Nachtbrakers meld u!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ginootje

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:05

Nog nachtbrakers hier?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:13

Ja hier. Hoewel ik zou moeten slapen.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:14

Vroeg het me ook al af :')
Moet eigenlijk slapen maar lig weer eens wakker..

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:18

Gek is dat soms lig je gewoon wakker en dan vergeet je dat er meer mensen wakker zijn. En dan wordt je er toch ineens van bewust dat ze er zijn.

Ben blij trouwens vannacht dat bokt ook een nachtleven kent.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:20

Zit ook al de hele tijd een beetje op bokt rond te kijken, en wilde eigenlijk ook net wat plaatsen :')

Hoe komt het?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:21

De laatste tijd slaap ik niet zo best (En dat voor iemand die prima kan slapen)..
Ik word vaak wakker, pieker dan over veel dingen en kan de slaap niet meer vatten...

Hoe komt het dat jullie wakker liggen/wakker zijn?

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:22

Ik heb de laatste tijd ook dat piekeren heel erg, geen dagbesteding/doel, en als ik dan eenmaal slaap word ik bijna altijd wakker door een nachtmerrie..

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:27

Ik ben aan het werk.. Dus ik ben verplicht wakker!
Ik ben verbaasd dat er zoveel mensen om dit tijdstip toch nog wakker zijn :O

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:30

In mijn geval een beetje een optikking van dingen. Heb al tijden veel stress en zit een beetje aan mijn tax.
Heb iets meer dan 2 jaar geleden mijn enkel gebroken. Dat is niet geheel goed verlopen. Dus ik loop mank, meestal pijnloos. Maar ik heb zaterdag een uur langer gewerkt dan normaal. En toen waarschijnlijk iets overbelast. Want kan er amper mee lopen. Dus dat irriteert me, maakt me ook wakker.
Over iets meer dan een week doet de rechter een uitspraak over wat/wie/voor hoeveel een ander schuldig is aan mijn enkel. Omdat mijn leven niet echt meer normaal is sinds het ongeluk, is hangt er veel voor me vanaf. Het bepaald voor een groot deel hoe mijn leven er uit gaat zien.

En dan nog een bijna overlijden en wat zakelijke stuff en ik zit zo'n beetje wel aan m'n tax.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:30

Is het een beetje vol te houden ginootje?
Wat voor werk doe je?

Wat vervelend Snoraly! :(:)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:32

Wat rot snoraly, nachtmerries kunnen heel naar zijn. Weet je waarom ze komen?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:32

Veulen84 schreef:
In mijn geval een beetje een optikking van dingen. Heb al tijden veel stress en zit een beetje aan mijn tax.
Heb iets meer dan 2 jaar geleden mijn enkel gebroken. Dat is niet geheel goed verlopen. Dus ik loop mank, meestal pijnloos. Maar ik heb zaterdag een uur langer gewerkt dan normaal. En toen waarschijnlijk iets overbelast. Want kan er amper mee lopen. Dus dat irriteert me, maakt me ook wakker.
Over iets meer dan een week doet de rechter een uitspraak over wat/wie/voor hoeveel een ander schuldig is aan mijn enkel. Omdat mijn leven niet echt meer normaal is sinds het ongeluk, is hangt er veel voor me vanaf. Het bepaald voor een groot deel hoe mijn leven er uit gaat zien.

En dan nog een bijna overlijden en wat zakelijke stuff en ik zit zo'n beetje wel aan m'n tax.

Jeetje wat heftig!
Hopelijk komt er voor jou een 'bevredigende' uitspraak en kun je evt. met financiële steun gaan werken/bouwen aan een nieuwe en verbeterde toekomst.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:36

Ik werk in de gehandicapte zorg en dit is nachtdienst 3/3

Ik hoop voor je dat er een goede uitspraak komt Veulen84

Snoraly: Wat naar van je nachtmerries! Weet je hoe het komt?

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:38

Veulen84 schreef:

Pfff heftig.. Hopelijk komt er meer duidelijk bij de uitspraak over hoe en wat..
Komt veel op je af zo :(:)

Die nachtmerries komen denk ik voornamelijk door het piekeren/angsten waar ik mee zit.
Binnenkort toch maar de stap zetten om naar de huisarts te gaan voor eventuele doorverwijzing naar een psycholoog. De laatste tijd veel last van angstaanvallen, piekeren etc..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:42

Ik werk ook in de gehandicaptenzorg! Al is het tegenwoordig een bijbaan naast mijn studie fotografie..
Zijn de nachten redelijk rustig?

