Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Het gekloot met voedsel door producenten. Na Keuringsdienst van waarden was er een ah moment caroteen toegevoegd aan hun voedsel. En ik eet veel zalm en loop regelmatig te klooien met allergie zonder reden maar nu snap ik de reden dan heb ik zalm op. Gewoon grrr
MarlindeRooz schreef:Ik dacht ik steun de lokale Expert (Naja dorp verderop). Ik koop daar wel een nieuwe airfryer. Voor 10-15 euro meer wil ik ze best steunen. Zo ben ik opgevoed haha.
60!!!!! Euro duurder op een airfryer. 175 versus 115.![]()
En dan koop ik al een duurdere. Want wat ik “nodig” heb, heb ik ook voor 99.
En ja ik heb hem “nodig”. Mijn oven is kapot. En ik heb nogal moeite met koken. Dus de airfryer gebruik ik zeker 2x per dag. Even broodjes afbakken, groente grillen etc.
Marcella schreef:MarlindeRooz schreef:Ik dacht ik steun de lokale Expert (Naja dorp verderop). Ik koop daar wel een nieuwe airfryer. Voor 10-15 euro meer wil ik ze best steunen. Zo ben ik opgevoed haha.
60!!!!! Euro duurder op een airfryer. 175 versus 115.![]()
En dan koop ik al een duurdere. Want wat ik “nodig” heb, heb ik ook voor 99.
En ja ik heb hem “nodig”. Mijn oven is kapot. En ik heb nogal moeite met koken. Dus de airfryer gebruik ik zeker 2x per dag. Even broodjes afbakken, groente grillen etc.
Kan je dan niet beter kijken voor een multicooker.