Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Pfff ik snap het niet. Ik zou het best een kans nog willen geven misschien. Maar hij wil zolang het uit is niet het contact met die collega verbreken. En hij zegt dat hij niks met haar wil. Maar ze hebben wel al 3 weken onafgebroken elke dag contact via snap.
Avalanche81 schreef:MarlindeRooz schreef:Pfff ik snap het niet. Ik zou het best een kans nog willen geven misschien. Maar hij wil zolang het uit is niet het contact met die collega verbreken. En hij zegt dat hij niks met haar wil. Maar ze hebben wel al 3 weken onafgebroken elke dag contact via snap.
Nou, zolang het niet uit is tussen die collega bij hem, kan het niet aan tussen jullie.
Belachelijk, we hebben in NL geen polygamie hoor.
Hij moet eens keuzes leren maken........ niet gezond, want jij wordt alle kanten op geslingerd zo
Avalanche81 schreef:https://www.elhannouche.nl/is-polygamie-toegestaan/
Absoluut strafbaar. Is ook een nogal misogyn concept.
Hutcherson schreef:Avalanche81 schreef:https://www.elhannouche.nl/is-polygamie-toegestaan/
Absoluut strafbaar. Is ook een nogal misogyn concept.
Polygamie is voor mij gewoon meerdere partners die van elkaar op de hoogte zijn en dit goedkeuren. Niet zozeer huwelijk. De wet ziet dit anders maar neemt niet weg dat er wegen omheen zijn en we in nederland soms wel iets ruimdenkender zijn. Soms....
Avalanche81 schreef:Als je het contact met een ander niet wilt verbreken zolang het uit is, wil je toch gewoon 2 partners? Plus dat ik het emotionele chantage vind naar Marlinde. Hij zet haar gewoon onder druk op die manier.
Avalanche81 schreef:MarlindeRooz schreef:Pfff ik snap het niet. Ik zou het best een kans nog willen geven misschien. Maar hij wil zolang het uit is niet het contact met die collega verbreken. En hij zegt dat hij niks met haar wil. Maar ze hebben wel al 3 weken onafgebroken elke dag contact via snap.
Nou, zolang het niet uit is tussen die collega bij hem, kan het niet aan tussen jullie.
Belachelijk, we hebben in NL geen polygamie hoor.
Hij moet eens keuzes leren maken........ niet gezond, want jij wordt alle kanten op geslingerd zo
Saskia9 schreef:Bij iemand blijven omdat je je dan de beste versie van jezelf voelt terwijl hij dus glashard over je grenzen gaat.. Dan gun je jezelf dus zo'n leven. Dus of je accepteert hem en alle pijn die hij je gaat geven, of je kiest voor jezelf. Want echt, zo hoort liefde gewoon niet te zijn.
En als ik over mezelf mag spreken, zo'n leven kost echt behoorlijk veel verloren tijd, tijd die je in jezelf kunt steken. Tijd waar je later spijt van krijgt en nog eens een extra knauw in de liefde omdat je het zo lang toe liet. Nee echt meid, je verdient zoveel beter!
Maar makkelijk praten, ooit zat ik ook zo, maar nu gaat dat me nooit meer overkomen gewoon. Zo zonde van m'n tijd en leven, en gun jou ook zoveel beter!