xMyrth schreef:Confession: Ik wist niet wat releaseparty van Made in the AM was.
Dacht dat Made een band was, maar ik wist niet welke concertzaal the AM voorstelde
Ooooh is the AM geen zaal.... Ik herkende hem al niet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar One Direction verklaart genoeg, niet mijn muziek
MamaMiesje schreef:Dat de moeder van een vriendinnetje van je dochter appt, dat haar dochter zo'n zin heeft om met jouw dochter te spelen. En dat het eerste wat je dan denkt is:
Pff..als het maar niet hier is dan.
Hhilde

.
Je weet verdorie toch gewoon wat ik bedoel
Gaat blijkbaar toch iets fout als dat op school niet geleerd wordt
Emmaa_ schreef:Constant verbeteren op hele kleine foutjes vind ik ook irritant, maar de fout die Marlinde nu corrigeerde vond ik wel het corrigeren waard hoorGaat blijkbaar toch iets fout als dat op school niet geleerd wordt
jasz schreef:ik ben ook zo'n nare verbeteraar![]()
Ik irriteer me vooral heel erg aan fouten met me/mij na/naar, maar wat ik het aller aller aller ergste vind is hun/zij/hen....
Confession: Ik vind ook stiekem dat ik wel mag verbeteren, ik heb daar niet voor niks een heel goed examencijfer voor...
Sorry.
MamaMiesje schreef:Dat de moeder van een vriendinnetje van je dochter appt, dat haar dochter zo'n zin heeft om met jouw dochter te spelen. En dat het eerste wat je dan denkt is:
Pff..als het maar niet hier is dan.
.
danielle80 schreef:Ik heb mijn hond longeren geleerd want er is bij ons in de buurt een groot grasveld en daar mag je hond niet los en ik ben te lui om de hele tijd met hem mee te rennen.(er is wel een grasveld waar hij wel losmag maar dat is veel verder weg)

Had mijn moeder nog nooit zó gestresst gezien zeg.
Die is erg.