Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 17:48

Is er geen weggeef hoek met een stuk zeil /vinyl dat je erover kunt leggen als je teveel tegels eruit hebt?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 17:51

DuoPenotti schreef:
Is er geen weggeef hoek met een stuk zeil /vinyl dat je erover kunt leggen als je teveel tegels eruit hebt?

Zit nog teveel lijmresten dan onder, dus nog steeds erg ongelijk. En eerlijk, zo erg zou ik betonvloer tijdelijk niet vinden hoor. Maar ik vind die rem zo lastig, als ik iets in hoofd heb moet het nu. En naast dat budget er nu niet is, kan mijn lijf het ook helemaal niet :+ alleen ik weet ook dat ik maanden in zooi vervelend vind. Aan de andere kant heb ik jaren in huis gewoond dat niet eens voor de helft af was.

Het is allemaal begonnen met droger die stuk is en onder het aanrecht vandaan moest. Dus aanrecht moest eraf en dat was zelfgemaakt en kon alleen door te slopen. :') Dus moet er straks nieuw blad op, maar alleen nieuw blad was zonde als de rest slecht was. Zo logisch werkt mijn hoofd haha.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 18:06

Aan mijn eeuwige rib pijn. En omdat ik zo zenuwachtig ben voor het feestje vrijdag. Nu blijkt er in de club zelf een kleedruimte te zijn dus ik neem beide outfits mee dan kan ik kijken wat ik draag op het moment zelf

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 18:21

Braaf op de fiets naar mijn paard.

Het zou pas tegen één uur regenen. Wie zit er om 1120 doorweekt op haar paard. Jowwww.

Gelukkig had ik een warme douche thuis.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 18:45

fohadie schreef:
Marcella schreef:
Moet je wel helder kunnen denken en dat is op het moment ook een probleem.

Maar he zal mij wel aanstellen doe ik toch altijd al.

Niemand zegt hier dat je je aanstelt. En ja, dit is een ergernistopic maar je hoeft niet iedere scheet die dwars zit te posten en al helemaal niet in geuren en kleuren. Je bent niet de enige bokker die hier op aangesproken wordt, hoor. Zijn er meerdere geweest.

@Marleen88: :wow: ik dacht: wat heb jij een bijzondere massage gehad, het duurde even voor ik doorhad dat de spieren bij je rug en schouders zo heten. Je hebt nl ook het monnikskapje en die zit op een heul andere plek! := _O-

Sorry kinderen en pubers onder de 18 voor deze 18+ verwarring.

Jep, echt rug /schouder ellende. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 18:59

MyWishMax schreef:
DuoPenotti schreef:

Zit nog teveel lijmresten dan onder, dus nog steeds erg ongelijk. En eerlijk, zo erg zou ik betonvloer tijdelijk niet vinden hoor. Maar ik vind die rem zo lastig, als ik iets in hoofd heb moet het nu. En naast dat budget er nu niet is, kan mijn lijf het ook helemaal niet :+ alleen ik weet ook dat ik maanden in zooi vervelend vind. Aan de andere kant heb ik jaren in huis gewoond dat niet eens voor de helft af was.

Het is allemaal begonnen met droger die stuk is en onder het aanrecht vandaan moest. Dus aanrecht moest eraf en dat was zelfgemaakt en kon alleen door te slopen. :') Dus moet er straks nieuw blad op, maar alleen nieuw blad was zonde als de rest slecht was. Zo logisch werkt mijn hoofd haha.

Misschien op de weggeefhoek de tegels gratis op te halen zetten mits zelf eruit halen.

Je hoef maar 1 gek te hebben.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 19:39

Er zit een klein gaatje in de achterlamp van de Volvo, daarom kan ie niet goedgekeurd worden voor de APK. Lamp besteld, past ie qua elektra niet omdat de onze een model uit Amerika is :?. Koekoek.

