Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Elinaa schreef:Dankjewel voor je reactie.
Omheining maak ik me niet zo'n zorgen om, ze staan op een flink groot stuk en het schrikdraad zit goed vast. Maak me meer zorgen als het flink gaat onweren. Ik denk dat ik zo even heen ga en dan even bekijken waar het het minst waait e.d.
Siersma schreef:TessaxQuincy schreef:Mijn nicht stuurde net al een filmpje dat het in Meppel idd best hard waaide, haar trampoline vloog al de tuin door. Hoop dat het hier mee gaat vallen. Maar lees dat het hier na 12u harder gaat waaien. Moeten dus nog even bedenken wat we gaan doen. Wilden eigenlijk naar Den Burg gaan maar weet niet of dat nu verstandig is?
De markt is sowieso afgelast dus daarvoor zou ik niet heen gaan. Winkelen kan uiteraard wel. Of ga iets binnen doen
amber15 schreef:Elinaa schreef:Dankjewel voor je reactie.
Omheining maak ik me niet zo'n zorgen om, ze staan op een flink groot stuk en het schrikdraad zit goed vast. Maak me meer zorgen als het flink gaat onweren. Ik denk dat ik zo even heen ga en dan even bekijken waar het het minst waait e.d.
Onweer hoef je niet zo bang voor te zijn hoor.
https://www.lightningmaps.org/
Kaka schreef:Ik krijg inderdaad van vrienden en familie uit Heemskerk/Beverwijk veel berichten over schade. Zij beschreven de windvlagen als beangstigend (en als je daar woont, krijg je ze te toch regelmatig om de oren).