Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 14:36

Nou over een klein half uurtje weet ik het, zit te wachten tot mn collega is uitgepoept :=

Oh echt? Ga 'm wel is een keertje in de winkel ruiken (als ze 'm hebben staan), want zo op de naam vind ik 'm niet zo lekker klinken. Vind wijntjes wel heeeeeeeeeeeel lekker, maar de geur niet per se.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 14:38

Gok dat je hem niet meer gaat vinden, was eentje uit een LE serie ;)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 14:43

Oh, maar die ruikt niet naar wijntjes hoor Yv!
Ik dacht ook dat ik t niet lekker zou vinden, maar rook m bij Anc en hij is echt heerlijk!!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 14:43

Wat een verslavingen hebben jullie allemaal zeg. Dan ben ik wel erg saai zonder roken, tattoo's en piercings :')
Al heb ik wel een lichtelijke thee verslaving van zowel losse thee als gewoon theezakjes.
Qua huisdieren valt het bij mij ook wel mee met 3 konijnen, 3 gerbils en een paard. en een vriend

Mijn pakketje van wme is inmiddels binnen gekomen, maar ik kan hem morgen pas bij m'n schoonouders ophalen... helaas...
@wme: Tot wanneer kan je het antwoord van raad de geur versturen? Mijn idee was namelijk om het pakketje meteen in te pakken en pas met kerst open te maken. Maar anders haal ik de raad de geur er gewoon eventjes uit voordat ik hem inpak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 14:46

Als ik mijn volgende cupje leeg heb, zal ik er weer wat voor je uitscheppen.
Hij is echt zalig <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:01

oh wat dom, ik heb de raad de geur gewoon vergeten bij de bestelling |o
en als het goed is krijg ik de WME vandaag binnen.

1 tattoo hier, een hele kleine.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:16

Ik doe met je mee EllaBellaah. Verder dan gaatjes in mijn oren kom ik niet :+

Ga zo een bestelling plaatsen bij de duizendpoot :D :D twijfel alleen enorm of ik nou wel of niet een jar/tumbler bestel.. Hmm

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:21

Grappig hoe er veel overeenkomsten zijn tussen waxmeltverzamelaars :P veel dierenvrienden (of -verzamelaars? :P ) zie ik. Ik heb zelf twee aquaria, vier cavia's en dus sinds kort een kat. Geweldig :D
Ik doe helaas niet mee met de tatoos/piercings/roken, daar val ik buiten de boot.

Ik ben er wel van overtuigd dat ik een jar wil van Black Sands van Kringle, ik word zo blij van die geur <3
Zometeen iets van YC op de brander gooien :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:23

Raad de geur ruikt droog erg lekker maar kan geen link plaatsen. Zal vast eentje zijn die ik nog niet besteld heb. Maar hij ruikt in elk geval lekker, dus das mooi.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:36

Dierenvriendjes zit je volgens mij sowieso wel goed voor op bokt..

Nou, Sense binnen.. En helaas... Maar geloof nooit dat ik mega veel zal gaan ruiken van Peppermint Twist, vind 'm droog al redelijk zwak. Zen ruk ik zo droog ook vrij weinig van. Wel vind ik Romance erg lekker, overduidelijk musk. Ook extraatje van Black Cherry, die vind ik te zoet en flink wat weg hebben van Zoete Zwarte Kersen van H&H.

En heeeel leuk pakketje van Anc op de mat <3.
Sorry, krijg 'm niet recht.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:41

Oh, dat klinkt niet heel hoopgevend -O-
Volgens mij heeft iedereen Black Cherry gekregen, zag hem op FB ook al voorbij komen.

Geniet er van :D

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:52

Met tattoos en piercings doe ik vrolijk mee! Had een navel en labret piercing, nu alleen mijn neuspiercing nog. En 2 tattoo's..

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:15

MariekeB schreef:
oh wat dom, ik heb de raad de geur gewoon vergeten bij de bestelling |o
en als het goed is krijg ik de WME vandaag binnen.

1 tattoo hier, een hele kleine.

