Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Thenexttry schreef:Kinderen inderdaad pas doen als het voor jou ook goed zit. Toch wel een lastig iets vind ik zelf.
Mijn ex tinder date die mij gisteren bedreigde en opbelde dat hij mij zou gaan stalken. Stuurde later op de dag een excuus voor zijn gedrag met erbij dat hij mij met rust zou laten.
Vanochtend stond ik op een seks site (geen foto van mij hoor )
Met naam woonplaats en werd ik dus op m'n werk door allemaal mensen gebeld om af te spreken.
Gelukkig alles zwart op wit en m'n gesprekken worden opgenomen als ik aan het bellen ben dus dat scheelt.
Politie heeft pas woensdag tijd voor de aangifte....
Thenexttry schreef:Kinderen inderdaad pas doen als het voor jou ook goed zit. Toch wel een lastig iets vind ik zelf.
Mijn ex tinder date die mij gisteren bedreigde en opbelde dat hij mij zou gaan stalken. Stuurde later op de dag een excuus voor zijn gedrag met erbij dat hij mij met rust zou laten.
Met naam woonplaats en werd ik dus op m'n werk door allemaal mensen gebeld om af te spreken.
Gelukkig alles zwart op wit en m'n gesprekken worden opgenomen als ik aan het bellen ben dus dat scheelt.
mirthheee schreef:Ik heb morgen mn date, heb nu al dikke stressHij heeft er iig zin in!
Thenexttry schreef:Colien wat leuk allemaal klinkt in ieder geval positief en het is inderdaad netjes van je maar de eer aan jezelf houden is vaak wel 't beste ookal voelt het niet altijd zo.
Mirthree veel plezier !
Lieveli het is inderdaad een creep.
Met mij gaat het goed hoor kan sowieso veel hebben en van bedreigingen ben ik eigenlijk niet onder de indruk.
Dat hij alleen door ver gaat nadat hij zegt mij met rust te laten had ik alleen niet verwacht. Hij heeft het alleen wel bij de verkeerde gedaan.
Ben geen haatdragend persoon alleen zulke dingen moet je dan weer niet bij mij doen.
Ach alles eraf gegooid in ieder geval en na de aangifte krijg ik gelijk een nieuw nummer dus dan zien we het wel.
Flessuh schreef:Thenexttry schreef:Colien wat leuk allemaal klinkt in ieder geval positief en het is inderdaad netjes van je maar de eer aan jezelf houden is vaak wel 't beste ookal voelt het niet altijd zo.
Mirthree veel plezier !
Lieveli het is inderdaad een creep.
Met mij gaat het goed hoor kan sowieso veel hebben en van bedreigingen ben ik eigenlijk niet onder de indruk.
Dat hij alleen door ver gaat nadat hij zegt mij met rust te laten had ik alleen niet verwacht. Hij heeft het alleen wel bij de verkeerde gedaan.
Ben geen haatdragend persoon alleen zulke dingen moet je dan weer niet bij mij doen.
Ach alles eraf gegooid in ieder geval en na de aangifte krijg ik gelijk een nieuw nummer dus dan zien we het wel.
Maar ja nieuw nummer voor jou dus naast dat het lijkt mij zeker geen fijne gedachte is, heb je er ook nog extra werk van.
Zit er ook een maximale tijd dat een like "geldig" blijft? Had vannacht ineens een match er bij die dus buiten mijn huidige leeftijdrange valtik was toch in de veronderstelling dat je geen matches krijgt buiten de leeftijdsgrens die je op dat moment geselecteerd hebt.
En ik kan haar best een like gegeven heb maar dat is dan voor mijn aanpassing na jullie feedback
![]()
Nu wachten of ze überhaupt wat zegt
Thenexttry schreef:Haha goed zo Flessuh!
Hoeveel likes heb je gisteren nou gegeven, aangezien het je laatste dagje onbeperkt was?
florence123 schreef:The nextentry: woow dat is heftig! In het begin lijken ze allemaal normaal he, tot je ze beter leert kennen.
Het gaat hier precies weer de goede richting uit met iedereen!
@Flessuh: je mag je niet zo focussen op het vinden van iemand, is het niet via tinder, dan wel via een andere manier. Maar het komt wel
DanielleB schreef:Mirthee, wanneer had je een date?? Hoe ging het??
Robijntjah, wat fijn! Hopelijk kun je dat gevoel vast houden
Het gaat hier ook super, zitten beide overdag af en toe te smilen als we op de telefoon kijken![]()
Als hij vanavond niet de stad in gaat met mijn zijn vrienden, kan het ook best zijn dat ik hem vanaovnd al wel zie