Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bridgetF schreef:Blingh schreef:Maar waarom moest ie weg dan?
die mevrouw kan hem niet meer uitlaten, althans ze kan er niet zo ver mee lopen, doordat ze er een beroerte heeft gehad,
ze wilde dat er wat verder en meer mee werd gewandeld. ze is alleenstaand en mist nu toch de hond.
Blingh schreef:Moeilijk, maarja ook al gaat ie terug zit je nog met hetzelfde probleem (nouja die mevrouw dan)
fientje80 schreef:Volgensmij word ik opgelicht... Heb een bod gedaan op een zadel, en de verkoper ging akkoord. Gegevens uitgewisseld en ik heb het geld overgemaakt. Geld kwam de eerste keer terug omdat ze naam niet bij het rekeningnummer hoorde, maar de 2e keer ging het goed. Ik heb haar gevraagd of ze, als ze het verzonden had, het tnt nummer door wilde geven. Heb het geld donderdag overgemaakt en nooit weer iets gehoord. Heb haar gisteren gemaild of het zadel al op de post was, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. De mailwisseling ging al wat raar, het was elke keer 'nou, stuur je gegevens maar op dan' of, 'ja is in goede staat', zonder er verder nog iets bij te zeggen. Geen naam, of hallo ofzo. Ja 1x, want ik weet wel haar naam. Ik hoop echt dat dit goed komt...
Wolkje schreef:Bij Bol krijg je je geld pas later, de koper betaalt aan bol, en die betalen vervolgens weer aan jou.
ik zag trouwens dat je bij bol nu ook hoofdstellen enzo kunt kopen?
bridgetF schreef:Blingh schreef:Moeilijk, maarja ook al gaat ie terug zit je nog met hetzelfde probleem (nouja die mevrouw dan)
Die mevrouw schijnt wat weten te regelen dat er iemand komt om regelmatig de hond uit te laten.
Pffff, vind het wel een heel gedoe, we hebben het nota bene over een hond, lijkt onderhand wel een oude fiets!
Doe hem weg, nee toch maar niet, ik wil hem terug. Maar goed als ze inderdaad wat weet te regelen dan is het mij prima,
als de hond er maar niet de dupe van wordt.
Wolkje schreef:Als het goed is staat op die pakbon het adres van de koper.
Die bon moet je uitprinten en bij het boek doen.
vervolgens het boek op de post doen.
De koper heeft, als het goed is, al betaald aan bol.
Daar hoef je je niet druk om te maken, gewoon het boek zo snel mogelijk versturen.
Het geld krijg jij vervolgens uitgekeerd van bol.
Dat kan wel een paar weken duren, maar je krijgt het wel.
nientje78 schreef:Kan die mevr dan niet beter een poes/kat in huis hebben.
Hoeft niet uitgelaten te worden en ze heeft gezelschap.
Er zitten genoeg wat oudere schootkatten te wachten in het asiel op een baasje.
Vind het voor de hond ook zowat....van hot naar her.
Want straks wil het niet en moet de hond alsnog weg.
Ze heeft die keuze niet voor niks gemaakt.