vandaag in eindhoven geweest, wat een drukte maar toch nog goed geslaagd Bh 3,00 Jurkje 15,00 Pyama 5,00 tandenborstels 1,00 Shirtje 3,00 blousje met ankers 7,00 vest 9,00 sjaal 1,00 rokje 3,00
Vandaag naar Rotterdam geweest, mijn aankoopjes: 4 shirtjes €3 Spijkerbroek Lengtemaat €13 Spijkerbroek Lengtemaat €15 Spijkerbroek Lengtemaat €17 4 gekleurde haarklipjes per paar €2 10 paar sokken, per 5 paar €3 Statement ketting €4 Makeup tasje met azetec print €4
Ben weer helemaal happy Viel trouwens mee hoe druk het was, had het drukker verwacht was er rond 14:00
Dallista
Geplaatst: 31-03-14 04:58
Naomi_Haffie schreef:
Morgen opent Nijmegen toch?
Ja, om 11.00 u. Ik ben zaterdag nog maar de stad ingedoken om kleding te shoppen, had zo'n vaag vermoeden dat ik dat beter niet meer kon uitstellen ivm de te verwachten drukte in het centrum.
Ik ben ook blij met de primark in nijmegen, is heel erg goed te doen en volgend jaar ga ik weer aan een opleiding beginnen in Nijmegen dus kan ik er regelmatig gewoon eventjes heen.
Tot wanneer blijft de lentecollectie? Ik ben zo bang dat die leuke onesies eruit gaan met de zomercollectie. Dus ik wil binnenkort ook echt gaan.
Chouchou
Geplaatst: 31-03-14 14:43
blond_queen schreef:
Tot wanneer blijft de lentecollectie? Ik ben zo bang dat die leuke onesies eruit gaan met de zomercollectie. Dus ik wil binnenkort ook echt gaan.
De onesies in Almere waren vorige week al erg geslonken t.o.v. de keer ervoor dat ik er was, in de winter. Er hingen misschien nog 5 of 6 soorten? Dus ik zou snel gaan als ik jou was!
Ojee dan ga ik volgende week naar almere. Hoop dat ze er dan nog zijn...
Jolien87
Geplaatst: 31-03-14 15:34
Ik ben benieuwd hoeveel bokkers elkaar inmiddels al tegen zij gekomen in de Primark zonder hier weet van te hebben. Ik moet nog steeds mijn shirt terugbrengen maar ik ben bang dat ik niet met lege handen de winkel uitloop.
Ben net toch maar even door de primark in Nijmegen gelopen. Er stond geen rij meer maar binnen was het natuurlijk we super druk. Heb (nog) niks gekocht maar voor zo ver ik wat kon zien hadden ze best leuke dingen!
Zou iemand die deze week naar een andere Primark gaat dan Zaandam een bikini voor mij willen meenemen? Uiteraard betaal ik aanschaf- en verzendkosten! Het gaat om de wereldkaart bikini of de flamingo bikini... In Zaandam helaas beiden niet meer in mijn maat... Zou super zijn als iemand voor mij zou willen kijken:)