Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 15:37

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 15:48

xSwanHeart schreef:
Zoiets bvb? http://www.zalando.de/even-odd-ballerin ... 1-802.html Of mag laklook ook niet?

Of deze?
http://www.zalando.de/bugatti-lina-ball ... x-802.html
http://www.zalando.de/pier-one-ballerin ... s-q11.html

Misschien niet het mooiste van het mooiste, maar lijkt me wel aardig aan jouw omschrijving voldoen...

Laklook is niet toegestaan, niet zo heftig iig.
Tweede is een goede optie, dankje. Al druist 50 euro voor ballerina's betalen echt tegen mijn gevoel in :') Ik had helemaal over deze heen gekeken :+
Laatste mag niet door de zool.

Murthul, ik krijg het echt niet over mijn hart om die prijs te betalen voor een stel van die oerlelijke dingen. Ik zal voor catering vaak rokken dragen en met mijn mini kuitjes zien die schoenen er écht niet uit :=

Murthul

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 15:50

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 15:54

Dit is ook mijn eerste keer in hospitality, dus als ik het niets vind zit ik met die oude dames schoenen :')

Ik denk dat ik deze http://www.zalando.nl/vagabond-ibba-bal ... 9-q11.html en die van Swanheart bestel, voor het geval dat ze moeilijk gaan doen over het randje. Ik sta ook veel liever op een hakje, zeker als ik lang sta, maar als dat niet mag ben ik de banketstaaf en moet ik volgende week nog een keer op zoek.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 15:55

Had je mijn Edit nog gezien in mijn vorige post?
Die vallen mee qua prijs en voldoen toch aan de eisen, als je er blijft werken kun je altijd nog andere schoenen kopen natuurlijk. :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 16:10

Nee, ik had je edit niet gezien :+ :D
Heb je toevallig ervaring met van haren? Zijn hun schoenen altijd zo breed? Ik stapte daar vandaag in een paar leren loafers, maar mán wat waren die dingen breed.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 16:27

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 16:29

De tweede. Maar ik hou gewoon niet zo van warme kleurtjes. Watvoor kleuren draag je zelf het liefst? Misschien kun je daarop afstemmen :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 16:49

Vind die 2de ook mooier.
Daisy heb je al gekeken in van die 'turken'winkeltjes. Die hebben vaak ballerina's voor 20 euro of minder.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:00

Pfoe nog even een vraag. Roos zei gisteren dat ik door een lang shirt aan te doen mijn benen korter maak.
Maar nu kom ik dus tot het probleem dat de meeste shirts die ik nu in de winkel koop, je mijn rits van mijn broek nog kan zien om het even zo te zeggen. Ben het gewoon dat alles tot onder die rits komt.
Maar is dit dan eigenlijk 'verkeerd'? Vindt het vaak lijken met kortere shirts dan mijn bovenlijf opeens heel kort en dik lijkt

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:00

xSaarSaar schreef:
xRoosss schreef:
Jeej mijn jurkjes van Nelly zijn binnen :D eigenlijk had ik Nelly afgezworen na twee slechte ervaringen. Maar het is de enige webshop met een enorm assortiment aan jurkjes. Dus uiteindelijk drie besteld voor mijn verjaardag morgen, en twee jurkjes waren met enorme korting :D

Weet alleen nog niet welke ik wanneer aan ga doen :+ en moet ze zo nog even passen.

