Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bambi1995 schreef:18+ vraagSpoiler:
Ik zag gister een natuur film. Ik zag dat dieren hun piemel kunnen bewegen (bijvoorbeeld tegen de buik aan en weer terug) nou vroeg ik me af of mensen mannen dat ook kunnen?
Pepperrr schreef:fohadie schreef:Sinds wanneer is Pepperrr paars? En dan bedoel ik de Bokker, niet de specerij verkeerd geschreven.
![]()
Sinds gister
Rebecca schreef:Met rijles had de diesel auto een knopje die de handrem heette en er automatisch afging als je de koppeling liet opkomen , hellingproef is altijd een ding geweest
Nu ben ik in april geslaagd en in oktober een autotje, barrel uit 1998 en ben deels de hellingproef vergeten. Maar hoe op aarde werkt een oude handrem , en hoe krijg ik deze benzine zonder brokken boven. Vandaag een boom gekust omdat het niet lukte , koppeling op en dit gas maar ben helemaal kwijt hoe het nou moet en hoe het met deze auto moet
Steeph schreef:Janine1990 schreef:Schandalig dat dit niet wordt geleerd en dat dit dus ook kennelijk niet zelfstandig bedacht kan worden
Hier breek ik even in, dit wordt zeker wel geleerd! Zowel met voetrem als met handrem zijn bijzondere verrichtingen en kunnen gevraagd worden op het rijexamen
Steeph schreef:Janine1990 schreef:Schandalig dat dit niet wordt geleerd en dat dit dus ook kennelijk niet zelfstandig bedacht kan worden
Hier breek ik even in, dit wordt zeker wel geleerd! Zowel met voetrem als met handrem zijn bijzondere verrichtingen en kunnen gevraagd worden op het rijexamen
Janine1990 schreef:Daar zeg je wat Dees_Daan, ik zie dat wij even oud zijn... Ik mocht het inderdaad ook niet met handrem leren. Dit was te makkelijk en slecht voor de auto als ik me niet vergis.
Mijn ouders hebben het wel met handrem geleerd, maar doen het nooit want het is gewoon poedersuiker dan gewoon met voetrem.