Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 12:01

Jammer dat hier niet over gecommuniceerd is! Dit zou ik ook zeker met ze bespreken!

Urbanus: Ik hoor dat wijn ook helpt :+
Hoe gaat het bij jou? Hier zit ik inmiddels op dag 9 en het gaat de goede kant op.
Wel af en toe een terugval, maar dat schijnt normaal te zijn.

Ik erger me aan die ijskoude wind! :brr:
En aan de weersverwachting voor aankomende week: veel regen en wind.. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 12:23

Dat mijn werkgever nu al weet dat woensdag beter ben van corona (sta ook gelijk woensdag/donderdag voor 9 uur en vrijdag 6 uur erop). En hoest nog steeds rotzooi op en gekneusde ribben de rest vergeten we maar even. :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 12:33

Dat ik even niet weet wat nu wijsheid is. We hadden gisteravond een verjaardag maar zij hebben achter het huis een soort overkapping en dat was dicht gemaakt tot een soort kroegje. Wel erg klein voor de hoeveelheid mensen en harde muziek dus schreeuwen en nog dichterbij elkaar staan om elkaar te verstaan. Normaal ben ik altijd super voorzichtig ivm corona en als ik dit geweten had waren we niet gegaan maar goed het was opzich wel gezellig maar het zit me toch niet helemaal lekker. Nu zei mijn vriend ik ga vandaag een zelftest doen maar ik heb geen idee of dat zo snel al gaat tonen stel je voor hij/ik/wij hebben gisteren wat opgelopen zit je dan niet met incubatietijd? Dat je beter een paar dagen kan wachten voor je test omdat je anders toch waarschijnlijk negatief test? Ik snap het niet en kan het ook nergens vinden zo omdat je dan direct komt onder het kopje als je contact hebt gehad met iemand die corona blijkt te hebben, en zo ver we weten was daar niemand met corona maar doordat we zo dicht op elkaar stonden en m'n vriend met veel collega's werkt willen we wel voorzichtig zijn.
Geen idee wat nu dus wijsheid is of we vandaag even moeten testen of beter even kunnen wachten nog. :x

Oh en ik erger me kapot aan de 10 hanen in de achtertuin bij m'n vriend (niet in zijn achtertuin maar wel direct daarachter), aan het geluid te horen vanochtend zijn er weer tig nieuwe bij dus we zitten nu écht op 10 of meer.. En dat mag allemaal maar :+ heel fijn om na zo'n drukke avond om half 9 gewekt te worden door tig door elkaar krijsende hanen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 12:38

Heeft nog geen nut om te testen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 12:48

Mijn zoon wilde voor tandenfee spelen, (ik heb een verstandskies laten verwijderen bij de kaakchirurg) dus zoon heeft bij ex een tekening gemaakt en hij wilde daar een euro op plakken, dus ex heeft hem een euro gegeven.
Kinderen komen dus net thuis, zegt ex: je krijgt een euro minder alimentatie volgende maand :')

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 12:49

wyoming schreef:
Mijn zoon wilde voor tandenfee spelen, (ik heb een verstandskies laten verwijderen bij de kaakchirurg) dus zoon heeft bij ex een tekening gemaakt en hij wilde daar een euro op plakken, dus ex heeft hem een euro gegeven.
Kinderen komen dus net thuis, zegt ex: je krijgt een euro minder alimentatie volgende maand :')

Sommige mensen… _-:(

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 12:53

wyoming schreef:

Omg... post die in het gierige actie topic alsjeblieft.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-22 12:58

wyoming schreef:

Die ex van jou is echt een leuke he..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 13:01

Omg Wyoming. Geen woorden voor…

Wij hebben uiteindelijk €3,5 korting per persoon gekregen. €7 in totaal :\

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 13:12

Wyoming, bedoelde hij het niet als grapje?
Zoiets kan toch niet serieus zijn? :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 13:18

wyoming schreef:

Bonuspunten voor je zoontje want dat is wel echt super lief <3 daar kan zo'n volwassen kerel nog wat van leren :o

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 13:31

Wat heeft hij altijd rare acties wynoming!

