Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Zag net op het nieuws deze website:
https://keuzevrijbijmij.nl/
Kunnen alle bedrijven die zich niet gaan houden aan de toegangscontrole zich melden. Dan weet je waar je heen kan als je niet wil vaccineren.
Wel super makkelijk voor BOA's, even de site nalopen en je weet waar je heen moet
Daks schreef:bigone schreef:En weer het Corona verdienmodel , al 3 ton ingezameld.
Mooi hé hoe beide kampen verdienen aan corona
Sheran schreef:Heb nu ook liever dat het wél zou gebeuren, maar het verschil is dat het nu nog geen regel is. Het bewust overtreden van een regel vind ik toch van een andere orde, dan komen er veel vraagtekens bij mij op.
Spenk schreef:Nee dat zeg je verkeerd die 1,8 miljoen sluit zichzelf buiten. Het is een keuze, of je test of je vaccineert of je blijft lekker thuis. Maar vanaf 25 september zijn dit nu eenmaal de spelregels.
bigone schreef:Op het terras maakt me eerlijk gezegd niets uit of er een CoronaCheck word gedaan. Maar wel wanneer we in een overdekt iets met mindere ventilatie zitten of een theater en de mensen om je heen lachen gieren en brullen bvb.
Sheran schreef:Heb nu ook liever dat het wél zou gebeuren, maar het verschil is dat het nu nog geen regel is. Het bewust overtreden van een regel vind ik toch van een andere orde, dan komen er veel vraagtekens bij mij op.
loriene schreef:Spenk schreef:Nee dat zeg je verkeerd die 1,8 miljoen sluit zichzelf buiten. Het is een keuze, of je test of je vaccineert of je blijft lekker thuis. Maar vanaf 25 september zijn dit nu eenmaal de spelregels.
Sluiten zichzelf helemaal niet buiten.
Verkapte maatregel om je tot prikken te dwingen is het en gelukkig doen heel veel ondernemers er niet aan mee.
bigone schreef:Ach of het nu Corona, Carona of cojona is, voor het eerst in de hele crisis heeft het sars COVID 19 virus de wappies pas echt in de greep. En of je nu Doutzen of Alie heet, je doet dus tijdelijk door eigen regels niet meer mee.
Net als de zeer kwetsbaren in onze maatschappij al heel lang niet mee konden doen .
bigone schreef:Ach of het nu Corona, Carona of cojona is, voor het eerst in de hele crisis heeft het sars COVID 19 virus de wappies pas echt in de greep. En of je nu Doutzen of Alie heet, je doet dus tijdelijk door eigen regels niet meer mee.
Net als de zeer kwetsbaren in onze maatschappij al heel lang niet mee konden doen .
loriene schreef:Spenk schreef:Nee dat zeg je verkeerd die 1,8 miljoen sluit zichzelf buiten. Het is een keuze, of je test of je vaccineert of je blijft lekker thuis. Maar vanaf 25 september zijn dit nu eenmaal de spelregels.
Sluiten zichzelf helemaal niet buiten.
Verkapte maatregel om je tot prikken te dwingen is het en gelukkig doen heel veel ondernemers er niet aan mee.
bigone schreef:Tja, de realiteit is hard. Vooral de komende drie maanden. Ik hoop oprecht dat alle wappies gezond de kerst halen en dat het voor hun het zo felbegeerde griepje is. Zou ze wel aanraden om te testen anders zijn ze straks ook nog 90 euro voor een bloedtesten kwijt wanneer ze zonodig op vakantie willen naar verre oorden.
robert45 schreef:Kan iemand mij dit uitleggen, afgelopen voorjaar lagen de ziekenhuizen aardig vol op het hoogtepunt van de coronacrisis. Zonder enige enting. Nu zijn de risicogroepen allemaal al volledig gevaccineerd, net zoals een groot gedeelte van de bevolking. 63 procent volledig geprikt en natuurlijk van de rest een flink gedeelte een keer geprikt en de teller loopt rap door voor volledige entingen.
Hoezo begint Dhr Gommers dan nu al te roepen dat hij niet wil dat de ziekenhuizen in januari volledig vol liggen. Het gros is ingeënt en van het gedeelte die over zijn zal heus niet iedereen het krijgen en al helemaal niet allemaal tegelijk. Dat is immers al 1.5 jaar niet gebeurd.