Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:41

chanelle14 schreef:
Jeeeuj, ik heb mijn eerste 1000 pageviews gehad. *\o/* :')

Bedoel je in totaal 1000? of 1000 op 1 dag... Want dat laatste lijkt me gigantisch veel, het eerste niet onoverkomelijk:D En misschien een leuk doel om te stellen. De 50 facts posts zijn leuk, misschien iets voor morgen of woensdag...

chanelle14

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:49

1000 in totaal, haha! Nee die 1000 gaat denk nooit gebeuren :').

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:13

Gefeliciteerd Chanelle, op naar de 2000!
Leuk om al die facts te lezen!

Ik weet niet meer de naam van wie er op mij reageerde, sorry :o
Ik heb al gekeken naar blogs van een andere uitlaatservice. Maar die vind ik zelf ook eentonig of saai om te lezen. Misschien komt dat omdat mijn eigen hond er niet mee loopt. Je maakt niet altijd iets leuks/bijzonders mee met een hond. Ik heb bijvoorbeeld eens een hele oude hond gehad, doof, zo goed als blind en artrose. Ze sliep viel en liep vijf minuten aan de lijn buiten per keer. Hoe maak ik daar wat leuks van? Lastig!
Ik kan natuurlijk wel proberen om informatie te verpakken rondom een verhaal van een oppashond. Zo kunnen inderdaad de mensen beoordelen of onze werkwijze hun aanspreekt, of ze de dagindeling leuk vinden en of de visie naar honden ongeveer dezelfde lijn heeft. Jullie inspireren en motiveren mij wel om te schrijven hoor, echt leuk :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:30

Ik heb je eerdere bericht even gelezen, en ik vind het persoonlijk altijd wel interessant om over verschillende dingen binnen mijn interessegebied te lezen. Dus ook handige tips mbt training of voeding. Zolang het maar geen reclamepraatje voor t een of ander wordt.. De informatie verpakken rondom het verhaal van een (al dan niet verzonnen? kan ook natuurlijk) oppashond lijkt me erg leuk :)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:19

Hi Imre! :wave: (blijft raar om mijn eigen naam te typen, ik 'ken' inmiddels nog 4 Imre's!)

Ik heb het druk, dus op dit moment weinig blogs van mijn kant. Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, maar zulke aankopen vind ik vreselijk moeilijk. Geloof dat ik daar maar eens een blogpost over ga schrijven. :j

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:28

Haha, hoi Imre! Ik heb het altijd als mensen in een topic iets tegen jou zeggen. Huh? Oh, andere Imre :')

Herkenbaar, ik zit met laptops eeuwig te vergelijken en twijfelen wat de beste keuze is := Interessante blog heb je!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:55

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:57

Haha die ja :P

Wat leuk dat je die ander met een vriendin schrijft! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:08

Ik heb net een post online gezet met daarin de link naar de webshop waar ik een groot deel van mijn kleding ga proberen te verkopen! :)

Look like me

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:23

Im, wat leuk! Ik ga straks je blog eens bekijken. En daarna eens allemaal blogs bijlezen...

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:37

ik zie zoveel van jullie, ook op girlscene!

oké even ontopic: ik ga om de dag artikelen plaatsen, morgen komt er dus geen online, en woensdag dan weer wel. ik vind dit toch iets rustiger, dan elke dag een artikel.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:50

Hee Iloon! Hoe is het met jou? Lang geleden zeg, ik volg je blog deels via Facebook, mooie berichten plaats je! En je pakt het ook erg goed/gestructureerd aan zeg! :)

Pfft Eline, ik ben al blij als ik 1 per week red :=

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:55

Elke dag is echt heel vaak. Ik post niet eens elke dag op fb of twitter, laat staan dat ik elke dag een langer blogbericht kan verzinnen. :+

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:58

Ik begon ook heel fanatiek met elke dag, maar ik heb met mezelf afgesproken dat als ik minstens 1x per week iets erop zet, het voldoende is.

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:58

jah, ik maak ook niet zulke uitgebreide artikelen, en kan soms ook gewoon lekker een filmpje plaatsen. en dat is een werkje van 5 minuten!

en ik werk in het weekend ook vaak vooruit, hoef ik in de week haast niets meer te doen :)!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:01

Dat vooruit dingen maken werkt niet voor mij, de meeste posts schieten me gewoon spontaan binnen en anders ga ik me denk zo verplichten om het te doen. Ik vind het belangrijk dat het spontaan en leuk om te doen blijft :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:02

Soms post ik veel en soms post ik helemaal niks, het ligt bij mij echt aan de inspiratie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:26

