Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 17:45

En toen was er post van mijn SS.
Helaas alleen een pakbon erbij. :o
Ik ben benieuwd naar volgende hints.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 19:10

Is het al verzendtijd.. met de dag begin ik meer te twijfelen over m'n cadeautjes _O-

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 19:19

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 19:41

Dat zou idd niet fijn zijn!

Aangezien ik nog niet beter ben en dus nog niet op pad kan :(

Knuffel daisy. Erg pittig allemaal :knuffel:

Lavitabella voor jou ook een hele dikke knuffel :knuffel:

Enneh glitters ? Kom maar op hoor !! Geen moeite mee!

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 19:47

Zie veel mensen waarbij het niet helemaal meezit sterkte allemaal en pas op jezelf!

Hier zijn gliters helemaal prima. Wel graag met kleine waarschuwing zodat ik hem in het werkhok uitpak. Ziet het er daar ook ens gezellig uit :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 20:20

Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken. :knuffel:

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 20:22

Lous schreef:

[ [url=m/xt4xdA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ph, die sokken zijn cool

haike schreef:
https://www.ad.nl/economie/sluiting-win ... ~aeb8e0fd/

Dit zou wel heel *** zijn voor het kunnen kopen van cadeautjes....

Oh, dit zou wel naar zijn. Misschien morgen er toch nog even tussenuit knijpen qua werk om cadeautjes te kopen dan...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 20:30

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Willen alle santa's, mijn berichten van de afgelopen weken nagaan om te kijken of jullie ook alle vragen beantwoord hebben?
Alvast bedankt!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 20:55

idinn schreef:
Is het al verzendtijd.. met de dag begin ik meer te twijfelen over m'n cadeautjes _O-

Ik kijk er al wel naar uit hoor om m’n lootje (hopelijk :+ ) blij te maken :D
Heb de kado’s al, alleen nog niet bedacht hoe ik het ga inpakken :+

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 21:15

Ik ben ook geen fan van kattenmokken.

Ik ben nog niet echt aan het shoppen geweest. Weet wel wat ik wil halen maar moet nog even de stad in. Ondertussen vooral bezig met het bedenken van hints. Dat is nog een lastige. :j

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 21:29

LWDaisy schreef:
Van de vriendin nog niks gehoord, spannend. Hoop stiekem wel op vals alarm, maarja, als de kleine wilt komen is dat gewoon zo haha. Normaal heeft ze nog 3 weken te gaan, maar als er sprake is van een lek in de vruchtzak (zeg ik dat juist zo? Ik ken er echt niks van, en krijg van hen de uitleg in het Engels haha), kan het zijn dat ze de kleine toch al laten komen om infectie te vermijden.

Als ze daarmee bedoelt dat haar vliezen zijn gebroken, dan zal ze ook vrij snel moeten gaan bevallen. :j

Fijn dat het met je werk geregeld is en dat iemand anders voor je paardje zorgt.

Ik hoop echt niet dat de winkels sluiten. Ik ben nog niet klaar voor mijn lootje! -O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 21:38

Ik heb gelukkig eigenlijk alles al in huis en ingepakt. Er komt hooguit nog wat bij als ik op vakantie ga. :))

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 21:57

Lous schreef:

Toffe sokken 8-) wel geschikt met de koude winter in aantocht hopelijk heb je dan warme voeten

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 22:11

mariekeoo schreef:
_AB_ schreef:

Joeejoee

Marieke Hier, 25 jaar. Net als ieder jaar nog steeds single (dus een knappe man in de cadeaubox mag ook). Wenselijst: doorsnee man, maar een hart van goud, spontaniteit en goede humor.

Verder woon ik samen met 2 katten. Focus en flair. [ [url=m/7UhbSx.jpg]Afbeelding[/url] ]. inmiddels zijn ze wel wat groter hoor. Ik werk als neonatologie verpleegkundige in het ziekenhuis (bij te vroeg geboren baby's), en zie helaas het ziekenhuis ook teveel van binnen voor mijzelf. Ik ben een ontzettende koukleum (lig eigenlijk de gehele zomer onder het winter dekbed). Komend Januari ga ik verhuizen, naar voor het eerst naar een grote mensen huis. Super spannend, maar erg leuk. Ik vind dingen in pastel kleur altijd super leuk. Verder hecht ik waarde aan herinneringen. Ben fotograaf in de vrije tijd (zwangeren, baby's, huwelijk etc etc). Nu tegenwoordig ga ik naast mijn werk, ook nog naar school.
Sporten doe ik op het moment helemaal niet, paardrijden eigenlijk ook niet meer (helaas).

