Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:San: Snap de verwijzing naar Duitsers niet?
Anyway je laat het overkomen alsof het stom is om over de grens te rijden naar een klein stadje om te zuipen en winkelen maar dat is juist het hele business concept achter sluis en andere dergelijke plekken. En ja het was echt stom om er nu massaal heen te gaan, maar anderzijds vind ik het ook wel bizar dat voor een keer België eerder maatregelen nam dan NL. Denk dat het besef echt even moest doordringen bij mensen. En ja de terrasjes daar waren gewoon open e. Snap het ergens wel al keur ik het zeker niet goed!
poes schreef:Naja mss had NL ook al eens kunnen verder denken en de terrassen kunnen sluiten. Duidelijk weer nul overleg tussen regeringen. Dat vind ik ergerlijk.
__Sannne schreef:Mkango schreef:Een student op mijn universiteit is positief getest op corona, is op de uni geweest en is dus ook in aanraking geweest met andere studenten. Wat doet mijn universiteit? Mailtje sturen en verder doen of hun neus bloedt.
Wat zouden ze dan moeten doen volgens jou? Oprechte vraag.
TessaxQuincy schreef:Stage die niet terug mailt of ik naar stage moet, op het kdv. Wil het graag op tijd weten..
Mkango schreef:__Sannne schreef:Wat zouden ze dan moeten doen volgens jou? Oprechte vraag.
Toegang tot de gebouwen beperken lijkt me een stap in de juiste richting. Met “doen of hun neus bloedt” bedoel ik dat alle colleges, bijeenkomsten e.d. dus gewoon nog doorgaan en de gebouwen nog vrij toegankelijk zijn, ook al is er nu nog niets bekend over eventuele verdere besmettingen, terwijl wel bekend is dat de betreffende student in aanraking is geweest met anderen voordat ze hun testresultaten binnenkregen en de universiteit op de hoogte hebben gesteld.