Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
biggirl schreef:Weet iemand van jullie als je straks via de postnl app je verzend label al wilt betalen en maken zodat die in het postkantoor kan worden uitgeprint en worden opgeplakt of daar ook mijn gegevens op staan ? Want ik moet ze wel invullen namelijk en zal zonde zijn als ik me daarmee al verklap
Daan13 schreef:Ik ga niet in de Postnl app kijken, laat mij verrassen....
Lees; anders kan ik mij helemaal niet meer concentreren op het werk en dat kan gevaarlijk worden..![]()
Al vraag ik mij nog dagelijks af wat die foto betekent en hoe het mogelijk is dat iemand Annen niet kent als plaats. *Still in shock*
[ [url=m/Tzf3ZA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn lootje kan natuurlijk ook samen met mij een mooie buitenrit daar maken in Annen en omgeving.
biggirl schreef:Weet iemand van jullie als je straks via de postnl app je verzend label al wilt betalen en maken zodat die in het postkantoor kan worden uitgeprint en worden opgeplakt of daar ook mijn gegevens op staan ? Want ik moet ze wel invullen namelijk en zal zonde zijn als ik me daarmee al verklap
Ashleytjuhh schreef:CastaMickey schreef:Maar wat gebeurt er dan als het pakket verdwaalt onderweg? Zonder afzender vind ik toch altijd riskant, als er iets misgaat (wat bij postnl nog wel eens gebeurt) is het pakket weg.
je hebt de track en trace code. Die krijg je bij afleveren
CastaMickey schreef:Maar wat gebeurt er dan als het pakket verdwaalt onderweg? Zonder afzender vind ik toch altijd riskant, als er iets misgaat (wat bij postnl nog wel eens gebeurt) is het pakket weg.
Marjo schreef:CastaMickey schreef:Maar wat gebeurt er dan als het pakket verdwaalt onderweg? Zonder afzender vind ik toch altijd riskant, als er iets misgaat (wat bij postnl nog wel eens gebeurt) is het pakket weg.
Ik zet een afzender op het pakket, maar dit is alleen een postcode en huisnummer. Dus degene die het pakket krijgt moet hier gewoon niet naar kijken, en er niets mee doen.