Ook nog 2 van retour maar kon de plaatjes niet downloaden.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Michelle77 schreef:Wat ik erg lastig vind, alles is nieuw, alles vind ik echt zo leuk. Dat ik niet kan kiezen... Dan pak ik het ene, ohnee liever dat, ohnee, dat, ofnee toch het eerste haha
En heb de mazzel dat ze weinig ongeluk heeft tot zover, dus hoef niet meerdere keren per dag te verschonen haha
_lautje_ schreef:Dat probeer ik dus ook. Of ik koop vooruit in de sale of aan het begin van seizoen. Of via verkoopgroep op Facebook.
Maar merk wel dat ik favorieten heb. Verder probeer ik dat wat ik koop ook echt achter te staan. Aan begin wel leggings en broekjes gekocht met idee Ohh komt altijd van pas. Die pak ik dus zelden.
Koop nu dis alleen nog echt mooi spul. En jammer dan als het vies wordt en niet meer schoon of gat er in.
lieveli schreef:Hier hetzelfde als Lau dus ik koop nu gewoon wat voorzichtiger. En ik maak stapeltjes voor elke dag zodat ik niet het ene afdraag en het ander ongedragen wegleg.
Michelle77 schreef:2 fijne simpele noppies broekjes in de sale gekocht, maatje 68, dus nu nog wel te groot, maar zijn zulke fijne.
Die effen heeft ze nu in 56 aan en wordt op dr buik wat krap. Maar vind het een fijn modelletje.
Shirtje van tumble
[ [url=m/dJ1GcS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denk wel dat we toch echt moeten proberen tzt voor een 2e kleintje te gaan en maar hopen dat het een meisje is... Ze heeft zoveel kleren haha