Dan kunnen ze beter elke week schrijven ipv allemaal tegelijk zoals vorige week!
 Dan kunnen ze beter elke week schrijven ipv allemaal tegelijk zoals vorige week!  
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar goed, ik kan het zelf natuurlijk ook een beetje sturen door wat ruimte te laten tussen het terug sturen van de brieven. Het komt wel goed. Vind het leuk en zo mega veel tijd kost het ook niet.
 Maar goed, ik kan het zelf natuurlijk ook een beetje sturen door wat ruimte te laten tussen het terug sturen van de brieven. Het komt wel goed. Vind het leuk en zo mega veel tijd kost het ook niet.                                                          

djuulsie schreef:En verwacht eigenlijk deze of volgende week ook reacties op de kerstkaarten
Heb van mn mailmaatje al een ontzettend leuke reactie gehad. Hij heeft 3 kaarten gekregen, was hij super duper blij mee.
Iemand verder al wat gehoord?
 ( no offence ) Dus ik ben er verder niet achteraan gegaan.
 ( no offence ) Dus ik ben er verder niet achteraan gegaan.  

pimaude schreef:ik nog niet.. maar beide hadden me net voor de kerst geschreven dus verwacht half januari ook hier bericht over! Wat super leuk dat hij blij was!

)
) 

Ik duim heel hard
 Ik duim heel hard