Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 19:06

Deze 2 shirts voor de oudste.

Ook nog 2 van retour maar kon de plaatjes niet downloaden.

Afbeelding

Afbeelding

Keet

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 19:10

Die eerste twee zijn erg leuk met die kaart

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 19:43

Oh die vind ik heel erg leuk Simongek :j

Ik heb mn noppies broek met ruitjes binnen. Wat een mooi broekje <3

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 09:38

Voor de liefhebbers: Smafolk en Frugi bij Zalando Lounge. Zitten hier volgens mij wel mensen die dat kopen?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 09:44

Inmiddels niet meer hoor :') ik ben al losgegaan *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 09:47

Gelukkig hebben ze weinig in de maat van onze knul en vind 'k 19€ voor een joggingsbroekje écht een beetje ver gaan :')
Had de melding aan staan op de Smafolk in de Zalando Lounge :')

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 10:05

Heb drie van die onesy’s besteld en een rugzak voor straks naar de opvang =:)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 14:20

2 fijne simpele noppies broekjes in de sale gekocht, maatje 68, dus nu nog wel te groot, maar zijn zulke fijne.

Die effen heeft ze nu in 56 aan en wordt op dr buik wat krap. Maar vind het een fijn modelletje.

Shirtje van tumble
Afbeelding

Denk wel dat we toch echt moeten proberen tzt voor een 2e kleintje te gaan en maar hopen dat het een meisje is... Ze heeft zoveel kleren haha

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 14:34

Oh dat shirtje is leuk :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 14:40

Had m al tig keer gezien als shirtje, als jurkje en bleef m leuk vinden. En bij de shop waar het vandaan komt was het gratis verzenden vanaf 20,- dus moest iets bij de broekjes doen, tja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 15:13

M_i_R schreef:
Heb drie van die onesy’s besteld en een rugzak voor straks naar de opvang =:)

Rugtassen mag ik niet meer kopen voor 'm. Hij heeft er al 4 :')

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 16:21

Lief michelle! En stoer Simongek!

Ik hou het bij 1 maar kan de kleertjes nog niet allemaal weg doen.
Zou wel wat op mp oid moeten zetten. Vooral het merkspul

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 16:36

Wat ik erg lastig vind, alles is nieuw, alles vind ik echt zo leuk. Dat ik niet kan kiezen... Dan pak ik het ene, ohnee liever dat, ohnee, dat, ofnee toch het eerste haha

En heb de mazzel dat ze weinig ongeluk heeft tot zover, dus hoef niet meerdere keren per dag te verschonen haha

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 16:41

Michelle77 schreef:
Wat ik erg lastig vind, alles is nieuw, alles vind ik echt zo leuk. Dat ik niet kan kiezen... Dan pak ik het ene, ohnee liever dat, ohnee, dat, ofnee toch het eerste haha

En heb de mazzel dat ze weinig ongeluk heeft tot zover, dus hoef niet meerdere keren per dag te verschonen haha

Mazzel? Dat is toch pech, hoe moet je anders door al die setjes kleren heen komen?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 16:45

Was ook sarcastisch hahaha

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 16:48

Ik koop heel vroeg allemaal sets voor het hele seizoen en daarna is het streng zijn want ik vind het onzin als dingen blijven liggen. Dan moet het dus iets toevoegen aan wat ik al heb.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-18 16:54

Dat probeer ik dus ook. Of ik koop vooruit in de sale of aan het begin van seizoen. Of via verkoopgroep op Facebook.

Maar merk wel dat ik favorieten heb. Verder probeer ik dat wat ik koop ook echt achter te staan. Aan begin wel leggings en broekjes gekocht met idee Ohh komt altijd van pas. Die pak ik dus zelden.
Koop nu dis alleen nog echt mooi spul. En jammer dan als het vies wordt en niet meer schoon of gat er in.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 17:01

Hier hetzelfde als Lau dus ik koop nu gewoon wat voorzichtiger. En ik maak stapeltjes voor elke dag zodat ik niet het ene afdraag en het ander ongedragen wegleg.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 17:01

_lautje_ schreef:
Dat probeer ik dus ook. Of ik koop vooruit in de sale of aan het begin van seizoen. Of via verkoopgroep op Facebook.

Maar merk wel dat ik favorieten heb. Verder probeer ik dat wat ik koop ook echt achter te staan. Aan begin wel leggings en broekjes gekocht met idee Ohh komt altijd van pas. Die pak ik dus zelden.
Koop nu dis alleen nog echt mooi spul. En jammer dan als het vies wordt en niet meer schoon of gat er in.

Dat altijd van pas spul pak ik ook niet, trek toch aan wat ik het mooiste vind. *\o/*

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 17:03

lieveli schreef:
Hier hetzelfde als Lau dus ik koop nu gewoon wat voorzichtiger. En ik maak stapeltjes voor elke dag zodat ik niet het ene afdraag en het ander ongedragen wegleg.

Dat probeer ik ook te doen. Gewassen spul ook weer onderop leggen zodat ik of ml niet steeds het bovenste van de stapel aan doe.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 20:03

Hier geen stapels maar alles hangt netjes op een rijtje op een hangertje boven het verschoonplekje, dan kan je het direct pakken en je houdt ook goed overzicht van wat je hebt +:)+ En het scheelt opvouwen :P

Ik kocht nog wel standaard spul met het idee dat dat dan voor erbij was, handig voor spelen / vies worden / ochtendje naar de peutergroep maar trek toch altijd de wol en zijde aan dus spijkerbroekjes en katoenen shirtjes koop ik niet meer....daar groeit hij toch ongedragen uit, hoe leuk het ook is -O-

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 20:08

Michelle77 schreef:
2 fijne simpele noppies broekjes in de sale gekocht, maatje 68, dus nu nog wel te groot, maar zijn zulke fijne.

Die effen heeft ze nu in 56 aan en wordt op dr buik wat krap. Maar vind het een fijn modelletje.

Shirtje van tumble
[ [url=m/dJ1GcS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Denk wel dat we toch echt moeten proberen tzt voor een 2e kleintje te gaan en maar hopen dat het een meisje is... Ze heeft zoveel kleren haha

Dat truitje hebben we ook. Heel leuk

Zalando lounge niet zoveel bijzonders meer gezien. Maar net een lading frugi binnen gekregen :')
En jojomamanbebe is ook onderweg.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 21:08

Ik koop wel jeans vooruit want die gebruik ik altijd. Wel zelfde merk dutch dream denim en name it xx slim

Ik koop niet te veel meer in de sale. Merk dat ik het dan bijna niet meer aandoe omdat ik het dan niet leuk meer vind.

Heb altijd wel minimaal een stuk of 7 jeans wat joggings. Minstens 15 longsleeves en een stuk of 10 vesten en sweaters.

Hou van afwisseling en wil niet iedere x hetzelfde aan doen :o

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:33

Ik vind setjes kopen trouwens wel heel leuk. Losse items vind ik soms toch lastig combineren. Een setje kopen en dan een bijpassende haar accessoire vinden, dat vind ik soms al lastig genoeg :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:39

Wij gaan onverwachts vliegen naar Spanje met baby. Juni. Wat voor kleertjes zijn daar geschikt? Hij zal 10 maanden zijn.