Maak je niet druk die komt er natuurlijk gewoon bij.
Alleen gaat erg lastig worden om te raden. Vanwege mijn blonde actie, de geur is alleen te raden als je die ook kent en hebt en je hebt hem alleen als raad de geur maargoed heb je iig een lekker luchtje.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:17

EllaBellaah schreef:
Wat een verslavingen hebben jullie allemaal zeg. Dan ben ik wel erg saai zonder roken, tattoo's en piercings :')
Al heb ik wel een lichtelijke thee verslaving van zowel losse thee als gewoon theezakjes.
Qua huisdieren valt het bij mij ook wel mee met 3 konijnen, 3 gerbils en een paard. en een vriend

Mijn pakketje van wme is inmiddels binnen gekomen, maar ik kan hem morgen pas bij m'n schoonouders ophalen... helaas...
@wme: Tot wanneer kan je het antwoord van raad de geur versturen? Mijn idee was namelijk om het pakketje meteen in te pakken en pas met kerst open te maken. Maar anders haal ik de raad de geur er gewoon eventjes uit voordat ik hem inpak.

Tot de 22ste.
Als hij niet geraden is maak ik hem dan wel bekent en gaat het tegoed mee naar volgende maand en dan komt er wel vanaf 1 of 2 januari een nieuwe raad de geur cup. Hij is wel echt heel lastig tot nu toe nog door niemand geraden.

De doosjes voor de tinnetjes zijn vandaag binnen gekomen *\o/*
Wel heb ik met de tinnetjes een ander besluit genomen. Ik ga ze maken met 2 lontjes i.p.v een blokje erin. Ik rook mijn tinnetje niet en mijn geurkaarsen van Angel ook niet. Wel van andere geuren dus in de Angel komt die niet. Maar in de hal smolt de was erg slecht en in de woonkamer veel beter maar net niet zoals ik wilde. En door er een tweede lontje dus een tweede vlam aan toe te voegen moet dat goed gaan komen.

De eerste tinnetjes komen in de geur Tropical

En ze kunnen op bestelling in enkele andere geuren.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 16-12-15 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:21

Vonneke, denk dat jij Black Cherry wel heel erg lekker vindt! Maar aan de andere kant, het tuincentrum dat H&H verkoopt zit volgens mij bij je om de hoek, dus dan is het denk ik de verzendkosten niet helemaal waard.

Succes met de raad-de-geur nog meiden. Ik doe miss volgende maand een keertje mee.
Heb echt meer dan genoeg besteld en gekocht :=

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:22

Yv! Waar is je brander nou??? :#

Jammer van de zwakke geur :(

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:29

Ja, nog steeds ergens onderweg geloof ik... Duurt wel echt lang he Y;(

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:32

Wacht hier ook op me pakketje, de bezorger heeft nog een uur _O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:34

Het is ook echt druk nu dus opzich niet gek dat de pakjes er langer over doen.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:37

@wme: oeh dan heb ik een goede reden om morgen toch stiekem het pakketje even open te maken om de raad de geur er uit te halen! Ik zit nu te twijfelen of ik dan ook meteen aan de andere luchtjes snuffel of dat ik dat wel braaf pas met kerst doe :=

Ik heb hier winter fire side op staan van wme, vind dat zo'n heerlijke geur! Heb hem daarom nog een keer opnieuw besteld. Net als lotusflower&sandalwood

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:42

Crisis ik kreeg vanmorgen heel laat nog een e mail van post nl dat mijn pakket uit Amerika nog niet in nl was. Had natuurlijk al meermalig contact al opgenomen en hun telefonisch gesproken. Maargoed dit is vreemd want ik kreeg een mail net van de leverancier dat hij door de customs is dus ik denk zal wel en ik kijken en ja hoor prompt is die door de customs. Ik ga ze zo even bellen weer van http://post.nl om mijn code nu te achterhalen en om echt zeker te zijn dat het niet een update is om weer zoet te houden door usps, als blijkt dat het er echt is ga ik het proces op paypal natuurlijk beeindigen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:44

Vind wachten niet erg, maar heb specifiek om een levertermijn gevraagd. Ik wacht al dik 3 weken terwijl er 10 dagen is gezegd. Vind ik niet "iets langer" :)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:47

Ohh ik dacht dat dit allemaal samen werd verzonden. Helaas niet dus..

Hopelijk heb je snel je zending binnen WME. Toch makkelijker dan een geschil + wachten op een nieuwe levering.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:48

Oh, Molenhoek, zou wel super zijn als ie er alsnog aan komt!

Yv, dat is idd echt heel irritant!
Zeg dan dat het 1 tot 4 weken kan duren, dan weet je waar je aan toe bent!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:50

Selka schreef:
Ohh ik dacht dat dit allemaal samen werd verzonden. Helaas niet dus..

Hopelijk heb je snel je zending binnen WME. Toch makkelijker dan een geschil + wachten op een nieuwe levering.

Nou zeg dat. Alleen ik kan ze niet bereiken {:)-:(