Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daantjuhhh schreef:Earlybird tickets die binnen 15 minuten uitverkocht zijn voor een stadsfestival die op 40 meter van mijn huis georganiseerd wordt.
Ik stond netjes in de wachtrij maar helaas ik greep er naast.
Echt zo stom dat omwonenden niet een eerste kans krijgen. Ik weet nu al dat die tickets straks voor het dubbele op ticketswap staan.
daantjuhhh schreef:Earlybird tickets die binnen 15 minuten uitverkocht zijn voor een stadsfestival die op 40 meter van mijn huis georganiseerd wordt.
Echt zo stom dat omwonenden niet een eerste kans krijgen. Ik weet nu al dat die tickets straks voor het dubbele op ticketswap staan.
Ineke2 schreef:Haha dankje. Vandaag mij vanaf maandag ziekgemeld op mijn werk. Gaat tegen mijn gevoel in, maar ik ben gisteren in het ziekenhuis flauwgevallen dus ehm tja ik moet toch maar iets doen voor mezelf.
Het traject in het ziekenhuis waar ik nu in zit is net zo intensief als een fulltime baan, dus ik hou het gewoon letterlijk niet meer vol.
Vrijdag werk ik overigens normaal gesproken niet dus vandaar vanaf maandag.
Merlen wat schrikken zeg, gelukkig ben je nog heel.
xrobbiee schreef:daantjuhhh schreef:Earlybird tickets die binnen 15 minuten uitverkocht zijn voor een stadsfestival die op 40 meter van mijn huis georganiseerd wordt.
Klagen bij de organisatie voor overlast, grote kans dat je dan wel tickets krijg. Ze hebben liever wat extra gratis kaarten weggegeven dan dat ze dicht moeten vanwege klachten
daantjuhhh schreef:Berdien schreef:Rammstein staat wel héél erg hard
Hier had ik ook wel willen staan.
MarJon schreef:daantjuhhh schreef:
Hier had ik ook wel willen staan.
Waren meer mensen die dat dachten![]()
https://www.sikkom.nl/actueel/Rammstein ... 25170.html