Snoraly, goed dat je binnenkort een afspraak wil maken bij de huisarts..
Niet te lang uitstellen hoor..
Ik stelde het een beetje uit.. sinds kort loop ik bij een hele prettige psychologe.. erg verhelderend..

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:43

Nee inderdaad niet te lang uitstellen hoor dan word het alleen maar erger..

Ja te rustig :P Het is bijna saai

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:44

Ik heb een poosje terug een aantal nachtdiensten gewerkt..
Wanneer het rustig was dan had ik toch af en toe wel moeite om wakker te blijven... := ghehe

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:45

Fem schreef:
Jeetje wat heftig!
Hopelijk komt er voor jou een 'bevredigende' uitspraak en kun je evt. met financiële steun gaan werken/bouwen aan een nieuwe en verbeterde toekomst.

Bedankt. Als ik straks een uitspraak heb, dan zal ik eens een uitgebreid verhaal typen. Het heeft niet alleen iets met financiële compensatie te maken, maar met meer dingen.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:45

Fem schreef:
Wanneer het rustig was dan had ik toch af en toe wel moeite om wakker te blijven... := ghehe

Nacht 1 en 3 blijf ik goed wakker.. Nacht 2 is drama!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:46

Veulen84 schreef:
Fem schreef:
Jeetje wat heftig!

Bedankt. Als ik straks een uitspraak heb, dan zal ik eens een uitgebreid verhaal typen. Het heeft niet alleen iets met financiële compensatie te maken, maar met meer dingen.

Kan ik mij voorstellen..
Maar financiële compensatie maakt vaak weer veel mogelijk, zoals bijvoorbeeld psychische ondersteuning, etc.

Ik hoop in ieder geval dat alles goed voor je uitpakt.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:47

Heb het nu eigenlijk al te lang uitgesteld, waardoor dingen erger zijn geworden.
Dacht elke keer: 'Ah komt wel goed joh'
En aangezien ik graag alles alleen wil doen is hulp zoeken een vrij lastige stap voor me, maar begin te merken dat ik voor mezelf en mijn omgeving niet meer prettig ben in de omgang, en dat hulp zoeken nodig is.

Lijkt me niks trouwens van die rustige nachtdiensten :+

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:47

Ginootje schreef:
Fem schreef:

Nacht 1 en 3 blijf ik goed wakker.. Nacht 2 is drama!

Dat geloof ik graag... :')

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:48

Ik herken het Snoraly.. Ik wil ook altijd alles maar zelf doen en alles zelf oplossen maar je komt op een punt dat dat niet meer gaat :(

Ja is ook niets maarja wat doe je eraan :P

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:48

Snoraly schreef:
Pfff heftig.. Hopelijk komt er meer duidelijk bij de uitspraak over hoe en wat..
Komt veel op je af zo :(:)

Die nachtmerries komen denk ik voornamelijk door het piekeren/angsten waar ik mee zit.
Binnenkort toch maar de stap zetten om naar de huisarts te gaan voor eventuele doorverwijzing naar een psycholoog. De laatste tijd veel last van angstaanvallen, piekeren etc..

Ik denk dat elk mens periodes heeft dat er te veel op ze af komt. Het is meer hoe er weer uit te komen wat ons lamslaat.

Zet die stap hoor, het is prettig om iemand te hebben om mee te praten. En het helpt goed om dingen in verhouding te zetten.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 03:49

Ook wakker, lig in het ziekenhuis.
Even vragen of ze morgen nog een extra voorraad slaappillen mee nemen, heb het wel gehad met die vreselijke nachten, al bijna aan jaar lang, dus bij slechte periodes doe ik niet meer moeilijk.

Vervelend dat je daar zo lang op moet wachten, veulen, hier was meteen duidelijk wie voor welk deel aansprakelijk was.

Werken lijkt me dan wel weer prima in de nachten.

Idd werk van maken, Snoraly; sterkte!