ook ga bestellen. :) ik zie het al voor me met een okergele trui eronder :9
Laatst bijgewerkt door Fair op 15-09-15 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 23:27

Ooeeeh mooie tuinbroek! Waar is die van?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 23:30

Fair schreef:
Geweldig die tuinbroek! Ik zoek al best lang naar een tuinbroek doe gewoon als een skinny valt. (De meeste tuinbroeken zijn echt enorm) misschien dat ik hem ook ga bestellen. :)

Ja, deze zit echt heel netjes aan! Ik zou hem zelfs misschien nog wel een maatje kleiner kunnen, dan zit hij helemaal skinny. Maar ik vind het juist wel weer leuk als die ook net wat losser valt. Al zijn de pijpen alsnog skinny.

Op Zalando stond dat het model 1.80m was, maar lengtemaat 32 aan had. Bij haar was hij ook al lang. Nu ben ik ook 1.80m en heb normaal altijd lengtemaat 34. Die was er alleen niet meer, dus ook voor 32 gegaan. Maar hij zit hartstikke mooi lang. Zou zelfs de onderkant nog om kunnen slaan.

@flying_angel, van de only. Besteld bij Zalando :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 06:38

Hebben jullie ook een favoriet van een outfit? Ik ben helemaal fan van mijn slangenwashing broek (zie hier topic) in combinatie met een coltrui en zwarte sjaal en zwarte schoenen. Ik rock deze outfit :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 06:42

Frummels schreef:
Darah: Dankje! Vind het ook jammer van de broek. Eindelijk een broek in een kleur gevonden die ik leuk vind buiten zwart. Maar goed, we zoeken nog even door haha. En ja soms moet je idd even degelijk doen/er zo uit zien. :D
Haha oh ja oeps mn schapen slofjes.. :o :')
Ik vind aparte werk en privé kleding ook wel fijn idd. Heb nu een apart plankje in mijn kast met "weekend kleding" haha. :))
Ben benieuwd naar je bestelling! Ik wil ook meeeerrrrr bestellen! Maar zie nog niet echt wat leuks verder. Ik wacht op de dikke vesten, maillots en hoge laarzen.

Jaaa lekker dikke vesten :+: die moet ik ook hoognodig schoppen!
Ik zal van het weekend eens een foto maken van mijn aankopen :j

Gaaf die tuinbroek DewiRox :j Kan niet iedereen hebben qua figuur!

Ik heb op het moment geen favo outfit, ik werk vooral haha :))

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 08:27

Mooi die tuinbroek! Ik zou dan juist alle mindere punten benadrukken, als ik slanker/anders gebouwd was geweest, had ik ook zeker zo een aangeschaft!

Ik heb ook geen favo outfit. Ik vind dit weer best lastig ook. Draag het liefst shirts of tops met korte mouwen. Vesten maken me meteen zo'n kolos haha. Ik draag altijd wel een beetje 'dezelfde' dingen. Jeans of washed zwarte broek met leuke top, leren jasje, sjaal, sperry's, all stars of enkellaarsjes. En altijd in de kleuren wit/grijs/zwart/blauw. Saai eigenlijk :')

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 09:04

Hoi dames! Even een vraagje;

Iemand enig idee of deze schoenen so in de winkel te vinden zijn?

Afbeelding

Ook vroeg ik me af of er al veel winterjassen in de winkels te vinden zijn? Moet namelijk weer op jacht :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 11:16

Oh die adidasjes zijn leuk!!! Ben benieuwd wat of die ergens te krijgen zijn

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 11:55

Birgit__ schreef:
Hoi dames! Even een vraagje;

Iemand enig idee of deze schoenen so in de winkel te vinden zijn?

[ [url=m/72A15K.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook vroeg ik me af of er al veel winterjassen in de winkels te vinden zijn? Moet namelijk weer op jacht :D

Zijn volgens mij dikke neppers.
Deze staan op officiële Adidas website:

http://m.adidas.nl/zx-700-schoenen/B25718.html