Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:46

SteffiiY schreef:
@shilady: begrijp me niet verkeerd maar als je de informatie voor jezelf wilt houden is het ook niet handig om erover te beginnen ;)

Eigenlijk wel mee eens.........

Wanneer ik iets niet openlijk online wil zetten begin ik er niet over of geef ik bewust aan dat via pb wel kan. Helaas erg slechte ervaring met bepaalde dingen openlijk op bokt zetten ( ja info kan via pb).

Maar goed hoewel ik niewsgierig blijf snap ik best dat je bepaalde dingen niet online of aan iedereen kwijt wil. Zal zowiez als ik via pb hier wst hoor nooit war doorvertellen, dat hoort simpelweg niet.

shilady

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:27

Nee maarja wie garandeert dat je niks doorverteld? aan het einde van het verhaal zijn we hier toch allemaal vreemde van elkaar.. Ik ben gewoon heel close met Alfredo en David en hun vertellen mij dingen en details over het gevangenis leven die je op de tv niet hoort maar ook dingen die ze zelf hebben gedaan en gezien soms hele schockende dingen zoals iemand van het leven beroven in koele bloeden.. als je daar details over wilt stuur dan vooral pb dan pb ik alsnog wel terug :) maar vind niet echt dat ik verplicht ben andere ook te pb-en als ik 1 iemand pb stuur..

Ik ga waarschijnlijk eind mei weer terug :)

Heeft iedereen een fijne oudejaars avond gehad?

Ik heb eindelijk een brief van Joshua gehad daar had ik echt al weken niks van gehoord hij schrijft ook dat de guards met de mail rommelen.. ik stuur morgen dus gelijk een brief terug.. en helaas is het voor mn nederlandse penpal niet doorgegaan dat hij de 19e naar Nederland zou terug keren... wel jammer want ik kan niet wachten hem ook op te zoeken..

Ben je al toegevoegd op corrlinks risje?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:31

Je bent t ook niet verplicht, maar zoals Steffie zei is het dan misschien handiger het niet te vermelden, als je het toch doet kan het zijn dat mensen dat willen weten...

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:36

Zoals je in mn laatste reactie op pagina 197 kan lezen dacht ik daar later pas aan maar goed
ga lekker douchen en vroeg naar bed :)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:41

En de pagina erna reageer je er weer op, dus reageer ik nog een keer op jou... Het is toch prima zo? Heb vaak het idee dat je je gelijk aangevallen voelt... Wat mijns inziens niet nodig is :)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:49

Ik reageerde op risje ..
maar als je dat idee hebt vind ik dat prima dat idee is al eens eerder naar voren gekomen hier in het topic
meschien beter als ik hier dan niet meer mee schrijf en lees :)

Fijne avond verders :j

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:54

En deze reactie illustreert precies waarom we dat denken...

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:36

djuulsie schreef:
risje schreef:
Shilady, mag ik ook pb;)?

+1?

je hebt pb risje :)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:38

djuulsie schreef:
En deze reactie illustreert precies waarom we dat denken...

en door deze reactie heb ik dus enkelt risje pb gestuurd met het verhaal +:)+

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 01:03

Thanx voor de pb;-)!

Morgen thuis maar weer in de pen klimmen. Vandaag nieuwjaarsduik in Scheveningen gedaan, 5 ansichtkaarten gekocht en moet natuurlijk verslag bij:-)

Kwam trouwenz online een leuke foto tegen vanuit de ruimte gemaakt hoe europa eruitzag rond middernacht, denk dat ik die geprint ook meestuur. Mooi plaatje namelijk!!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 08:50

Linkje?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 08:52

@Risje: Ja, die zag ik ook op FB. Gaaaaaf!

Afbeelding

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:07

@Shilady: Ik begrijp dat je erover begonnen bent en later zegt ik wil er toch niet over praten.
Dan stuur je 1 persoon uit dit topic een PB met het gene wat je toch kwijt wilt, daarna laat je ons weten dat je er niet over wilt praten.
Prima,wij accepteren jouw keuze en laten het rusten.

Vervolgens geef ik mijn mening en Juulsie reageert hierop dat ze het er mee eens is.
En dan stuur je een PB naar risje? terwijl je daarvoor schrijft dat je er niet over wilt praten.

