Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 13:42

Ahjoh gewoon proppen, rekt het niet dan scheurt het wel. :j

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:23

Noooooo. Hou op met me. :')

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:28

Jullie en jullie dubbelzinnigheid _O-

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:54

Ik ben inmiddels 3x veranderd van doos xD

En heb vandaag alle cadeaus ingepakt.
Nu bezig met de hints :')

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:08

Dozen zijn wel een dingetje. Te klein, te breed, te lang, te groot....

Ik heb er nu eentje die zit er precies tussenin, maar had m graag 1 slag groter gezien. Maar met een beetje aanpassingen past alles. *\o/*

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:40

Weet iemand van jullie als je straks via de postnl app je verzend label al wilt betalen en maken zodat die in het postkantoor kan worden uitgeprint en worden opgeplakt of daar ook mijn gegevens op staan ? Want ik moet ze wel invullen namelijk en zal zonde zijn als ik me daarmee al verklap :=

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:42

biggirl schreef:
Weet iemand van jullie als je straks via de postnl app je verzend label al wilt betalen en maken zodat die in het postkantoor kan worden uitgeprint en worden opgeplakt of daar ook mijn gegevens op staan ? Want ik moet ze wel invullen namelijk en zal zonde zijn als ik me daarmee al verklap :=

wel als je de app hebt dan krijg je de gegevens te zien

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:44

Daan13 schreef:
Ik ga niet in de Postnl app kijken, laat mij verrassen....

Lees; anders kan ik mij helemaal niet meer concentreren op het werk en dat kan gevaarlijk worden.. :){

Al vraag ik mij nog dagelijks af wat die foto betekent en hoe het mogelijk is dat iemand Annen niet kent als plaats. *Still in shock*
[ [url=m/Tzf3ZA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn lootje kan natuurlijk ook samen met mij een mooie buitenrit daar maken in Annen en omgeving. :)*

Annen is nou ook niet echt een wereldstad :+
Ik ken t wel, ex-collega woont er.
En tsja als t geen Hunebed is, dan is t vast ook geen Drent. Er staat 1 Hunebed bij Noordlaren net over de grens in Groningen en de rest staat allemaal in Drenthe.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:47

biggirl schreef:

Zou geen verzendlabel aanmaken, maar gewoon naar een postnlpunt gaan. Dan is de afzender onbekend dacht ik

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 16:03

biggirl schreef:

Ja dat gebeurd. heb ik van de week toevallig gedaan

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 16:05

Ja daar staan je gegevens op, niet doen dus, gewoon daar ter plekke laten maken.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 16:28

Oke top dat ik het dus nog even na vroeg haha

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 16:42

Maar wat gebeurt er dan als het pakket verdwaalt onderweg? Zonder afzender vind ik toch altijd riskant, als er iets misgaat (wat bij postnl nog wel eens gebeurt) is het pakket weg.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 16:42

CastaMickey schreef:
Maar wat gebeurt er dan als het pakket verdwaalt onderweg? Zonder afzender vind ik toch altijd riskant, als er iets misgaat (wat bij postnl nog wel eens gebeurt) is het pakket weg.

je hebt de track en trace code. Die krijg je bij afleveren :)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 16:47

Ik heb ook wel eens gehad dat het pakket op een onbekende locatie was afgeleverd, een postbus oid? In elk geval het pakket was zoek en postnl ging een onderzoek starten maar er is nooit meer wat gebeurd. ''eigen risico'' aldus postnl

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 16:50

Ashleytjuhh schreef:
CastaMickey schreef:

je hebt de track en trace code. Die krijg je bij afleveren :)

Ja maar dan kan hij nog steeds niet terug mocht er iets gebeuren aan de hand zijn? Vind het dus ergens wel lastig

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 16:55

Wel iets om voor een volgende editie over na te denken, vanaf volgend jaar (?) kun je bij het postkantoor toch geen verzendlabels laten maken, maar moet je het zelf toch voorbereiden?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 17:02

CastaMickey schreef:

Ik zet een afzender op het pakket, maar dit is alleen een postcode en huisnummer. Dus degene die het pakket krijgt moet hier gewoon niet naar kijken, en er niets mee doen.

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 17:13

Ik ben er nog niet over uit of ik het per post verstuur of zelf voor de deur ga zetten.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 17:16

Twijfel ik ook nog over,wel een goed excuus om dan een heerlijk streekproduct mee te nemen naar huis toe :o

Dankzij dit topic en ook door mijn actieve Santa ga ik waarschijnlijk met iemand van hier de hunebedden van Anloo bekijken. **\O/**

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 17:59

Zoooo moe :z

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 18:03

Mijn doos is eigenlijk wat te groot merk ik nu dus dan maar meer vulling erbij. _O-
Zo alleen nog voor mijn hint gaan zitten...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 18:23

sauffi schreef:
Ik ben er nog niet over uit of ik het per post verstuur of zelf voor de deur ga zetten.

Zelf voor de deur zetten houd wel in dat het budget voor het pakket zelf verhoogd wordt :o
De verzendkosten die je niet gebruikt, gebruikt je dan voor het pakket zeg maar...

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 18:26

Marjo schreef:
CastaMickey schreef:

Ik zet een afzender op het pakket, maar dit is alleen een postcode en huisnummer. Dus degene die het pakket krijgt moet hier gewoon niet naar kijken, en er niets mee doen.

Waar zet je de afzender gegevens ? Ergens in een hoekjes en de gegevens om het naar toe verzenden groot in het midden ?

Zit er idd toch aan te denken om toch mijn adres er bij te zetten mocht het mis gaan dat het terug na mij komt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 18:58

Ik had ook post in de bus liggen. *\o/*

Afbeelding

Helaas moest ik net beginnen met een escape room op het werk, moest dus eerst een andere puzzel oplossen. Nu aan het werk, even zien of ik tussendoor kan puzzelen. Mijn SS heeft goed gezien wat een hobby van me is, geocachen.