Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:12

Bah heb morgen een feest en ben me nu al zorgen aan het maken. Wil niet overdressed of underdressed gaan ja wat kan en wat kan niet?
Wou eigenlijk een leren broek met timberlands een leuk shirtje en een zwarte blazer erover maar ja een leren broek kan dat wel? ( Neig nog het meeste naar deze combinatie maar ja )
Of een jurkje, maar dat staat direct weer zo sjiek :')
Of een zwart jurkje met een statement ketting maar dan zou ik die nog moeten kopen morgen én dat jurkje heb ik gekregen van iemand die ook daar is, dus dat zal ik maar niet doen :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:17

Ik zou sowieso niet zo gauw een leren broek met Timberlands aandoen. Vind dan dat je twee behoorlijk opvallende items bij elkaar aantrekt. Dus of een ander paar schoenen, of een andere broek :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:25

Enige wat ik nog heb zijn nike wedges ook behoorlijk opvallend. Misschien is een ansere broek ook beter. Er zijn wat oudjes bij en niet iedereen accepteert dat geloof ik

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:27

Wat voor soort feest is het? Ligt er erg aan wat gepast is. Ik vind leren broeken vaak heel leuk, maar met timberlands geen briljante combinatie. Dan eerder een paar fijne vans of juist stoere enkellaarsjes eronder.

Foto anders? :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:57

Drunksheep schreef:
Ik zou sowieso niet zo gauw een leren broek met Timberlands aandoen. Vind dan dat je twee behoorlijk opvallende items bij elkaar aantrekt. Dus of een ander paar schoenen, of een andere broek :)

Timberlands en leren broek vind ik juist een mega toffe combinatie. Draag ik zelf ook altijd :j

Edit; heb trouwens wel zwarte Timberlands, weet niet hoe het met de bruine staat in combi.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 07:51

Ik draag mijn leren broek met bikerboots (ik heb nog wel redelijk sierlijke boots met studs en met kettingkjes) of enkellaarsjes met een flinke hak, timberlands onder een leren broek kan ik me echt niets bij voorstellen haha

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 11:09

Het is voor een feest van iemand die zoveel jaar getrouwd zijn ( of zilveren bruiloft dat zou ook nog kunnen :') )
Ik kan inderdaad wel zwarte enkellaarsjes aan maar dan ben ik groter als jongen met wie ik mee ga :') Mijn vans zijn niet meer gangbaar voor publiek en heb geen tijd om nog all-stars te gaan halen in de winkel jammer genoeg.
Bikerboots heb ik wel maar dat is met diamantjes op dus dat is misschien teveel van het goede.
Hmm denk dat ik gewoon ga voor een zwarte broek, redelijk net blousje erop en een blazer. Ik wil mijn timbies zo graag aan maar twijfel of die wel gangbaar zijn op zo een feest dus misschien maar voor nike wedges gaan.

Pff

Tijd voor foto heb ik alleen na 5... Moet zo gaan werken tot 5 uur, thuiskomen, douche, klaarmaken, foto, en om half 8 alweer de deur uit :(

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 11:45

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 12:00

Bruin past er idd niet bij :+ ik vind ook je shirt erg lang, daardoor lijken jou mooie lange benen helemaal niet meer zo lang.

Blazer en broek wel leuk :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 12:46

Ik zal er eerder iets van hakken onder dragen. Heb je geen mooie pumps?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 16:11

Jeej mijn jurkjes van Nelly zijn binnen :D eigenlijk had ik Nelly afgezworen na twee slechte ervaringen. Maar het is de enige webshop met een enorm assortiment aan jurkjes. Dus uiteindelijk drie besteld voor mijn verjaardag morgen, en twee jurkjes waren met enorme korting :D

Weet alleen nog niet welke ik wanneer aan ga doen :+ en moet ze zo nog even passen.

Afbeelding

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 16:23

Oow, die eerste is leukkkk! :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 16:30

Ik vind de eerste juist de minste. Persoonlijk vind ik de tweede het mooist :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 16:32

Leuke jurkjes! Oke ik hrb last minute beslist om nog all stars te gaan halen en gewoon een zwart of beige kleedje aan te doen :') besluiteloosheid.. Feest is binnen dus dan us dat warm genoeg :D
Heb wel pumps maar dan ben ik ruim 1,90 das niet leuk als je omringd worst door oudjes :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 19:31

Omdat ik me de hele dag al de pleuris zweet ben ik maar voor een jurkje gegaan:
http://i61.tinypic.com/1z48s1x.jpg
Met all stars eronder maar die liggen nog in de auto
Ik voel me echt een rollade :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 21:31

Oh die eerste <3

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 08:49

Zo, dat is lang geleden dat ik hier weer gereageerd heb!
Gefeliciteerd Roos! Leuke jurkjes hierboven. Ik twijfel of ik de eerste of tweede het leukst vind. Heb je zelf al kunnen kiezen?