Hier lijkt mijn lach scheef geworden te zijn na de kaakchirurg en hechtingen. Hopelijk trekt dat weg, maar ik ben bang van niet. Kan wel janken, ene helft beweegt veel minder.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 13:38

corinep schreef:
wyoming schreef:

Omg... post die in het gierige actie topic alsjeblieft.

Dit, toppunt van gierigheid :') Ik zou hem een euro terug geven, nou staan we weer quitte hé?

Trouwens wel een super lieve actie van je zoontje <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 13:43

Dat ik voor de verandering eens niet in mijn fluffy vest wil rondwandelen, maar ik heb het gewoon zo koud. :')

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 13:54

Dat ik de relay van de vrouwen schaatsen zit te kijken en echt niets van de regels snap haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 14:11

Tv werkt nog steeds niet, wifi nog steeds om te janken en inmiddels werkt ziggo go ook niet meer fatsoenlijk. Er is geen uitzicht op wanneer het wel werkt. Ik wil mijn geld terug.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 14:39

Mijn moeder die zeurt dat ik geen beltegoed etc heb maar niet mee wilt helpen met een abonnement afsluiten :')
Het is dat je er 18+ voor moet zijn anders was er geen probleem

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 15:04

dat de locatie waar wij volgende week onze bruiloft gaan vieren heeft besloten dat onze playlist (jaren 80/90 romantische muziek) niet past bij het karakter van de organisatie :( instrumentaal mag wel.

ik wilde geen bridezilla worden, maar het begint er op te lijken :(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-22 15:05

juval schreef:
dat de locatie waar wij volgende week onze bruiloft gaan vieren heeft besloten dat onze playlist (jaren 80/90 romantische muziek) niet past bij het karakter van de organisatie :( instrumentaal mag wel.

Uhm, het is jouw bruiloft? %) %)
What the hell hebben zij te beslissen hierover?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 15:08

Rekentoets gedaan en een paar punten minder omdat ik anders heb afgerond dan dat de rekentoets had bedacht, nog steeds goed gemaakt, maar wel heel banketstaaf

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 15:11

fleurtjeuh schreef:
juval schreef:

Uhm, het is jouw bruiloft? %) %)
What the hell hebben zij te beslissen hierover?

tja... we kwamen er te laat achter dat er een gereformeerde stichting achter de zaal zit. heel vervelend..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 15:11

Klachten gehad over de verzorgster van een van mijn pony's. Baal er van betekend maar weer dat goed vertrouwen tegenwoordig niet meer kan

Baal er echt op recht van en ook voor kijk pony. Ik hen duidelijk van te voren gezegd rustige ritjes maar nu er toch flink gegaloppeerd wordt zit mij niet lekker. Dit is ook puur uit veiligheid omdat ze nog wel eens kan struikelen

Is nog een jong meisje dus ook zeker mijn eigen fout.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 15:12

juval schreef:

Huuuhhhhh dat is mega raar

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 15:12

Zebrastreep schreef:
Klachten gehad over de verzorgster van een van mijn pony's. Baal er van betekend maar weer dat goed vertrouwen tegenwoordig niet meer kan

Baal er echt op recht van en ook voor kijk pony. Ik hen duidelijk van te voren gezegd rustige ritjes maar nu er toch flink gegaloppeerd wordt zit mij niet lekker. Dit is ook puur uit veiligheid omdat ze nog wel eens kan struikelen

Is nog een jong meisje dus ook zeker mijn eigen fout.

dat is triest, dat je vertrouwen wordt misbruikt. succes met oplossen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 16:15

Super lief dat iemand anders mijn kippen gedaan heeft, maar het is omgetoverd in een vreet paleis voor muizen en ander ongedierte. -O-