Verder geniet ik van lekker eten, spelletjes, warme dingen, alles waar aandacht is besteed. Ik houd van creatieve uitlatingen en vind zelfgemaakte dingen in het speciaal ook erg leuk.

Daarnaast ben ik dol op cadeautjes, dus hoe feestelijker, groter hoe beter haha.

Confetti mag, maar wel een warning van te voren alsjeblieft.

Ik heb weer super veel zin in een nieuw jaar S

Als je in het Noorden woont, kom ik m'n zwager wel bij je bezorgen ;)
Hij heeft een huis met veel land en paardenstallen ^^

Hoe oud is je zwager?

Eeeuhm 38 geloof ik :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 22:49

Ik kijk hier weer en mis tig pagina's allemaal van vandaag!

Hier hoeft geen kattenmok.

Enne.. ik betwijfel of het handig is wat ik nu zeg. Maar glitters (het type roze en glimmend waar je vrolijk van wordt) geen bezwaar :-)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 23:17

Dispar_Vulgo schreef:
Heb de kado’s al, alleen nog niet bedacht hoe ik het ga inpakken :+

Kerstpapiertje erom?
:+

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 23:58

Ik heb vandaag ook nog een klein cadeautje kunnen scoren voor mijn lootje :j

Ik herken zo de twijfel van anderen hier, altijd blijven twijfelen of het pakket wel leuk genoeg is.. O:)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 00:03

Ik heb alvast wat cadeautjes ingepakt vanavond!

Ik ben ook geen inpakwonder, sorry lootje _O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 00:11

Lous schreef:

Super leuk zo!!!!!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 00:21

Bienotje schreef:
Ik heb alvast wat cadeautjes ingepakt vanavond!

Ik ben ook geen inpakwonder, sorry lootje _O-

Ducktape zou dat ook gelden <<)

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 08:08

Oh nee ik hoop ook niet op een lockdown qua winkels.
Gelukkig heeft de Kruidvat ook inpakpapier :+

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 08:23

Gelukkig heb ik alles al uit de winkels gehaald wat ik nodig heb
Anders zou je voor zekerheid nog cadeau papier kunnen halen

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 08:43

Alja schreef:
miccamaaike schreef:
Alja en Daisy, jullie zijn welkom, hij moet nog van top tot teen worden gepoetst en geschrobt vanwege al t cement en voegsel dus ik zoek nog hulp *\o/*

Het is daisy der werk begreep ik
En ik weet waar je huis woont

*\o/* *\o/*

Doen we haha!

Weer een stomme nacht achter de rug. Begon goed, ik ben er om 21u al ingekropen, en was meteen vrolijk in dromenland. Ik heb me echter gisteren laten vaccineren - en ja hoor, waar ik al voor vreesde is ook gebeurd - dat kleine spuitje is als een trein door mijn kleine lijf geraasd (ik haal met moeite 1.57m en 50kg), ik verdraag een basic griepspuit ook niet zo goed dus had hier al bang voor. Dat, en wss heb ik ook wel wat overgenomen van mijn vriend zijn ziekte.
Mijn neus liep vol (en dat vind ik nou echt dé hel haha!), enorm veel keelpijn, en zo lag ik weer bijna 4u wakker, incl. hoofdpijn. En ik had het loeiheet, ik heb me kapot gezweet maar ben dan zo koppig om onder mijn deken te blijven liggen want ik geloof heilig in "ik zweet het allemaal wel uit". Poezel Arya is heel de nacht bovenop mij komen liggen - superschattig, ze slaapt altijd wel bij mij maar nu was ze extra lief, alsof ze voelde dat ik me echt beroerd voelde. Was wel éxtra warm haha.
Ik had op voorhand nochtans een pijnstiller genomen, en heb er vannacht uit miserie nog 2 genomen, en 1x keelspray gespoten - ik voel me eigenlijk momenteel vrij goed, het mag een klein wonder heten.
Ik voel mijn keel nog wel, maar mijn neus is redelijk vrij, en ik heb geen hoofdpijn meer. Heb het ook niet meer zo warm, niet meer dat koortsige gevoel gelukkig. Werken vandaag, dus alvast een pijnstiller genomen, en ik sleep er ook een paar mee. Arm is suuuper stijf, stom met mijn werk natuurlijk, ik heb hem wel nodig haha. Vandaag moet ik sowieso niet naar stal, komt wel goed uit zo. Hopelijk blijft de baby van mijn vriendin vandaag ook nog zitten haha.
Mijn vriend voelt zich ook weer een stuk beter, nu hij paardenmiddelen krijgt, dus daar ben ik ook al geruster in. Heb vooral bang dat hij vandaag veel te veel wil doen - ik betrapte hem vannacht op het willen verwijderen van de eiken balk van de schouw. Ik doe de garage zo dadelijk dus mooi op slot, zodat hij niet aan zijn werkspullen kan mhuahaha. Heel de dag Netflix en Disney+ voor hem!
Maar ik voel me vrij oké, in tegenstelling tot vannacht :j Zo meteen een thermos thee met honing maken voor op het werk, daar wordt mijn keel altijd blij van als die zeer doet.

