Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 10:59

Independence schreef:
Ik voel me zo onbegrepen als mensen me proberen aan te praten dat ik een leuk mens ben. Als je me een leuk mens vindt, dan ken je me blijkbaar niet echt. Ook niet als je mijn therapeut bent

Lastig he? :(:) Je kon zomaar een vriendin van mij zijn, die ervoer jarenlang hetzelfde :(:)

Iedereen heeft voorkeuren voor verschillende typen mensen. Ik zou absoluut botsen met het karakter van mijn oom. Maar mijn tante vindt dat karakter juist leuk. En zo heeft iedereen eigenschappen die andere mensen leuk vinden. Zelfs als jij ze van jezelf op dit moment niet leuk vindt :(:)

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 11:08

Aan ramptoerisme :x

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 11:13

MarcoBorsato schreef:
maralyn schreef:
Ondertussen kost ze veel energie en steeds meer, en dat is heel erg jammer. Dood lieve dame hoor, begrijp me niet verkeerd.
Maar dat gedram. En het rustig er over hebben kan niet, dan ontploft ze en legt ze je het zwijgen op... En laat je met enorme rotgevoelens achter, waarbij jij gaat denken, of het aan jou ligt. (M'n kerel is heel duidelijk, die waardeert haar aanwezigheid niet.)

Ik ben team kerel in dit geval! Soms werkt het gewoon niet meer. Hoe naar dat ook klinkt.

Thankyou.
Dit was waarschijnlijk even de eye opener die ik extra nodig had. :knuffel:

Dankjewel...

tirzasarah10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 11:34

Dat ik mijn menwagen pas in december kan ophalen. -O- kan niemand wat aan doen maar er is gewoon een lange levertijd. Vanmorgen hebben we hem voor het eerst voor een andere wagen gezet en hij was zo braaf en blij! Dan wil je nu gewoon verder maar mort je geduld hebben en afhankelijk blijven van iemand anders.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 11:53

maralyn schreef:
Ondertussen kost ze veel energie en steeds meer, en dat is heel erg jammer. Dood lieve dame hoor, begrijp me niet verkeerd.
Maar dat gedram. En het rustig er over hebben kan niet, dan ontploft ze en legt ze je het zwijgen op... En laat je met enorme rotgevoelens achter, waarbij jij gaat denken, of het aan jou ligt. (M'n kerel is heel duidelijk, die waardeert haar aanwezigheid niet.)

Dan zou ik afstand gaan houden als ik jou was. Vrienden moeten juist energie geven.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 13:01

Kookaburra schreef:
Independence schreef:
Ik voel me zo onbegrepen als mensen me proberen aan te praten dat ik een leuk mens ben. Als je me een leuk mens vindt, dan ken je me blijkbaar niet echt. Ook niet als je mijn therapeut bent

Lastig he? :(:) Je kon zomaar een vriendin van mij zijn, die ervoer jarenlang hetzelfde :(:)

Iedereen heeft voorkeuren voor verschillende typen mensen. Ik zou absoluut botsen met het karakter van mijn oom. Maar mijn tante vindt dat karakter juist leuk. En zo heeft iedereen eigenschappen die andere mensen leuk vinden. Zelfs als jij ze van jezelf op dit moment niet leuk vindt :(:)

Je laatste zin is wel het meest raak. Ik vind mezelf niet leuk, dus het is zo moeilijk voor te stellen dan andere mensen me wel leuk vinden. En die overtuiging van mezelf is ook een stukje identiteit van mij, lastig om los te laten.
Hoe is dat nu met die vriendin?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 13:32

Vind mezelf ook niet leuk, maar het is niet anders en kan ook niet anders kiezen.

In mijn vinger gesneden.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 13:47

Dat ik steeds vergeet mijn goede camera bij mijn ouders vandaan mee te nemen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-21 14:15

Mijn vriend die een bakje wokblokjes (vlees) uit de vriezer haalt en op het aanrecht zet, en het bakje dat in de koelkast stond.. uit de koelkast haalt en op het aanrecht zet. Terwijl het 25 graden is in de keuken.