Wat ik even niet begrijp, wat is de reden van de PB naar risje? Wil je Djuulsie op de kast krijgen in de zin van:''Risje krijgt lekker wel PB en jij niet?'' Volgends mij is het namelijk Djuulsie haar insteek niet om een PB te krijgen maar meer om het feit dat je erover begonnen bent.

Ik krijg dit idee(om iets uit te lokken bij Djuulsie) doordat je in het topic open en bloot zet:'' Risje je hebt PB''.
Dit vind ik gewoon een rare manier van vermelding, omdat Risje zelf ook wel kan kijken of zij PB heeft gekregen of niet.

Sorry, dit wilde ik even kwijt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:17

kindertjes.. Rustig! Shilady heeft een nogal een verhaal waarbij je je gewoon even flink moet inleven. In haar positie zou ik het ook alleen naar bepaalde personen sturen, en nu geen woordjes meer aan vuil maken bokt-mensjes. We zijn hier allemaal met hetzelfde doel: onze crime-vriendjes schrijven!

Ik heb besloten Noah een brief erachteraan te sturen, dus die ga ik nu mooi even maken onder het werk. Helaas heb ik thuis om een of andere rare reden geen internet dus stiekem vanuit 't callcenter een beetje bokken moet lukken, haha. :p Hoe gaat het met jullie PP's? Nog leuke reacties over de kerstkaartjes gehad?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:18

Laten we de lieve vrede bewaren ladies :D

Who cares wie er wel en geen PB krijgt? Ik hoef niet zo nodig te weten wie wat doet hoor, ik ben zelf alleen maar in dit topic om anderen eventueel van tips te voorzien. :)

Ik heb nog geen post terug van Jesse. Duurt laaaang :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:30

Tallie ik heb even gemist wie Jesse is, :P Een jongen of een meisje? En waar zit hij/zij? Of kan ik dit teruglezen een paar paginas terug? ;p

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:35

Jesse is een man, hij zit in Nevada :D

Ik kreeg zowaar post met een stempel van Las Vegas erop, haha! Dus ik heb hem een lange brief terug gestuurd met een aantal foto's erbij. :) En een kerstkaartje natuurlijk! Maar ik ben ongeduldig dus ik hoop dat ik vandaag of morgen post terug heb, haha! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:36

Ahh leuk! Wanneer verwacht je de post dan? :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:36

Ik hoop toch echt wel snel, haha! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:38

Ahh ik duim voor je! :)

ps: Iemand nog tips tegen rugpijn ? :\ :\ :\

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:44

Lage rugpijn? Warm houden (kruik oid) en hol-bol trekken helpt vaak)

Wat leuk Tallie!
Ik verwacht deze week ook weer wat post :) Heb het er nog druk mee ;) de brievenbus waren nog dicht vanochtend, dus moet mn 2 brieven straks maar op de post doen. Hoop dat ze dan weer in gebruik genomen zijn.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:47

pimaude schreef:
Ahh ik duim voor je! :)

ps: Iemand nog tips tegen rugpijn ? :\ :\ :\

Lopen! :) Helpt bij mij altijd wel aardig.

En als het voor mij niet voldoende is, dan neem ik een tramadolletje in, maar die heb jij vast niet liggen ;)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:48

Ja, of fietsen. Zwemmen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:49

jep djuulsie. thanks ik ga proberen. en tallie ik werk in een callcenter dus ik mag alleen lopen als ik loten verkocht heb om een streepje achter mijn naam te zetten :+

ik heb nu: 'dear dear dear dear Noah,
How are you?'

haha, ik loop vast. ;p

Ohjaa nu zit je met vernielde brievenbussen/ weggehaald / op slot! Onze staat gelukkig nog en anders even in de supermarkt afgeven? Hoeveel antwoorden heb je nu djuulsie?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:52

Je bent al een heel eind :')

Ik heb nu van iedereen antwoord gehad :) Dus heb 4 schrijfbuddies en 1 mail... Meer dan genoeg :P

Als de brievenbus nog op slot zit vanmiddag loop ik even langs de bruna, daar zit een postNL in. Kan ik ze daar afgeven.