Ik heb er niet zo heel erg veel moeite mee om elke dag een post online te zetten, kies er alleen voor om het niet te doen. Omdat mijn onderwerp zo breed is kan ik makkelijk elke dag iets doen, dan schrijf ik een keer een product review (zit wat meer tijd in) en dan post ik eens een outfitje. De posts waar ik het langst mee bezig ben zijn de posts waar ik niet zelf foto's voor maak, gek genoeg, maar juist de posts waar ik mensen probeer inspiratie mee te geven

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:28

Wij hebben niet eens een onderwerp, maar dan nog zou ik iedere dag niet kunnen hoor :)) Knap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:31

Tsja, je merkt het gewoon. Op het moment dat je meer gaat posten gaan je viewers ook omhoog. Ik schrijf mijn blog totaaaaal niet voor het aantal volgers dat ik heb - anders was ik nu al lang gestopt, maar het is wel grappig om te zien en misschien handig om te weten voor mensen die wel schrijven voor publiek.

Ik vind het vooral gewoon erg leuk om via mijn blog dingen te ontdekken, ik kom achter de schermen bij dingen waar ik normaal niet achter de schermen zou komen en interview mensen die ik normaal helemaal niet zou durven aanspreken :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:37

Leuk dat je ook echt mensen interviewt voor je blog, Emma. Dat maakt het toch net wat anders dan mensen die alleen over hun eigen leven schrijven. Ik probeer dat ook, ben heel lang reporter geweest voor verschillende websites, altijd veel bands/artiesten/acteurs geïnterviewd en ik probeer er altijd een heel verhaal van te maken. Dat doe ik nu ook. Doe bv. nooit gewoon een lap tekst maar ook altijd wat foto's, video's enz. om het luchtiger te maken. En ik doe ook m'n best om het schrijven luchtig genoeg te houden dat mensen niet meteen afknappen op een serieuze toon ofzo :)

Ik probeer wel 1x per dag te posten, en ik merk ook wel aan m'n stats dat mensen dan sneller terugkomen. Sowieso was ik al maanden van plan om een blog te maken, dus ik heb in die tijd tonnen inspiratie opgedaan en neergeschreven. Ik schreef de afgelopen 5 jaar voor een website waar ik schreef over film, tv, muziek, lifestyle, reizen en literatuur, maar daar ben ik nu minder actief voor. Mijn blog is daarvoor nu mijn nieuwe uitlaatklep, maar ik ben over het algemeen wel gewoon om op regelmatige basis nieuwe content te maken. Maar goed, ik ben ook nog maar kort bezig dus we zien hoelang het duurt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:45

Klopt, ik vind het ook erg leuk om er wat meer diepgang in te hebben dan gewoon maar een beetje over mezelf praten. Doe ik ook veel hoor, haha.. Maar zo nu en dan vind ik het leuk om een reportage te laten zien of iets in die trant. Ben ook bezig met best wel veel projecten om dat nog uitgebreider te maken!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:57

Een oud klasgenootje van mij is door haar blog best wel bekend geworden over de hele wereld, en ik had haar laatst voor de lens, zo leuk! :D Ga ik binnenkort maar eens een post maken met de foto's. Ze heeft nu ook een domeinnaam gekocht en is daar op verder gegaan, want het begint behoorlijk serieus te worden voor haar. Ze krijgt elke week wel een pakketje, vertelde ze. Hele knappe meid is het!
Voor de nieuwsgierige: www.floortjeloves.com

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:00

Emmaa_ schreef:
Klopt, ik vind het ook erg leuk om er wat meer diepgang in te hebben dan gewoon maar een beetje over mezelf praten. Doe ik ook veel hoor, haha.. Maar zo nu en dan vind ik het leuk om een reportage te laten zien of iets in die trant. Ben ook bezig met best wel veel projecten om dat nog uitgebreider te maken!

Dat maakt het ook even anders dan al die duizenden beauty en fashion blogs... Niet dat ik daartegen ben, ik ben zelf ook pro-make-up en nagellak en outfits, maar ik zie persoonlijk toch graag wat meer diepgang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:10

Klopt, ik ben ook echt druk bezig in het mezelf onderscheiden van al die duizenden beautyblogs vooral. Fashion blogs vind ik gewoon heel erg leuk om te lezen en kijken, ben echt een gigantische mode fanaat en vind het super leuk om te zien hoe andere mensen zich kleden. Maar ik volg zo veel beautyblogs en ze schrijven allemaal exact dezelfde reviews. Zitten allemaal bij hetzelfde mediabureau dus krijgen allemaal dezelfde producten opgestuurd en schrijven daar allemaal soortgelijke reviews over. Als er een nieuwe lijn van bv Essence of Catrice uitkomt staat mijn hele Bloglovin' feed alleen maar vol met reviews van die producten. Vind ik gewoon saai eigenlijk.. Dus vandaar dat ik het zo breed aanpak en dat ik er af en toe wel een review doorheen gooi, maar dan liever gecombineerd met een hele hoop dingen die ik zelf heel erg leuk vind om over te schrijven