Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tazzey schreef:Eik, ik vond vroeger Calendulan emulsie heel fijn bij zonnebrand. Volgens mij bestaat dat nog steeds.
Supervixen, hopelijk valt het mee met de lekkage.
cursebreaker schreef:Ja, in Zuid Limburg is ontzettend veel regenval voorspeld en we hebben hier natuurlijk al jaren ondertussen te kampen met regelmatig echt flinke wateroverlast. Het is non-stop aan't regenen hier sinds begin vannacht en het gaat nog tot later vanmiddag door, dus dat kan wel weer voor problemen gaan zorgen (geloof dat lokaal tot 50-75mm zou gaan vallen, al weet ik niet hoeveel er tot nu toe daadwerkelijk gevallen is). Gelukkig hebben we het niet meer zo extreem gehad als jaren terug, toen er echt een best extreme situatie is geweest hier in de regio, en over de grens in BE. Maar er is hier wel de laatste jaren alsnog regelmatig veel overlast geweest in bepaalde gebieden. Da's dan wel een nadeel van het wonen in een niet vlakke omgeving
edit:
Maar... het is wel lekker afgekoeld![]()
Kaitlyn schreef:Voor degenen die het niet weten:
Als je ziek wordt in je vakantie kun je jezelf ziekmelden en dan behoud je je vakantiedagen.
Kaitlyn schreef:Voor degenen die het niet weten:
Als je ziek wordt in je vakantie kun je jezelf ziekmelden en dan behoud je je vakantiedagen.
Fitzroy schreef:Kaitlyn schreef:Voor degenen die het niet weten:
Moet je wel langs een arts voor een doktersverklaring in een taal die te begrijpen is voor je werkgever.