Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:35

chanicha schreef:
Dat onze apotheek steeds een chronisch tekort aan Euthyrox 150 heeft |o
Hoe moeilijk kan zoiets zijn, neem aan dat ik niet de enige ben die het gebruikt ^)

Beschikbaarheid van Euthyrox wordt verwacht in week 44
Bron https://farmanco.knmp.nl/

Ik zat net te kijken voor de beschikbaarheid van mijn eigen medicijnen, en ik dacht ik kijk meteen voor die van jou misschien heb je er wat aan :) je medicijn is zo te zien in heel Nederland niet te krijgen momenteel

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:49

Dank je Telpeva, lief van je!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:57

Dat ik dacht zwaar misselijk ben maar niet goed weet waar het wegkomt. Nu heb ik wel veel last van mijn kuit en knie met een stekende zeurende pijn al een aantal weken. Aangezien ik ook druk op mijn nek en hoofd voel denk ik dan mijn nek weer aan het klooien is.

Die examens hebben mij echt vet veel stress gegeven eigenlijk voor niks. Nu ik dat los kan laten voelt mijn lijf behoorlijk vervelend...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:59

Argh scootmobiel wil niet starten.
Hij viel afgelopen week ook al 2x uit onder het rijden.
Nu is zoon met de hond gaan wandelen.

Morgen Medipoint bellen voor reparatie.
Als het niet voor de deur kan dan een leenscootmobiel. Heupen zitten scheuren in en lopen doet zeer.

zigranta

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 12:07

Sieradenbon gehad voor 25 jaar in dienst zijn, staat op de verpakking 1 jaar geldig na aankoop, hebben ze hem al een half jaar in huis gehad voordat ze hem gaven en nu dus verlopen :+ bedankt baas, ben er erg blij mee -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 13:55

Hoofdpijn, spierpijn in mijn schouder en nek, hoesten, niezen, keelpijn, algeheel ziek.

Dan vraag je een coronatest aan, dan krijg je de vraag: heeft u een auto of kunt u met iemand meerijden?
''nee''
En dan krijg je alsnog een locatie aangeboden op een afstand waar je met een auto heen zou moeten :roll: hoe moet ik daar komen dan!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 14:18

Zigranta heb je de bon net gekregen?
Zo ja dan zou ik ermee teruggaan naarje baas.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 14:26

Telpeva schreef:
chanicha schreef:
Dat onze apotheek steeds een chronisch tekort aan Euthyrox 150 heeft |o
Hoe moeilijk kan zoiets zijn, neem aan dat ik niet de enige ben die het gebruikt ^)

Beschikbaarheid van Euthyrox wordt verwacht in week 44
Bron https://farmanco.knmp.nl/

Ik zat net te kijken voor de beschikbaarheid van mijn eigen medicijnen, en ik dacht ik kijk meteen voor die van jou misschien heb je er wat aan :) je medicijn is zo te zien in heel Nederland niet te krijgen momenteel

Zijn wel verschillende sterktes. Zijn die van 75mg of die van 50mg en 100mg niet beschikbaar? Kun ook combineren toch?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 14:42

Oof, goed dat je het stuurt Telpeva. Zie dat de medicatie van mijn vriend niet tot halverwege volgend jaar pas weer beschikbaar zijn. Levensbehoefte middelen. :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 15:06

Schildklier medicatie is al heel lang drama, helaas.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 15:22

Dat ik zou helpen met een bepaald blok op mijn opleiding, gisteren nog even overleg heb gehad hoe ik zit qua stage en dat combineren; krijgen we net een mail met de aankomende keuzeblokken en staat het blok waar ik bij zou helpen er niet tussen. Moet er dus op deze manier achter komen dat mijn hulp blijkbaar niet meer nodig is, beetje lomp :') :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 15:22

Ik rapporteer zo’n fake site met Jort Kelder erop aan Facebook.
Bedankt, maar we doen er niets mee :')

Je kunt net zo goed niets rapporteren daar

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 15:50

Kairos schreef:
Ik rapporteer zo’n fake site met Jort Kelder erop aan Facebook.
Bedankt, maar we doen er niets mee :')

Je kunt net zo goed niets rapporteren daar

Oh, mijn foto's zijn gewoon netjes verwijderd toen ik had gemeld dat deze onrechtmatig gebruikt zijn. Hebben ze geen aanvullende vragen gesteld?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 16:21

