Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Is er geen weggeef hoek met een stuk zeil /vinyl dat je erover kunt leggen als je teveel tegels eruit hebt?
fohadie schreef:Marcella schreef:Moet je wel helder kunnen denken en dat is op het moment ook een probleem.
Maar he zal mij wel aanstellen doe ik toch altijd al.
Niemand zegt hier dat je je aanstelt. En ja, dit is een ergernistopic maar je hoeft niet iedere scheet die dwars zit te posten en al helemaal niet in geuren en kleuren. Je bent niet de enige bokker die hier op aangesproken wordt, hoor. Zijn er meerdere geweest.
@Marleen88:ik dacht: wat heb jij een bijzondere massage gehad, het duurde even voor ik doorhad dat de spieren bij je rug en schouders zo heten. Je hebt nl ook het monnikskapje en die zit op een heul andere plek!
![]()
![]()
Sorry kinderen en pubers onder de 18 voor deze 18+ verwarring.
MyWishMax schreef:DuoPenotti schreef:Is er geen weggeef hoek met een stuk zeil /vinyl dat je erover kunt leggen als je teveel tegels eruit hebt?
Zit nog teveel lijmresten dan onder, dus nog steeds erg ongelijk. En eerlijk, zo erg zou ik betonvloer tijdelijk niet vinden hoor. Maar ik vind die rem zo lastig, als ik iets in hoofd heb moet het nu. En naast dat budget er nu niet is, kan mijn lijf het ook helemaal nietalleen ik weet ook dat ik maanden in zooi vervelend vind. Aan de andere kant heb ik jaren in huis gewoond dat niet eens voor de helft af was.
Het is allemaal begonnen met droger die stuk is en onder het aanrecht vandaan moest. Dus aanrecht moest eraf en dat was zelfgemaakt en kon alleen door te slopen.Dus moet er straks nieuw blad op, maar alleen nieuw blad was zonde als de rest slecht was. Zo logisch werkt mijn hoofd haha.
Berdien schreef:Kkkkoud ondanks verwarming aan en dik vest aan. Zo maar de Oodie aan. Stom ijzertekort![]()
En ik wil verder met de eerste aflevering van The Last of Us maar heb vriend beloofd op hem te wachten. Tot morgen!