Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanavond met één daarvan weer afgesproken en haar vriendengroepje ontmoet. Voor mij was die ervaring genoeg om er een punt achter te zetten maar m'n beste vriendin zegt dat ik overdrijf en haar niet moet beoordelen op haar vrienden dus ik ben wel nieuwsgierig naar jullie mening. Long story short: Ik vind haar vrienden ongelooflijke losers en zou er in het dagelijks leven niet mee om willen gaan. Ik snap echt niet waarom ze met hen bevriend is en ben van mening dat mensen over het algemeen het gemiddelde van hun vrienden zijn en dat ze daardoor dus ook niet zo'n goed persoon is. 
). 
maar zou ook gek zijn dat iemand waar ik op val dan zulke vrienden heeft
Voelt ook dan van even proeven en kiezen welke het beste uit de bus komt. Nessie schreef:Ik zou er flink op afknappen, ik beschouw mijzelf als een vrouw op een niveau dat de focus van mijn date waard is. Als een man zou zeggen dat hij serieus date met mij en iemand anders zou ik hem lachend de deur wijzen. Ik vind dat een onvolwassen manier van ‘serieus’ daten, zo’n man is nog niet toe aan commitment. Mijn vriend en ik wisten vanaf moment 1 dat wij elkaar spraken dat we alleen elkaar wilden. Voor minder zou ik het niet doen als je zelfrespect hebt én serieus wil daten.