Helaas alleen een pakbon erbij.

Ik ben benieuwd naar volgende hints.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lous schreef:En toen was er post van mijn SS.
Helaas alleen een pakbon erbij.![]()
Ik ben benieuwd naar volgende hints.
[ [url=m/xt4xdA.jpg]Afbeelding[/url] ]
haike schreef:https://www.ad.nl/economie/sluiting-win ... ~aeb8e0fd/
Dit zou wel heel *** zijn voor het kunnen kopen van cadeautjes....
LWDaisy schreef:Van de vriendin nog niks gehoord, spannend. Hoop stiekem wel op vals alarm, maarja, als de kleine wilt komen is dat gewoon zo haha. Normaal heeft ze nog 3 weken te gaan, maar als er sprake is van een lek in de vruchtzak (zeg ik dat juist zo? Ik ken er echt niks van, en krijg van hen de uitleg in het Engels haha), kan het zijn dat ze de kleine toch al laten komen om infectie te vermijden.
mariekeoo schreef:_AB_ schreef:
Joeejoee
Marieke Hier, 25 jaar. Net als ieder jaar nog steeds single (dus een knappe man in de cadeaubox mag ook). Wenselijst: doorsnee man, maar een hart van goud, spontaniteit en goede humor.
Verder woon ik samen met 2 katten. Focus en flair. [ [url=m/7UhbSx.jpg]Afbeelding[/url] ]. inmiddels zijn ze wel wat groter hoor. Ik werk als neonatologie verpleegkundige in het ziekenhuis (bij te vroeg geboren baby's), en zie helaas het ziekenhuis ook teveel van binnen voor mijzelf. Ik ben een ontzettende koukleum (lig eigenlijk de gehele zomer onder het winter dekbed). Komend Januari ga ik verhuizen, naar voor het eerst naar een grote mensen huis. Super spannend, maar erg leuk. Ik vind dingen in pastel kleur altijd super leuk. Verder hecht ik waarde aan herinneringen. Ben fotograaf in de vrije tijd (zwangeren, baby's, huwelijk etc etc). Nu tegenwoordig ga ik naast mijn werk, ook nog naar school.
Sporten doe ik op het moment helemaal niet, paardrijden eigenlijk ook niet meer (helaas).
Verder geniet ik van lekker eten, spelletjes, warme dingen, alles waar aandacht is besteed. Ik houd van creatieve uitlatingen en vind zelfgemaakte dingen in het speciaal ook erg leuk.
Daarnaast ben ik dol op cadeautjes, dus hoe feestelijker, groter hoe beter haha.
Confetti mag, maar wel een warning van te voren alsjeblieft.
Ik heb weer super veel zin in een nieuw jaar S
Als je in het Noorden woont, kom ik m'n zwager wel bij je bezorgen
Hij heeft een huis met veel land en paardenstallen ^^
Hoe oud is je zwager?
Alja schreef:miccamaaike schreef:Alja en Daisy, jullie zijn welkom, hij moet nog van top tot teen worden gepoetst en geschrobt vanwege al t cement en voegsel dus ik zoek nog hulp
Het is daisy der werk begreep ik
En ik weet waar je huis woont
![]()
haike schreef:https://www.ad.nl/economie/sluiting-win ... ~aeb8e0fd/
Dit zou wel heel *** zijn voor het kunnen kopen van cadeautjes....
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:@Biebz, jouw Santa is al flink aan het stalken geweest en heeft al behoorlijk wat vragen voor je.
Be prepared (Lees dit met de stem van Scar![]()
)
Wat zijn jou favoriete kleuren?
Je leest veel en dan voornamelijk fantasy en thrillers, lees jij alleen in het Nederlands of ook in het Engels? Heb jij ook ergens een account zoals bijvoorbeeld Goodreads, waar al vermeld staat welke boeken jij al in je bezit hebt?
Je hebt veel creatieve hobby's, is borduren daar 1 van?
Mogen Pip en Sok ook iets lekkers?Citaat:@Yonker, jouw Santa wil graag weten of jij ook sieraden draagt en zo ja, welke kleuren jij mooi vind en wat de omtrek van je pols is.Citaat:@Fem, jouw Santa heeft ook al een paar vragen voor je:
Zijn er groentes die jij niet in jouw moestuin wil verbouwen, omdat je deze bijvoorbeeld niet lekker vind?
Je geeft aan dat je graag leest, welk genre en welke schrijvers zijn favoriet?
In welke kleuren tover jij jouw huis als het kerst is?Citaat:@Capopjekop (ik vind jou naam zo geweldig!), jouw Santa wil graag weten welke schoenmaat jij hebtCitaat:@Alja, jouw Santa wil graag weten wat jij bedoelt met jou top: creatief. Ben jij zelf creatief of zou je het leuk vinden als jouw Santa creatief is?
En wat zouden voor jou nog meer top en flops zijn?Citaat:@Theadora99, jouw Santa zou graag een foto willen zien van jou fjordenveulen.
Zij/Hij, wil ook graag weten of jij een fotoshoot hebt gehad en zo ja, bij welke fotograaf.
Daarbij wil zij/hij graag weten of jij al wel eens een keer een escaperoom hebt gedaan, welke jij gedaan hebt en hoe jij dit vond.
Dat waren ze weer voor deze week