Dat wordt naar de sloop. (Om een achterlamp te halen die wel past.)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 19:49

Nog steeds ziek. Heb tot 15:00 in bed gelegen en dat is echt niks voor mij. :n

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 19:57

Kkkkoud ondanks verwarming aan en dik vest aan. Zo maar de Oodie aan. Stom ijzertekort -O-

En ik wil verder met de eerste aflevering van The Last of Us maar heb vriend beloofd op hem te wachten. Tot morgen! ^)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 20:01

Al die paravet studenten die vandaag flauwvielen bij de sectiezaal. :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 20:12

Zit te kijken voor een nieuwe sportschool, vnl voor het zwembad maar er zit ook een sauna bij dus suuuper chill. Is het natuurlijk eentje die zonder badkleding is ;( logisch maar dan zal ik het nooooit doen. Misschien zelf nog in badjas maar echt geen behoefte aan om daar in m'n uppie tegen een knakworst aan te kijken.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 20:22

Vanmiddag zo'n smerige mandarijn gehad dat ik hem nu nog proef, hij rook al raar waarom probeer ik het dan alsnog 8)7

Ben opzoek naar een nieuwe telefoon omdat het oplaadpunt kapot begint te gaan, maar die nog in de buurt komt van mijn wensen heeft een poedersuiker processor en de nieuwe versie die binnenkort uitkomt heeft hoogstwaarschijnlijk dezelfde >;)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 20:32

Ik mag hier eigenlijk niet over klagen omdat er mensen zijn die veel meer schade hebben en van een goed functionerend mens naar een volledig zorgafhankelijk mens zijn gegaan maar ik irriteer mij ik nu pas de laatste tijd een beetje door krijg dat ik na mijn hersenschudding echt veel dommer lijk...

Ik zie soms simpele verbanden niet meer of simpele oplossingen en ben dan jaloers op collega's die met hele simpele oplossingen komen dat ik denk jeetje hoezo bedenk ik dat niet? Het is net alsof het allemaal wat trager gaat.

Toch is mijn oog voor detail / oplettendheid wel gebleven ik voel mij soms zo dom terwijl ik dat echt niet ben. Vindt ik heel vervelend aan mijzelf.

Nu kwam de fysio er laatst ook nog mee toen ik moest opnoemen of ik eerder een hersenschudding had gehad dat je hele emotionele regeling dan is veranderd wat nu echt een hoop uitlegt.

Maar het is mijn eigen schuld , onderschat en te snel begonnen door ook de druk van mijn werk of ik weer kwam werken. Ik had toen echt nee moeten zeggen maar goed daar is het nu al te laat voor. Al een jaartje 4 geleden dus dat kan ik niet meer terugdraaien.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 20:38

Powerpoints maken met perfectionisme is echt geen aanrader :+

Foto's die niet met elkaar willen uitlijnen en dan maak je al miniscule bewegingen met je muis, gebeurt er steeds niet en dan is de beweging net te groot waardoor het nog steeds net niet goed staat. En dan zo een minuut lang door gaan totdat je bijna je muis door het raam wil gooien. Het is gelukt, maar m'n frustratielevel is meteen heel hoog :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 20:45

Dat mijn ex-werkgever mij in feite afkoopt en de hele situatie de doofpot in gaat. Ik kan zò slecht tegen onrecht.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 20:57

taartjee: heel erg herkenbaar. Moest gniffelen bij het lezen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:18

Berdien schreef:
Kkkkoud ondanks verwarming aan en dik vest aan. Zo maar de Oodie aan. Stom ijzertekort -O-

En ik wil verder met de eerste aflevering van The Last of Us maar heb vriend beloofd op hem te wachten. Tot morgen! ^)

Hhhmm had het ook koud, maar zit met fleecedeken over mijn benen op de bank met 3 kittens op schoot.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:20

Ik heb het ook koud ondanks extra sokken en kleedje, heb ook kippenvel/rillingen. Dus ik duik mijn bed in met 2 pcm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:21

Het is ook zo’n kou die overal in/doorheen trekt. :brr:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:27

Heb vanmiddag anders heerlijk 1,5 uur droog kunnen lopen met de hond. :=

Een van de kittens op schoot liet een stik bommetje. :+
Hond die boven mijn serie uit lag te snurken.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:30

Koud? Ik stik de moord.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:42

Kimberley_ schreef:
Koud? Ik stik de moord.

Stuur maar wat hier heen, hier voel ik de tocht ondanks gordijn en ruifjes dicht met deken…

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:45

Lente begint pas over 63 dagen -O-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:48

Mkango schreef:
Het is ook zo’n kou die overal in/doorheen trekt. :brr:

Ugh ja dit, het maakt ook niet of ik net bewogen heb of met tig wollen dekentjes zit, zodra ik het koud heb krijg ik het met geen mogelijkheid meer warm met dit natte gure weer.
Nu maar douchen en een warme kruik in bed leggen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:50

Telpeva schreef:
Lente begint pas over 63 dagen -O-

Wil je dat nu niet zeggen , ik begon al vrolijker te worden nu het iets eerder licht wordt en iets later donker. -O-

Nog 63 lange dagen te gaan.....