Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Thenexttry

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 22:18

Denk dat het niet zo zeer ligt aan het stukje man zijn.
Zullen ook zulke vrouwen rond lopen alleen 't is een van de vele psychopaten en ik heb hem net moeten treffen

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 22:20

Ja schaam je barryplopper!..

Mijn moeder heeft de politie okk gebeld omdat dw ex van mijn nicht haar mishandelde en als een botsauto haar van de weg wou rijden. Ze is keihard naar mijj ouders gereden. Daarna is hij dus ook opgepakt..

Maar zijn vast ook genoeg van zulke vrouwen en er zijn ook nog wel leuke mannen hoor haha

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 22:21

Thenexttry schreef:
Kinderen inderdaad pas doen als het voor jou ook goed zit. Toch wel een lastig iets vind ik zelf.

Mijn ex tinder date die mij gisteren bedreigde en opbelde dat hij mij zou gaan stalken. Stuurde later op de dag een excuus voor zijn gedrag met erbij dat hij mij met rust zou laten.

Vanochtend stond ik op een seks site (geen foto van mij hoor )
Met naam woonplaats en werd ik dus op m'n werk door allemaal mensen gebeld om af te spreken.

Gelukkig alles zwart op wit en m'n gesprekken worden opgenomen als ik aan het bellen ben dus dat scheelt.

Politie heeft pas woensdag tijd voor de aangifte....

WTF... :\
Soms schaam ik me voor mijn mede-mannen :(

mijn swipe-kramp van gister is gelukkig weer verdwenen :+ Alleen vandaag op het werk eens druk bezig geweest en amper pauze genomen dus niet echt zitten swipen vandaag

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 23:04

Altijd leuk zulke mensen, goede toevoeging aan de maatschappij....

Ik kwam Jeroen Koolhaas tegen op happn, leuke vent maar die gaat mij vast niet liken :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 23:59

Lang geleden dat ik hier iets heb laten horen. Maar hier gaat het nog super!
Samen met mijn vriend een weekendje weg geweest (was al gepland voordat hij überhaupt officieel mijn vriend was), heerlijk ontspannen! Ging zo ver buiten mijn comfort-zone om zo snel met iemand een weekendje weg te gaan en vooral de organisatie in de handen van de ander te leggen (hij wou hotel boeken), maar goed; de leukste dingen gebeuren buiten je comfort-zone toch? Yes it is, ik kan het zeer zeker bevestigen!
Voor de rest ben ik druk bezig met buiten die comfort-zone te treden, daar waar ik met mijn ex niet uit kwam krijgt mijn vriend me er 10 keer makkelijker uit, echt heerlijk! Ik merk dat ik minder tegen dingen op zie, en sneller "in het diepe durf te springen".
En ben ondertussen ook uitgenodigd op een aantal best wel grote dingen waar je geen "scharrel" mee naar toe neemt.
En vandaag gevraagd of hij zijn huissleutel al mist (had ik gekregen laatst omdat ik moest afsluiten omdat hij al vroeg moest werken en ik kon uitslapen), maar nee ik mag hem houden zolang ik hem niet kwijt raak :o Vandaag de sleutel van mijn ex EIN-DE-LIJK kunnen retourneren naar mijn ex. Weliswaar via een omweg, maar hij is onderweg (een gezamenlijke vriendin geeft hem af, via de post vond ik te riskant). Dus dat hoofdstuk is eindelijk definitief gesloten. Soms voel ik me te goed voor deze wereld dat ik nog überhaupt de moeite heb genomen die sleutel te retourneren ondanks hoe hij met mijn spullen om ging.

Thenexttry schreef:
Kinderen inderdaad pas doen als het voor jou ook goed zit. Toch wel een lastig iets vind ik zelf.

Mijn ex tinder date die mij gisteren bedreigde en opbelde dat hij mij zou gaan stalken. Stuurde later op de dag een excuus voor zijn gedrag met erbij dat hij mij met rust zou laten.

Met naam woonplaats en werd ik dus op m'n werk door allemaal mensen gebeld om af te spreken.

Gelukkig alles zwart op wit en m'n gesprekken worden opgenomen als ik aan het bellen ben dus dat scheelt.

Meen je niet?! Wat een mensen bestaan er toch...

mirthheee schreef:
Ik heb morgen mn date, heb nu al dikke stress :') Hij heeft er iig zin in!

Veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 00:42

Hier morgen date 3 na elkaar 2 weken niet gezien te hebben. Beide erg druk maar er is iets nieuws, geen onrust of 'paniek', ik heb er wel vertrouwen in dat het op wat voor manier dan ook goed komt ofzo?
Niet alleen met betrekking tot deze man (want ja, ouder dan ik gewend ben), meer gewoon een algehele state of mind. Best apart want zo ken ik mezelf niet zo maar word er best blij van :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 04:39

Thenexttry schreef:

oliebol wat een supercreep! Ben je verder ok?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 07:30

Mirthee, wanneer had je een date?? Hoe ging het??

Robijntjah, wat fijn! Hopelijk kun je dat gevoel vast houden :)

Het gaat hier ook super, zitten beide overdag af en toe te smilen als we op de telefoon kijken :+
Als hij vanavond niet de stad in gaat met mijn zijn vrienden, kan het ook best zijn dat ik hem vanaovnd al wel zie :')

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 07:51

Colien wat leuk allemaal klinkt in ieder geval positief en het is inderdaad netjes van je maar de eer aan jezelf houden is vaak wel 't beste ookal voelt het niet altijd zo.

Mirthree veel plezier !

Lieveli het is inderdaad een creep.
Met mij gaat het goed hoor kan sowieso veel hebben en van bedreigingen ben ik eigenlijk niet onder de indruk.

Dat hij alleen door ver gaat nadat hij zegt mij met rust te laten had ik alleen niet verwacht. Hij heeft het alleen wel bij de verkeerde gedaan.

Ben geen haatdragend persoon alleen zulke dingen moet je dan weer niet bij mij doen.

Ach alles eraf gegooid in ieder geval en na de aangifte krijg ik gelijk een nieuw nummer dus dan zien we het wel.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 08:02

Thenexttry schreef:
Colien wat leuk allemaal klinkt in ieder geval positief en het is inderdaad netjes van je maar de eer aan jezelf houden is vaak wel 't beste ookal voelt het niet altijd zo.

Mirthree veel plezier !

Met mij gaat het goed hoor kan sowieso veel hebben en van bedreigingen ben ik eigenlijk niet onder de indruk.

Dat hij alleen door ver gaat nadat hij zegt mij met rust te laten had ik alleen niet verwacht. Hij heeft het alleen wel bij de verkeerde gedaan.

Ben geen haatdragend persoon alleen zulke dingen moet je dan weer niet bij mij doen.

Ach alles eraf gegooid in ieder geval en na de aangifte krijg ik gelijk een nieuw nummer dus dan zien we het wel.

Maar ja nieuw nummer voor jou dus naast dat het lijkt mij zeker geen fijne gedachte is, heb je er ook nog extra werk van.

Zit er ook een maximale tijd dat een like "geldig" blijft? Had vannacht ineens een match er bij die dus buiten mijn huidige leeftijdrange valt :P ik was toch in de veronderstelling dat je geen matches krijgt buiten de leeftijdsgrens die je op dat moment geselecteerd hebt. :? En ik kan haar best een like gegeven heb maar dat is dan voor mijn aanpassing na jullie feedback :P

Nu wachten of ze überhaupt wat zegt :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 08:05

Flessuh schreef:
Thenexttry schreef:

Mirthree veel plezier !

Maar ja nieuw nummer voor jou dus naast dat het lijkt mij zeker geen fijne gedachte is, heb je er ook nog extra werk van.

Zit er ook een maximale tijd dat een like "geldig" blijft? Had vannacht ineens een match er bij die dus buiten mijn huidige leeftijdrange valt :P ik was toch in de veronderstelling dat je geen matches krijgt buiten de leeftijdsgrens die je op dat moment geselecteerd hebt. :? En ik kan haar best een like gegeven heb maar dat is dan voor mijn aanpassing na jullie feedback :P

Nu wachten of ze überhaupt wat zegt :+

Krijg ballen en stuur haar een leuk berichtje!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 08:10

Ja gewoon zelf initiatief nemen! Evt iets gebruiken als ze iets in haar profile heeft gezet om daar over te beginnen ;)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 08:34

Oh ik heb al wat gezegd hoor. En geen tekst in profiel dus dat is lastig :P

Het is nog vroeg :+ maak mezelf wat in de war.. ze heeft wat over Friesland Campina er staan zelfs :P

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 08:46

Haha goed zo Flessuh!

Hoeveel likes heb je gisteren nou gegeven, aangezien het je laatste dagje onbeperkt was?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 08:49

volgens mij zo veel mogelijk ;)

Flessuh, misschien een idee om ergens anders te zoeken? Dat je bijvoorbeeld al op voorhand iets hebt wat je beiden heel leuk vind, dat dan de stap wat makkelijker wordt om gesprekken te krijgen?
Zou zo ook niet weten wat hoor, maar misschien zijn er special datingsites ofzo, dat je een iets andere vrouw kan vinden dan de gemiddelde meid van in de 20 die misschien toch op een andere manier naar Tinder kijkt.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 08:58

Thenexttry schreef:
Haha goed zo Flessuh!

