Ik kwam er tijdens het leren van mijn tentamen over de geschiedenis van sociaal werk achter dat we nu in de 21e eeuw leven en de vorige dus de 20e was. Snapte het een en ander niet dus maar even gegoogeld. Ik dacht serieus mn hele leven dat we nu in de 20e eeuw leven en de vorige de 19e etc
Misschien was ik hierom wel zo dramatisch in geschiedenis.
In België kiest de club/ provinciale dat zelf. Kan zelfs zijn dat plaats 1-20 allemaal t zelfde rosetje krikgt
PerleB
Geplaatst: 30-01-19 22:10
Het is eigenlijk een stom voorval die voor iemand anders bedoeld was maar moest er later zelf zo mee lachen!
We waren met drie op de wandel samen met onze drie paarden. Ik, ruiter X (eigenaresse van het paard) en ruiter Z.
Ruiter x, had net een nieuw paard. Dit paard heette op papier Didier, maar we noemden hem anders (maar kan even niet op de naam komen). Ruiter Z vroeg aan ruiter X welke afstamming deze Didier had. De eigenaresse (ruiter X) had als antwoord: 'Het is Didier Sans Papier.' En dan zegt ruiter Z 'oh, wauw dat klinkt wel chique he! Moet een goed paard zijn'. Je verstaat dat ruiter X helemaal in een deuk lag en ik verstond er geen hol van toen Pas maaaaaaaaaanden later viel bij mij pas het muntje.. god damn it..