caro29 schreef:Ik zit al sinds 5-10 te wachten op een pakket van mondial. Normaal zijn ze wel snel maar nu is het drama…begint op homerr te lijken
Ik heb vandaag na 3,5 toch mijn pakje via MR nog binnengekregen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xJitskee schreef:Ik kom even binnenvallen..
Ik verkoop de laatste tijd aardig wat spullen op vinted, na een kastopruiming, je kent het. Nu heb ik een zgan bh van een duur merk verkocht. Nieuwprijs €80, akkoord gegaan met €7,50 (waar ik een tientje vroeg). Nu heeft ze hem binnen, alleen past hij niet omdat de cup te ruim valt en wil ze retourneren. De maat klopt gewoon met wat ik heb aangegeven en er zat ook een foto van het maatlabel bij.
Ik heb aangegeven dat ik maar een particuliere verkoper ben en dat ik geen artikelen retour neem omdat ze niet passen. Ook gezegd dat het voor de koopster waarschijnlijk voordeliger is om op vinted te verkopen ipv maar heen en weer te blijven sturen. Echter blijft ze maar doorgaan dat ze het wil retourneren.
Als ik zelf zoiets heb dan vind ik dat ik pech heb en verkoop ik het gewoon weer door via vinted.
Dat lijkt mij toch de normale gang van zaken? In de voorwaarden staat ook dat het alleen retour kan bij een pro verkoper of bij akkoord van de gewone verkoper.
Ik verkoop de laatste tijd aardig wat spullen op vinted, na een kastopruiming, je kent het. Nu heb ik een zgan bh van een duur merk verkocht. Nieuwprijs €80, akkoord gegaan met €7,50 (waar ik een tientje vroeg). Nu heeft ze hem binnen, alleen past hij niet omdat de cup te ruim valt en wil ze retourneren. De maat klopt gewoon met wat ik heb aangegeven en er zat ook een foto van het maatlabel bij.
Ik heb aangegeven dat ik maar een particuliere verkoper ben en dat ik geen artikelen retour neem omdat ze niet passen. Ook gezegd dat het voor de koopster waarschijnlijk voordeliger is om op vinted te verkopen ipv maar heen en weer te blijven sturen. Echter blijft ze maar doorgaan dat ze het wil retourneren.
Als ik zelf zoiets heb dan vind ik dat ik pech heb en verkoop ik het gewoon weer door via vinted.
Dat lijkt mij toch de normale gang van zaken? In de voorwaarden staat ook dat het alleen retour kan bij een pro verkoper of bij akkoord van de gewone verkoper.
_Lorette_ schreef:Ik scroll door de pagina en denk ineens 'Hé, een frontriem op Vinted!'. Is het gewoon een zwarte teenslipper met steentjes.![]()
Gisteravond nog snel rijkleding te koop gezet en op één artikel na was het allemaal meteen verkocht. Moest ook wel voor die prijzen... Beetje pijn doet het wel, maar hopelijk kan mijn kast straks weer dicht.
Ik wil heel graag overstappen naar het capsule wardrobe systeem. Er moet daarom nog veel kleding weg. Enige probleem is dat ik een enorme zwak heb voor juist wat meer opvallende items, zoals een wilde glittertrui of die enorm foute knalroze hakken. En dat kan nou net niet, want dat combineert voor geen meter en is niet tijdloos.
PSvanLot schreef:Ik heb mijn kast bijna leeg... en ik kan me er niet toe zetten om het op Vinted te zetten. Ga er liever shoppen dan zelf plaatsen, dan moet ik ook alles bewaren en voor die paar euro...
Heb serieus 2 vuilniszakken vol klaar staan om in de kledingcontainer te gooien. Soms wat goedkopere rommel zoals hemdjes die ik ergens onder draag, maar ook nog genoeg nagenoeg nieuwe items van Scotch and Sode, 7 for all Mankind, Liu Jo, Josephine & co.
Hoop dat er iemand nog heel blij van wordt.
Maar het shoppen op Vinted gaat goed. Heb nu wat items besteld, eens kijken of dat wat is of dat ik genaaid wordt