Hoeveel likes heb je gisteren nou gegeven, aangezien het je laatste dagje onbeperkt was?

Geen idee eigenlijk, op m'n werk niet veel tijd gehad dus niet heel veel hoor. Had ook nog boost beschikbaar dus die ook nog aan gezet in de avond :+ :')

En speciale dating sites.. tja, kroeg werkt ook, alleen niet waar ik nu woon :P
Meeste speciale dating sites werken enkel om je rekening leeg te schudden dus daar ben ik mee gestopt na een paar te proberen jaren geleden.
En leeftijd staat nu op 26-32 hè

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 09:49

Inderdaad jammer dat je bij de gemiddelde datingsite direct een vermogen kwijt bent.. En heel eerlijk, ik vind Lexa nou ook niet echt geweldig. Ik kreeg daar berichten van 60+'ers die wel zin hadden in een jong verzetje. Ieuw :')

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:07

The nextentry: woow dat is heftig! In het begin lijken ze allemaal normaal he, tot je ze beter leert kennen.

Het gaat hier precies weer de goede richting uit met iedereen!

@Flessuh: je mag je niet zo focussen op het vinden van iemand, is het niet via tinder, dan wel via een andere manier. Maar het komt wel :)

Ik heb gisteren dus date 2 gehad! Eerst wat gaan eten en daarna samen richting de afterwork vertrokken. Mijn vriendinnen waren 1,5uur te laat. Gelukkig kon ik goed babbelen met zijn vrienden :) Bij het afscheid viel er nog een kusje. Ik moet zeggen dat ik er zo 'chill' bij blijf, ik kon ook gewoon normaal eten. Terwijl ik de eerste keer altijd deftig probeer te eten :+ Is dat net goed of niet? Ik heb geen druk om mezelf beter voor te doen dan dat ik ben. Bovendien vergelijk ik hem ook nog steeds met mijn ex tinderboy, ik weet dat ik dat niet mag doen. _-:(

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:12

florence123 schreef:
The nextentry: woow dat is heftig! In het begin lijken ze allemaal normaal he, tot je ze beter leert kennen.

Het gaat hier precies weer de goede richting uit met iedereen!

@Flessuh: je mag je niet zo focussen op het vinden van iemand, is het niet via tinder, dan wel via een andere manier. Maar het komt wel :)

Och Tinder is meer vermaak met de mogelijkheid op wat anders :')

En ja Lexa valt best tegen.. het enige dat ik dan nog wel leuk vindt is Paiq. Juist het tegenovergestelde van Tinder aangezien je de foto van elkaar pas na een tijdje chatten ziet :P

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:37

Zo daar zou ik dus niks mee kunnen. Ik ben wel zo oppervlakkig dat ik iemand instantly fysiek aantrekkelijk moet vinden anders wordt het sowieso niks. :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:39

DanielleB schreef:
Mirthee, wanneer had je een date?? Hoe ging het??

Robijntjah, wat fijn! Hopelijk kun je dat gevoel vast houden :)

Het gaat hier ook super, zitten beide overdag af en toe te smilen als we op de telefoon kijken :+
Als hij vanavond niet de stad in gaat met mijn zijn vrienden, kan het ook best zijn dat ik hem vanaovnd al wel zie :')

Vanmiddag om half 1! Zou hem Eindhoven laten zien, maar besef me dat ik niet goed weet wat ik dan zou moeten laten zien :+ (iemand.. help?) Het is ook niet echt mooi weer ofzo :') :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:40

Paiq heb ik geprobeerd maar vond ik niks. Iemand vroeg toen een keer 'Drink je wel eens een wijntje?' Dus ik ja, ik drink wel eens een wijntje. 'Oh nou, dan ga ik je verwijderen. Ik heb niks met alcoholisten.' WTF :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:42

Hahah vreselijk dat soort dingen..

Uhm.... wandeling door het park? En ja kan ook leuk zijn met wat miezer weer :P (al wordt het vanmiddag droog volgens mij).
En het is natuurlijk bevrijdingsdag, vast wel ergens wat muziek ofzo, dan drink je even ergens een drankje of even lunchen..

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:42

Flessuh schreef:

Het is nog vroeg :+ maak mezelf wat in de war.. ze heeft wat over Friesland Campina er staan zelfs :P

Ik weet wie dat is... :P

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:45

janderegelaa schreef:
Flessuh schreef:

Ik weet wie dat is... :P

Ben ik niet hoor! :+ Ik heb wel tekst in mijn profiel :P