Even doorbijten nog. Morgen maar een halve dag werken, komend weekend geen plannen, behalve stal en eventueel de baby, maar die zou eigenlijk nog een ruime 2 weken moeten blijven zitten.

Lous leuke sokken!

Nogmaals: dank voor alle lieve woorden hier, die werken ook pijnstillend :knuffel:

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 09:09

haike schreef:
https://www.ad.nl/economie/sluiting-win ... ~aeb8e0fd/

Dit zou wel heel *** zijn voor het kunnen kopen van cadeautjes....

Ik ga inderdaad morgen maar al zoveel mogelijk halen want wil toch iets kunnen verzenden :') .

Het 1e cadeau heb ik gisteren gehaald! Na het uitpluizen van mijn lootje haar berichten denk ik dat ze dit wel leuk vindt. Kwam het per toeval tegen.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 09:16

M_D_H schreef:
Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
@Biebz, jouw Santa is al flink aan het stalken geweest en heeft al behoorlijk wat vragen voor je.
Be prepared (Lees dit met de stem van Scar :)) :') )
Wat zijn jou favoriete kleuren?
Je leest veel en dan voornamelijk fantasy en thrillers, lees jij alleen in het Nederlands of ook in het Engels? Heb jij ook ergens een account zoals bijvoorbeeld Goodreads, waar al vermeld staat welke boeken jij al in je bezit hebt?
Je hebt veel creatieve hobby's, is borduren daar 1 van?
Mogen Pip en Sok ook iets lekkers?

Citaat:
@Yonker, jouw Santa wil graag weten of jij ook sieraden draagt en zo ja, welke kleuren jij mooi vind en wat de omtrek van je pols is.

Citaat:
@Fem, jouw Santa heeft ook al een paar vragen voor je:
Zijn er groentes die jij niet in jouw moestuin wil verbouwen, omdat je deze bijvoorbeeld niet lekker vind?
Je geeft aan dat je graag leest, welk genre en welke schrijvers zijn favoriet?
In welke kleuren tover jij jouw huis als het kerst is?

Citaat:
@Capopjekop (ik vind jou naam zo geweldig!), jouw Santa wil graag weten welke schoenmaat jij hebt :j

Citaat:
@Alja, jouw Santa wil graag weten wat jij bedoelt met jou top: creatief. Ben jij zelf creatief of zou je het leuk vinden als jouw Santa creatief is?
En wat zouden voor jou nog meer top en flops zijn?

Citaat:
@Theadora99, jouw Santa zou graag een foto willen zien van jou fjordenveulen.
Zij/Hij, wil ook graag weten of jij een fotoshoot hebt gehad en zo ja, bij welke fotograaf.
Daarbij wil zij/hij graag weten of jij al wel eens een keer een escaperoom hebt gedaan, welke jij gedaan hebt en hoe jij dit vond.

Dat waren ze weer voor deze week

Oh god deze heb ik volledig gemist haha.
De link naar het volgtopic staat in mijn onderschrift maar ik zal ook nog even een recente foto plaatsen. Fotoshoot hebben we nog niet gehad (hij is nu nog geen maand van ons en we hebben hem even lekker laten aarden waar hij staat haha). Wel eens een shoot gedaan met mijn vriendin, nog nooit met een van mijn dieren eigenlijk.
Escaperooms heb ik aardig wat gedaan, ik heb beide basispakketten van escape room The game (+ een heleboel uitbreidingen), een aantal andere voor at home. Ik heb de wizard school en cabin 666 in Amersfoort gedaan, project venona en patient X in Utrecht en voor 12 december staat de Meisjeskamer op de planning. Ik denk dat ze dat zijn :') ik vind het heel leuk maar de horror dingen zijn niet per se mijn ding (ik ben een beetje een watje). Sorry dat t zo lang duurde ik had deze helemaal gemist!