Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:Collega die een overleg plant in de pauze. Waarom doen mensen dat.
Cayenne schreef:Ik erger me aan de naam die Waylon voor zijn kind heeft bedacht.
Wie noemt zijn kind nou weer Tjipto
En waarom doet het me denken aan Crypto?
deksel schreef:Winged schreef:Collega die een overleg plant in de pauze. Waarom doen mensen dat.
Ik heb op mijn werk geen geplande pauzes maar als ik geen zin/tijd/mentale ruimte heb, plan ik sommige tijdstippen gewoon in met “niet storen”, zodat ik mijn eigen tijd heb. Ik snap ook niet waarom je collega dat doet. Irritant.
prompter schreef:Hier niet
imaudy schreef:Cayenne schreef:Ik erger me aan de naam die Waylon voor zijn kind heeft bedacht.
Wie noemt zijn kind nou weer Tjipto
En waarom doet het me denken aan Crypto?
Afkorting is Tjip
Zilfstar schreef:imaudy schreef:
Afkorting is Tjip
Tjipto is een Indo naam. Tjipto Mangoenkoesoemo was een Indonesische politiek activist bijv. Voor nederlandse begrippen wellicht een rare naam, maar met Bibi’s achtergrond minder raar. Kom op de BSO waar ik werk wel gekkere dingen tegen
Hutcherson schreef:Even aanhangertje grofvuil naar stort gebracht. €94
Suzanne F. schreef:Hutcherson schreef:Even aanhangertje grofvuil naar stort gebracht. €94
Als particulier is dat hier gratis. Heb je als particulier gestort of als bedrijf?
Hutcherson schreef:Laat ik voorop stellen dat dit het zoveelste aanhangertje is dit jaar, want hebben sinds bijna een jaar ons huis en hebben flink verbouwd in de tussentijd dus we zitten inmiddels wel over onze gereduceerd tariefquota heen gok ik.
Voorheen betaalden we een 12€ per kuub in de gemeente maar met volle trailer betaalden we hetzelfde. Nu wordt het echt gewogen.
Dit was een van de laatste aanhangers die weg moest met zooi die er echt al te lang lag.
Maar met dit soort prijzen snap ik wel men het ergens in een sloot dumpt.
Hopelijk hierna nog 1 aanhanger vol met spul nadat we de schuur en kelder hebben opgeruimd en dan ben ik er wel klaar mee.
BE is gewoon duur.