Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 18:11

Dat ik morgen gewoon moet gaan werken :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 18:34

Jeetje Molenhoek -O- Sterkte voor je dochter!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 18:44

Geen school tot 6 april, wat moet ik doen met m’n tijd :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 18:48

SindyKaya schreef:
Geen school tot 6 april, wat moet ik doen met m’n tijd :')

tv kijken, lezen, puzzels maken, tekenen, kleuren, gamen. Keuze is reuze (vind ik dan haha)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 18:50

Jammer dat de gezondheidszorg niet dicht gaat (en terecht hoor, begrijp me niet verkeerd hier), ik zou makkelijk 2 weken thuis kunnen zitten

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 18:54

boodschappen doen voor je ouderen? oppassen?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:04

casperzazoe schreef:

Same. :') weet genoeg te doen met paar weken vrij.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:15

Dat ik wou kijken of het bedrijf waar ik voor werk bij 100 vitale bedrijven hoort. Maar de site is overbelast. :')

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:17

SpikkelFire schreef:
casperzazoe schreef:

Same. :') weet genoeg te doen met paar weken vrij.

Hier ook, weliswaar op het kdv, dus krijg het wel een stuk rustiger :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:22

Een student op mijn universiteit is positief getest op corona, is op de uni geweest en is dus ook in aanraking geweest met andere studenten. Wat doet mijn universiteit? Mailtje sturen en verder doen of hun neus bloedt.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:24

San: Snap de verwijzing naar Duitsers niet?

Anyway je laat het overkomen alsof het stom is om over de grens te rijden naar een klein stadje om te zuipen en winkelen maar dat is juist het hele business concept achter sluis en andere dergelijke plekken. En ja het was echt stom om er nu massaal heen te gaan, maar anderzijds vind ik het ook wel bizar dat voor een keer België eerder maatregelen nam dan NL. Denk dat het besef echt even moest doordringen bij mensen. En ja de terrasjes daar waren gewoon open e. Snap het ergens wel al keur ik het zeker niet goed!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:27

Mkango schreef:
Een student op mijn universiteit is positief getest op corona, is op de uni geweest en is dus ook in aanraking geweest met andere studenten. Wat doet mijn universiteit? Mailtje sturen en verder doen of hun neus bloedt.

Wat zouden ze dan moeten doen volgens jou? Oprechte vraag.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:29

Stage die niet terug mailt of ik naar stage moet, op het kdv. Wil het graag op tijd weten..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:34

poes schreef:
San: Snap de verwijzing naar Duitsers niet?

Anyway je laat het overkomen alsof het stom is om over de grens te rijden naar een klein stadje om te zuipen en winkelen maar dat is juist het hele business concept achter sluis en andere dergelijke plekken. En ja het was echt stom om er nu massaal heen te gaan, maar anderzijds vind ik het ook wel bizar dat voor een keer België eerder maatregelen nam dan NL. Denk dat het besef echt even moest doordringen bij mensen. En ja de terrasjes daar waren gewoon open e. Snap het ergens wel al keur ik het zeker niet goed!

Tuurlijk is het stom om over de grens te gaan als je land in lockdown is, wat zit je nu recht te praten wat krom is :)) .

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:35

Naja mss had NL ook al eens kunnen verder denken en de terrassen kunnen sluiten. Duidelijk weer nul overleg tussen regeringen. Dat vind ik ergerlijk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:38

poes schreef:
Naja mss had NL ook al eens kunnen verder denken en de terrassen kunnen sluiten. Duidelijk weer nul overleg tussen regeringen. Dat vind ik ergerlijk.

Ja, misschien had NL dit of dat. Maar dat de Belgen nu dom massaal de grens over gaan is niet de schuld van NL, maar van die dutsen die menen gewoon te kunnen doen wat ze willen zonder aan anderen te denken.

Vandaag gaan ze nog massaal de grens over, ondanks maatregelen. Zegt ook wel wat, me dunkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:39

__Sannne schreef:
Mkango schreef:

Toegang tot de gebouwen beperken lijkt me een stap in de juiste richting. Met “doen of hun neus bloedt” bedoel ik dat alle colleges, bijeenkomsten e.d. dus gewoon nog doorgaan en de gebouwen nog vrij toegankelijk zijn, ook al is er nu nog niets bekend over eventuele verdere besmettingen, terwijl wel bekend is dat de betreffende student in aanraking is geweest met anderen voordat ze hun testresultaten binnenkregen en de universiteit op de hoogte hebben gesteld.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:39

Als NL eerder dicht was gegaan waren er wel eigenwijze Nederlanders geweest die naar België toe gingen.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:40

TessaxQuincy schreef:
Stage die niet terug mailt of ik naar stage moet, op het kdv. Wil het graag op tijd weten..

Als ik het vanuit mijn eigen kdv bekijk, zijn de ouders inlichten en regelingen regelen voor de medewerkers eerste prioriteit. Ga er maar vanuit dat je morgen pas bericht krijgt. Op z’n vroegst.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:41

Ok ja als ze vandaag het nog niet begrepen hebben geef ik je wel 100% gelijk. Maar begrijp echt wel dat het even echt moest landen na alle berichtgeving. Donderdagochtend was de situatie nog compleet anders qua gevoel als die avond.

Ik erger mij ook wel aan mensen die nog gewoon bij elkaar langs gaan of kijken of ze deze weken ergens anders kunnen doorbrengen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:43

Hand gestoten en nu lelijke blauwe plek. -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 20:05

Mkango schreef:
__Sannne schreef:

Toegang tot de gebouwen beperken lijkt me een stap in de juiste richting. Met “doen of hun neus bloedt” bedoel ik dat alle colleges, bijeenkomsten e.d. dus gewoon nog doorgaan en de gebouwen nog vrij toegankelijk zijn, ook al is er nu nog niets bekend over eventuele verdere besmettingen, terwijl wel bekend is dat de betreffende student in aanraking is geweest met anderen voordat ze hun testresultaten binnenkregen en de universiteit op de hoogte hebben gesteld.

Zijn alle universiteiten sowieso niet gesloten dan? Of zit jij in een ander land?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 20:06

Ik zit in Engeland. -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 20:07

Ohh dat verklaart haha. Balen joh dat ze hun verantwoordelijkheid niet nemen. Waardeloos..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 20:09

Mkango schreef:
Ik zit in Engeland. -O-

Ga naar de VS ( nee grapje :o )