Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Coloured schreef:Sinds kort ben ik ook gestart met Instagram maar heb niet echt het idee dat het aan mij besteed is.![]()
Maar goed, ik lees gezellig mee hier, misschien dat ik er nog wat van opsteek.![]()
En voor de liefhebbers hier zijn we te vinden:
https://www.instagram.com/colouredcoloured/
@colouredcoloured
Anke98 schreef:Wat leuk!! Ontvang je die spulletjes dan ook?
Hebben jullie ook problemen met posten? Ik krijg geen onderschrift ookal type ik m wel, al opnieuw geinstaleerd en dergelijke
ninaphilo schreef:Hoi, ik meld mij hier ook! Ik heb een account voor mijn (hobby)fotografie.
Gisteren heb ik foto's gemaakt van een paardenyoutuber, 1 foto staat al wel op haar account waardoor mijn aantal profiel bezoeken erg veel is.
Ik heb niet super veel volgers, maar eergisteren had ik nog maar zo'n 80 volgers, dus ik ben hier wel blij mee![]()
[ [url=m/BO6PkE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau schreef:ninaphilo schreef:Hoi, ik meld mij hier ook! Ik heb een account voor mijn (hobby)fotografie.
Gisteren heb ik foto's gemaakt van een paardenyoutuber, 1 foto staat al wel op haar account waardoor mijn aantal profiel bezoeken erg veel is.
Ik heb niet super veel volgers, maar eergisteren had ik nog maar zo'n 80 volgers, dus ik ben hier wel blij mee![]()
Ik heb je gevolgd
Karma schreef:xSannee schreef:Dit is mijn feed inmiddels.
[ [url=m/rkzfno.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik post gewoon wat ik die dag maak of wat ik leuk vind haha
Hoe doe je je bio zo mooi onder elkaar zetten? Ik kan niet op enter drukken op mijn insta. Ik snap er nog zo weinig van!
ninaphilo schreef:Hoi, ik meld mij hier ook! Ik heb een account voor mijn (hobby)fotografie.