Smee__ schreef:Gianti schreef:staat geen huisdieren in contract, daarom zeer specifiek nagevraagd bij contract tekenen. en toen werd mij verteld dat het geen probleem was, omdat het in een kooi zat en geen overlast veroorzaakt..
nu is de beheer (zeer frustrerend is gewoon een studentje) aan het zeiken (ze wou zelf een hond) omdat er muizen zijn in pand en dat een konijn dit kan verergeren (???)
Bij mij precies hetzelfde inderdaad. Maar heb m'n huisbaas er gelukkig van kunnen overtuigen dat de muizen echt niet op mijn konijn afkomen maar eerder op de bende die m'n huisgenoten ervan maken in hun keuken bovenMaar ben nu op zoek naar een andere kamer en het is verdomde lastig om iets te vinden waarbij ik m'n nijn mee mag nemen
heb nog steeds niets gehoord van de woningbouw
waarschijnlijk vinden ze het hun energie niet waard
de mensen op mijn gang vinden het alleen maar leuk dat ik ze heb en willen ze nog liever komen knuffelen dan dat ze weg gaan
pfff mijn combi magnetron is volgens mij overleden.. magnetron stand doet het niet
iemand ideeën voor een goed voor leuke prijs?
Maar ben nu op zoek naar een andere kamer en het is verdomde lastig om iets te vinden waarbij ik m'n nijn mee mag nemen 
die staat nog bij mn ouders
, ben vorige week begonnen met werken tussen de koeien. Vind de mentaliteit respect maar breekt geregeld mijn hart zijn echt fabrieken de koeien
. Maar is leuk werk