Ik zie de logica er niet van in, maar dat ligt misschien aan mij. :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 14:38

Independence schreef:
Kookaburra schreef:

Je laatste zin is wel het meest raak. Ik vind mezelf niet leuk, dus het is zo moeilijk voor te stellen dan andere mensen me wel leuk vinden. En die overtuiging van mezelf is ook een stukje identiteit van mij, lastig om los te laten.
Hoe is dat nu met die vriendin?

Rot is dat he? Maar wees lief voor jezelf!

Haar zelfbeeld is in de jaren verbeterd. En tuurlijk zal het nooit 100% zijn. Maar ik denk dat niemand dat heeft ;)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 15:40

Gedoe en onenigheid op het werk. Waardoor mijn drive en motivatie tot onder het 0-punt is gedaald..... Leidinggevende die er niks aan/mee doet... Hogerop gaan zoeken en die man was zo lief dat ik in tranen uitbarstte....

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 16:08

De woningbouwvereniging die niet weet wat interne communicatie is. Of eigenlijk gewoon communicatie in het algemeen ^)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 16:30

Dat ik vandaag van 09:00 tot 21:00 werk en sta alleen....
En dat ik me niet heb kunnen inhouden met funkopops bestellen :o

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 17:00

Cowboy55 schreef:
Loeky01 schreef:
Dat ik echt voor mijn gevoel successen bereikt heb op mijn werk vandaag, maar het niet kan delen met iemand.

Je hebt ons toch? Laat maar horen!

Helaas privacy gevoelige informatie en daar ligt het goeie stukje nou in. Echt de kleine stappen de goede richting op. Maar mijn collega’s doen niet echt aan succesjes vieren wat ze op mijn vorige stageplek wel deden (zelfde sector ander bedrijf en nu dus als werknemer ipv stagiaire). Dus gewoon een beetje een gemis. Binnenkort naar een andere organisatie dus hopelijk kan ik daar wat meer m’n successen kwijt en wat meer mijn draai vinden. Maar ik ga mijn pupillen zo missen ;(. Dus denk er nog maar niet te veel overna en probeer zelf mn successen te vieren.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 17:29

De hele boomer-moeser club in de trein, zonder mondkapje :roll:
Helaas geen controle...

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 18:00

De zak roerbakgroenten van de Lidl waar torren uit kwamen :r

Weggegooid en nu maar pizza besteld :=

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 18:15

Iiew

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 18:19

Gevoel dat mijn keel dichtgeknepen worden leuk spanning in combinatie met brok in de keel.

En dat mijn lego setjes alweer in elkaar zitten...

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 18:27

Coconut schreef:

iieweuuuuwwwww bah

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 18:28

Meerdere kleine dingen.. :')
- moest naar een nieuwe locatie van stage fietsen maar raakte helemaal de weg kwijt (dus bijna te laat), had ook nog te warme kleding aan dus helemaal oververhit, vervolgens half rennend naar kantoor, blijkt m'n stagebegeleidster nog niet eens aanwezig te zijn (zij was ook laat) :')
- aan eind vd dag ook weer gehaast naar het station fietsen om m'n trein te halen, is er geen enkel plekje meer in de fietsenstalling waardoor ik net de trein mis.
- net de volgende trein gehaald, geen water of iets meer bij me. En nog 45 min in de trein :(
- kom uit de trein, begint het te stortregenen en onweren. En kom erachter dat ik m'n paraplu in alle haast was vergeten op stage.

Blij dat ik nu eindelijk thuis ben _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 18:33

Coconut schreef:

Dan had ik TORtillas gemaakt :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 18:34

Of tortellini!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 18:53

Uit eten.
Vooraf een mandje brood bestellen (en dit ook duidelijk communiceren dat dit het voorafje is)
En vervolgens komt het mandje brood en ongeveer een minuut er na het hoofdgerecht >;)

Hierdoor het gevoel hebben dat ze ons zo snel mogelijk de deur uit willen hebben.

Dat lijkt mij dus niet de bedoeling :n

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 18:58

Net tijdens het hardlopen een fikse bui op ons kop gehad.... Buienradar zei eerst; het gaat regenen rond 18.00u. Maar om 17.45u zei hij, het blijft droog. Nou niet dus :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 19:06

@Niobe @MR
_O-