Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 13:54

Op al mijn middelbare scholen (en ik heb er meerdere versleten) stond het pas de dag zelf erop. Ook als een leraar al weken ziek was. Da's pech, maar het is nu eenmaal zo.
Je kunt het ook positief zien: het is tenminste uitgevallen in plaats van dat het doorgegaan is. :D

Ik erger me aan mijn klas.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 14:15

xEmpire schreef:
Op al mijn middelbare scholen (en ik heb er meerdere versleten) stond het pas de dag zelf erop. Ook als een leraar al weken ziek was. Da's pech, maar het is nu eenmaal zo.
Je kunt het ook positief zien: het is tenminste uitgevallen in plaats van dat het doorgegaan is. :D

Ik erger me aan mijn klas.

of je kan het zien als: o nee ik ben al om acht uur sochtends door de vrieskou naar school gefietst en nu moet ik 110 minuten in de koude onverwarmde aula wachten, omdat het pas vijf minuten voor het begin van de les online is gezet en het dan al te laat is om je in te schrijven voor een flexuur. Terwijl ik ook tot negen uur in mijn bed had kunnen liggen als ze het voor zeven uur op de site hadden gezet. :+

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 14:19

Ik heb nog steeds niks gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 14:30

Aan mijn vader. Nee, hij kan niet op bezoek komen want hij heeft het druk. Maar wij kunnen wel gerust naar daar komen toch? 220 kilometer enkel. Tuurlijk man, wij zijn de laatste maanden altijd naar jou gekomen. Nu houd het gewoon op. Wij komen niet.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-18 14:32

Aan de lootjestrekwebsite die mijn naam vol in beeld zet als ik mijn lootje een bericht stuur. En nu krijg ik dat bericht niet meer verwijderd {:)-:( hopen dat ze er niet op kijkt anders ben ik de sjaak.

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 14:35

Aan mijn zere arm, maar dat ik daar zelf schuldig aan ben

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 14:40

Dat we over 20 minuten het examen hebben en er is letterlijk nog niemand dus ik vraag me af of ik goed zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 14:44

Aan mijzelf. Heb eindelijk de ballen aan mijn lijf gehad om te laten weten aan mijn vader hoe ik over alles denk. Nu ben ik nerveus voor de reactie. (Is wat onhandig gegaan, hij vroeg via fb wanneer hij nog eens kon komen helpen, maar hij zegt echt gewoon altijd af last minute. Daarbij liegt hij alles aan elkaar en heb dat dus ook gewoon gestuurd, dat hij om die reden niet meer moet komen ‘helpen’)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-18 14:46

DeMolenhoek schreef:
Aan mijzelf. Heb eindelijk de ballen aan mijn lijf gehad om te laten weten aan mijn vader hoe ik over alles denk. Nu ben ik nerveus voor de reactie. (Is wat onhandig gegaan, hij vroeg via fb wanneer hij nog eens kon komen helpen, maar hij zegt echt gewoon altijd af last minute. Daarbij liegt hij alles aan elkaar en heb dat dus ook gewoon gestuurd, dat hij om die reden niet meer moet komen ‘helpen’)

Niet ergeren aan jezelf omdat je nerveus wordt, dat is vrij normaal. Heb ik ook altijd als ik een "riskant" berichtje stuur naar iemand. Wees eerder trots op jezelf dat je eindelijk voor jezelf op aan het komen bent *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 14:57

Hij heeft ondertussen geantwoord. Hij doet alsof zijn neus bloed en negeert gewoon wat ik heb gezegd. Typisch _-:( Met zo mensen valt er dus echt niet te praten hé -:(-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 15:04

Ik heb nu zo'n "dit verzin je toch niet" moment. Ik ben thuis en moet naar de uni, maar net toen ik m'n fiets pakte begon de auto te loeien. Hij stopte maar niet dus ik probeerde 'm te laten stoppen door auto open en dicht maken. Maar in die paar seconden ertussen ging de accu leeg, dus nu kan ik niet weg omdat dat stomme ding open staat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 15:12

Heeft hij geen knopjes die je handmatig kunt induwen?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 15:16

Nee, helemaal niks. 100% elektronisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 15:18

Moderne technologie noemen ze dat dan. De mondeo van mijn vriend heeft dat ook niet, rotzooi. Het is de auto batterij en niet die van de sleutel die leeg is veronderstel ik? Even met rust laten en dan binnenin op het knopje vergrendelen duwen. Hopelijk heeft die daar dan nog net genoeg power voor.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 15:21

Hij heeft absoluut niks meer. Springt niet aan, geen lampen, geen alarm, niks. Beide afstandsbedieningen doen niks, en hij laat zich vanbinnen niet afsluiten door knop induwen oid.

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 15:41

ScarOfWars schreef:
Ik ben inkopen aan het doen voor Elfia Haarzuilens (volgend jaar April) voor mijn outfit, alleen er is zoveel leuks en dan word ik weer afgeleid :')

Herkenbaar haha!

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 15:45

Maddoxx schreef:
Hij heeft absoluut niks meer. Springt niet aan, geen lampen, geen alarm, niks. Beide afstandsbedieningen doen niks, en hij laat zich vanbinnen niet afsluiten door knop induwen oid.

Als het goed is zit er altijd een "gewone" sleutel nog.. Het gat verstopt in de deur ergens en de sleutel in één (of beide) van je sleutels.
Dat is alleen lang niet altijd te vinden -_-.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 15:47

De gewone sleutel heb ik al gevonden, maar er zit alleen een normaal slot aan de bestuurderskant, niet de passagierskant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:07

Maddoxx schreef:
De gewone sleutel heb ik al gevonden, maar er zit alleen een normaal slot aan de bestuurderskant, niet de passagierskant.

Als je die sleutel gebruikt aan de bestuurderskant gaan alle deuren op slot. Beetje net als wanneer je op het knopje op de sleutel drukt.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:13

Al een aantal dagen eigenlijk … Iemand die veel voor mij (heeft) betekend appt ineens na een maand weer, maar het blijft een groot raadsel waarover het gaat en wat nu de achterliggende gedachten is. En ik kan daar heel geïrriteerd van worden.
Weet ook niet zo goed wat ik er nu mee aan moet ...

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:14

Oh, even testen.

...

Nee, helaas echt alleen de bestuurderskant die dicht is/gaat.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:15

Maddoxx schreef:
Oh, even testen.

...

En als je twee keer draait? Ik kan me herinneren van onze mondeo dat je hem "twee keer" op slot kunt doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:16

Maddoxx schreef:
Oh, even testen.

...

En als je hem nog een keer op slot draait als de bestuurderskant al op slot is? Dus dubbel? Want zelfs met een volledig geautomatiseerde auto lijkt het me stug dat je de deuren niet handmatig op slot kan draaien

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:27

Net geprobeerd, nee... Hij blijft aan de passagierskant open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:28

Doet de mijne ook niet hoor Emmaa (opel vectra)