[ Afbeelding ]

Ooooh die rechter vind ik tof, hoe lang valt 'ie? Ik ben zelf namelijk 1.77 en de meeste jurkjes van Nelly zijn dan zo ongeveer naveltruitjes, maar hij is zo leuk. :+

Heb even een aan foto gemaakt. Ik ben zelf 174 ongeveer. Vond het eigenlijk nog reuze meevallen voor een Nelly jurkje. Had het veel korter verwacht :D

Afbeelding

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:03

_mexx_lady_ schreef:
Pfoe nog even een vraag. Roos zei gisteren dat ik door een lang shirt aan te doen mijn benen korter maak.
Maar nu kom ik dus tot het probleem dat de meeste shirts die ik nu in de winkel koop, je mijn rits van mijn broek nog kan zien om het even zo te zeggen. Ben het gewoon dat alles tot onder die rits komt.
Maar is dit dan eigenlijk 'verkeerd'? Vindt het vaak lijken met kortere shirts dan mijn bovenlijf opeens heel kort en dik lijkt

Ohhh sorry, wou je niet onzeker maken :( ik bedoelde meer dat op de foto leek dat het tshirt langer dan het kruis van de broek was, als je snapt wat ik bedoel. Zo leek het tenminste, dat vind ik persoonlijk niet mooi. Maar ongeveer rits lengte vind ik zelf altijd mooi en fijn :j

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:03

Ohh de eerste! Prachtig voor in de winter, ook met kleuren als mosgroen etc. <3

Jeetje Lauren wat doen ze moeilijk over die schoenen! Hoop dat je wat vindt wat redelijk te betalen is.. Maar die optie van Murthul is misschien goed?

Ohh en Roos, dat jurkje is erg leuk!

Mexx, moeilijk te beoordelen! Ze zeggen om je benen langer te laten lijken; je shirts nooit tot onder je rits laten komen. Maar ik heb naar verhouding lange benen en een kort bovenlijf, dus ik draag liever lange shirts over een legging - dan maar wat beenlengte 'opofferen'.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:06

Hmm moeilijk. Moet zeggen dat ik moeite heb om shirt te vinden die niet als een naveltop vallen bij mij... Best wel irritant. Maar nu moet dat lange shirt weet ik het eigenlijk ook niet meer zeker... Heb dit shirt al zoo vaak aan gehad en vind het nog steeds mooi maar toen was ik ook wel 5kg dikker.
Bedankt voor jullie adviezen alvast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:10

Ik heb ook wel snel korte beentjes, ik doe altijd mijn shirt in m'n broek, dat scheelt al een hoop. :j
Maar bij een legging zal die er wel overheen moeten ja. :P

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:11

En misschien als je een broek met lage taille aan doet en het shirt alleen aan de voorkant in de broek steekt? Misschien staat dat ook wel mooi :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:12

Dat heb ik een tijd lang vaak gedaan. En doe ik nu af en toe ook nog wel maar wil eens wat anders. Om het anders te zeggen, wat vrouwelijker...

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:44

DaisyDarling schreef:
Nee, ik had je edit niet gezien :+ :D
Heb je toevallig ervaring met van haren? Zijn hun schoenen altijd zo breed? Ik stapte daar vandaag in een paar leren loafers, maar mán wat waren die dingen breed.

Ik heb geloof ik ooit wel ballerina's van van haren gehad, en hakken enzo wel meer, nooit last gehad van te breed terwijl ik zelf best smalle voetjes heb..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 19:03

Oké heb jullie hulp nodig. Ik zoek nog een jeans jumpsuit maar ja dan heb ik weer een hoop eisen :')
Niet zo een tuinbroek model, lange skinny pijpen, strak zittend, en als het gaat knopen vanvoor erop.
Had een tijd geleden de perfecte gevonden maar die was te duur toen.
Iemand?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 19:08

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 19:12

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 19:18

Die is boven mijn budget maar ga hem onthouden! Misschien kan ik het er toch nog aan geven als ik niks anders leuks vindt

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 00:36

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 00:53

xRoosss schreef:
Oh wacht, bij wehkamp is het uitverkocht zie ik; hier issie nog wel:

http://www.miinto.nl/p-175921-ltb-floria-denim

Is dit geen veredelde tuinbroek? O:) (edit: ohja de site van de laatste link noemen ze het idd ook gewoon tuinbroek :D ) Vind hem wel erg leuk! Ik heb jeansmaat 28, welke zou dat zijn van de jumpsuit?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 10:18

Is dat geen S/M?