Haar mail was in de spam beland, doordat de vorige advertentie was verwijderd. Beetje lastig natuurlijk om antwoord te geven.
Mijn deken is succesvol geretourneerd en ik krijg mijn geld gewoon terug.
pfieuw... ik blij!!
justdiesel
Geplaatst: 12-05-14 20:47
Mijn zoon is van zijn zelf gespaarde geld op zoek naar een playstation 3, nou stond er eentje op Marktplaats die ons wel wat leek. Persoon gemaild wat zijn vraagprijs was, nou was die boven het budget van zoon maar er stond in de mail bij dat er ook een lagere prijs kon als we minder spellen er bij wilde. Hij had een aantal spellen en 10 daarvan hoefde we sowieso niet. Dus gevraagd wat dan zonder die 10 spellen de vraagprijs was. Komt hij met een prijs wat 25 euro onder de andere prijs is waar dus 10 spellen meer bij zitten. Heb maar bedankt, dat vind ik erg triest......
dan koop je toch wel alles en verkoop je de andere spellen??
justdiesel
Geplaatst: 12-05-14 21:39
Zoveel geld heeft mijn zoon niet....en ik ga er zelf niet aan betalen. Klinkt misschien flauw voor 25 euro maar ik wil ze leren dat ze geen geld uit kunnen geven wat ze niet hebben.....
ja ik zou dat idd flauw vinden maar ja ik heb dan ook geen kinderen en geen ervaring met opvoeden
justdiesel
Geplaatst: 12-05-14 21:44
Ik heb er 3 en als ik dat bij de ene doe dan komt de andere ook aan..... Ach zo heeft iedereen zo zijn eigen regeltjes toch....
Dott
Geplaatst: 12-05-14 21:47
Ik vind het juist niet flauw. Ik ben ook zo opgevoed. Als ik iets wilde moest ik sparen. Was het duur? Dan wat langer sparen. Krijg je een duidelijk beeld van de waarde van geld (waarmee ik niet wil zeggen dat mensen met andere opvoeding dat niet hebben). En ik was vroeger ook blijer met dingen waar ik zelf voor spaarde.
kiki1976
Geplaatst: 12-05-14 21:56
Nee ik ben het met je eens hoor JD, ze leren maar dat je niet meer kan uitgeven dan je heb.
F_inley
Geplaatst: 12-05-14 22:36
Pfff hele partij Barbie en baby Born spullen erop gezet voor weinig 2,- en 3,- en dan nog onzin biedingen geven he..... Ik word er zo moe van. Ben haast in staat alles naar de kringloop te brengen
Onzin biedingen is wel weer flink raak.... pffff Zonet iemand via MP die hoopte dta ik haar 2 Bucas all in one dekens wilde verkopen voor € 35- incl. verzenden.
Hahahah nee gek he? Ik wilde ze ook al niet aan iemand verkopen die op de hele partij (waarvan 4 bucas, 1 eskadron en 1 horseware, 1x ir en 3x lami cell) voor € 50.-
Dames wat zouden jullie doen. Ik heb een ken verkocht maar die blijkt nu niet door de brievenbus te passen.thuis wel op het postkantoor niet.... Het gaat om een pop voor 2,00 dus als ik het verschil bij betaal verlies ik erop. Wil eigenlijk diegene een mail sturen met de volgende opties
bij betalen of het geld terug storten. Kan hem ook met dhl versturen dat scheelt natuurlijk een hoop.
Heb ik als koper ook gehad. Dat de verzendkosten hoger uitvielen dan eerst gemeld. Kan gebeuren. Ik heb er toen geen drama van gemaakt.
Shirley
Geplaatst: 13-05-14 14:46
Wat raar dat hij op het postkantoor niet paste Misschien nog eens opnieuw verpakken, hoofd eraf desnoods en bij een ander kantoor aanbieden ? Niet iedereen is zo nauwkeurig
shetties
Geplaatst: 13-05-14 14:47
Kan je hem niet zelf door de brievenbus doen, of past dat niet? Want meestal zijn ze op het postkantoor wat moeilijker, terwijl het met een beetje duwen wel past
GamblersCup
Geplaatst: 13-05-14 14:57
Hier hangt dat af van de persoon die achter de balie staat heb ik gemerkt, wat betreft "grensgevalletjes"... ik zou eerst even naar een ander kantoor gaan, of nog eens bij dezelfde tijdens de dienst van iemand anders
Het hangt hier ook vaak af van degene achter de balie, of het wel of niet 'past'. En opnieuw verpakken en dan ook alle lucht etc. er goed uit? Dat wil hier ook nog wel eens helpen, kan soms net het verschil maken..