Pff wat een pech deze maand, eerst ging onze vaatwasser stuk in de vakantie, toen daarna ons bed, toen was m'n zadel alweer te krap in amper 2 maanden tijd en kan ik nu niet rijden, afgelopen donderdag werd mijn hond ernstig ziek en zijn we in afwachting van de kweek van de ontsteking en moet hij worden gecastreerd in een kliniek met speciale apparatuur (hartbewaking etc) en nou vandaag gaat onze koelkast stuk. Ben er nu wel weer klaar mee.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 16:42

Dat mijn 1 van mijn buren weer eens ruzie heeft. Het meubilair vliegt van hot naar her en en vooral het schelden is echt verschrikkelijk. Heb altijd het idee dat ‘ meneer’ dit in zijn eentje doet, want ik hoor alleen zijn vreselijke stem.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 16:48

fjordjes schreef:
Pff wat een pech deze maand, eerst ging onze vaatwasser stuk in de vakantie, toen daarna ons bed, toen was m'n zadel alweer te krap in amper 2 maanden tijd en kan ik nu niet rijden, afgelopen donderdag werd mijn hond ernstig ziek en zijn we in afwachting van de kweek van de ontsteking en moet hij worden gecastreerd in een kliniek met speciale apparatuur (hartbewaking etc) en nou vandaag gaat onze koelkast stuk. Ben er nu wel weer klaar mee.

Jouw koelkast ook -O-

Echt stom toeval, over mijn koelkast klaagde ik een paar dagen of weken geleden ook omdat hij zo'n herrie maakt en dat ik vrees dat hij het gaat begeven. Echt nog geen uur geleden is hij nagekeken, en kreeg ik te horen dat mijn koelkast ook niet te redden is.
Doei geld, het was fijn je even gekend te hebben :')

Maar wat een dure narigheid voor je deze maand Fjordjes, sterkte ook met je hond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 16:49

Dat ik weer gebeld word door van die buitenlandse nummers. 1ste keer per ongeluk opgenomen. Meteen verbinding verbroken. Is er niet een manier om alleen die nummers te blokkeren? Aangezien ze steeds met een ander nummer bellen, en ik ook wel eens door normale mensen die niet in m'n telefoon staan gebeld kan worden.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 16:58

Heb deze maand echt te veel geld uit gegeven aan alles... Maar ja kan niet zonder bed, vaatwasser en koelkast en al helemaal niet zonder hond.

En dan moeten we ook nog een aparte koelkast hebben, onderbouw deur op deur en zoveel keus is daar niet in en duur.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 17:12

Nieuwe koffiezetter gekocht en de Senseo kan naar mijn vader.Heeft hij net gisteren een nieuwe gekocht en al in gebruik.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 17:16

Loeky01 schreef:
Schildklier medicatie is al heel lang drama, helaas.

Ik vind dat zo gek he. Bij de humane middelen is er al kei lang gezeik en wij als dierenartsen kunnen er zo aan komen. Terwijl het letterlijk dezelfde zooi is.. zelfs in de fatburners van de fitness producten zit het.. echt zo gek.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 17:24

Dat ik vandaag best veel plannen had , maar ik niet opschoot met andere dingen dus de helft er nog niet van gekomen is. ( Oké met puppy's knuffelen mag ook veel tijd kosten.)

En de hoofdpijn en druk op mijn kop , waardoor ik vermoeid wordt. Gelukkig geen andere klachten dus het zal wel echt van de stress komen voor die stomme examens waar ik zo zenuwachtig voor was. Maar even lekker dingen doen die ontspannen :j

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 17:32

We hebben heel veel stoofpeertjes aan onze boom. Hartstikke leuk en lekker, maar hoe op te slaan? Volgens vriend moet alles eraf, maar we weten niet hoe we dit lang goed kunnen houden.
Edit: ergernis is dus vriend en niet weten hoe de peertjes te bewaren.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 17:35

Zebrastreep, leuk puppies knuffelen.

Myfairytale kan je de peren niet wecken/inmaken?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 17:38

Myfairytale schreef:
We hebben heel veel stoofpeertjes aan onze boom. Hartstikke leuk en lekker, maar hoe op te slaan? Volgens vriend moet alles eraf, maar we weten niet hoe we dit lang goed kunnen houden.
Edit: ergernis is dus vriend en niet weten hoe de peertjes te bewaren.

Meerdere opties. Eraf halen, een deel koken en wecken/inmaken, deel koken en invriezen, een deel likeur van maken, een deel gebruiken?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 17:57

We geven wat weg aan familie van beide kanten, buren en vrienden. Denk inderdaad dat we een deel moeten koken en invriezen. Gaan sowieso morgen peertjes eten en waarschijnlijk nog wel een keer deze week.
Likeur er van maken ken ik nog niet! Ik ga even zoeken naar een recept. :D