Sinds kort ben ik helemaal fan van rokjes, van leuke maxirokken tot kokerrokken, ik vind ze allemaal zo leuk! Maar ik zit met een probleem.. Wat doe je er bovenop? Ik heb enkele tanktops en blousjes, maar dan zie je het toch door de rok heen. Ook heb ik één body geprobeerd, dit zat wel al wat beter maar alsnog zie je bij mijn billen de naad van de body lopen. Niet zo mooi dus :+ Hoe doen jullie dit, of kennen jullie nog winkels die body's hebben die onzichtbaar zouden moeten zijn?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 12:47

Dankjewel!! :D

Met de rokjes kan ik je niet helpen, draag ze zelf nooit. Al zou ik dat ook wel weer eens willen, staat wel altijd netjes :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 13:15

Gefeliciteerd Roos!

Ik draag zelf vaak bij maxirokken gewoon een losvallend shirtje of hemdje. Als je slank bent staat een cropped top ook heel tof, of je moet zo'n oversized cropped top hebben en dan erover heen dragen.

Pencil skirts/kokerrokken kan je op zoveel manieren dragen, chique met een blouse erin of een peplum top erop, wat stoerder met een trui erop, wat meer casual met gewoon een shirtje erin of een cropped top erop. Hier zie je heel veel ideeën: http://lookbook.nu/search?q=pencil+skirt

Bij skaterskirts draag ik zelf altijd een wat losser shirtje, of een leuk blousje zonder mouwen oid. Verder ben ik ook aan het twijfelen of ik een body ga kopen voor het uitgaan ofzo :D

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 13:45

xdniesje schreef:
Sinds kort ben ik helemaal fan van rokjes, van leuke maxirokken tot kokerrokken, ik vind ze allemaal zo leuk! Maar ik zit met een probleem.. Wat doe je er bovenop? Ik heb enkele tanktops en blousjes, maar dan zie je het toch door de rok heen. Ook heb ik één body geprobeerd, dit zat wel al wat beter maar alsnog zie je bij mijn billen de naad van de body lopen. Niet zo mooi dus :+ Hoe doen jullie dit, of kennen jullie nog winkels die body's hebben die onzichtbaar zouden moeten zijn?

Herkenbaar probleem haha. Voor de zomer heb ik best leuke combinaties met rokken, maar nu het najaar in aantocht is... Vooral omdat het nu weer kouder weer gaat worden en je dan met panty's, warmer schoeisel enz zit.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 14:07

Proficiat Roos!!
Jammer genoeg geen tips voor die kokerrokken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 14:09

Ik draag op pencil skirts het liefst wijd vallende crop tops :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 14:47

xRoosss schreef:
Jeej mijn jurkjes van Nelly zijn binnen :D eigenlijk had ik Nelly afgezworen na twee slechte ervaringen. Maar het is de enige webshop met een enorm assortiment aan jurkjes. Dus uiteindelijk drie besteld voor mijn verjaardag morgen, en twee jurkjes waren met enorme korting :D

Weet alleen nog niet welke ik wanneer aan ga doen :+ en moet ze zo nog even passen.

[ Afbeelding ]

Ooooh die rechter vind ik tof, hoe lang valt 'ie? Ik ben zelf namelijk 1.77 en de meeste jurkjes van Nelly zijn dan zo ongeveer naveltruitjes, maar hij is zo leuk. :+

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 15:30

Meiden, vraagje!

Ik moet voor mijn werk in de RAI een bepaald type schoen hebben. Compleet glad leren(look) ballerina's of Nette, gepoetste, zwarte, lage schoenen in lak of leer. Geen suède, sleehak, open hak, open tenen, gespen, veterschoenen, laarzen of bandjes over de wreef toegestaan.
Of ik nou wel of geen lage pump aan mag weet ik niet, dus daarover heb ik al gemaild.

Mijn vraag is, waar vind ik die? H&M, Van haren, Dolcis, Manfield, Zalando, Wehkamp, Scapino, Schoenenreus, Bristol heb ik al gehad. Betaalbaar ook nog, anders moet ik maanden werken om mijn (lelijke) schoenen terug te verdienen :+

Bedankt!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 15:36