Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:52

Moska schreef:
Mijn vader, die op zijn manier niks kan vinden in een bepaalde app. Ik heb het hem vanmiddag of laten zien hoe het werkt. Nu is hij weer thuis en hij kan niks vinden op zijn manier |o Maar hij woont bijna een uur rijden bij me vandaan en ik heb echt geen zin om dat vanavond nog te doen en morgen geen tijd, om waarschijnlijk gewoon de app te openen en dan hetgeen te zien wat hij zoekt

En hem het videobellend uitleggen?
Mijn vader woont maar 2 minuten fietsen hier vandaan maar het komt mij ook niet altijd uit om er weer heen te vliegen :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:56

Ik heb ooit een set beddengoed gekregen voor mijn verjaardag. Heb het al heel wat jaar en het ziet er echt super netjes uit nog. Het is wit met een lichte streep. Dus ik had gezocht en het online gevonden.

Ongeveer 100 euro voor dekbedovertrek + twee kussenslopen. Het is blijkbaar satijn. Vandaar dat het zo lekker slaapt. _O-

Ik vind dat wel duur voor iemand die goed is in witte dingen verpesten in de was. Dus ga dat niet kopen haha. :+

Het merk is trouwens Damai. :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:59

Dat ik de eerste week van de vakantie dus eigenlijk zo gespannen ben geweest dat ik er totaal niet van genoten heb. Vandaag ging dan weer hartstikke goed, en ik ben gelukkig zo veel minder gespannen.

Ga wel met werk overleggen dat ik de eerste week praktisch ziek ben geweest. Maar dat overleg ik wel na de vakantie. Ik ga mij toch maar even ziek melden om goed te herstellen. 2 weken bijna dagelijks paniekaanvallen heeft mij uitgeput.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:03

Ik dacht slim te zijn door hem te vragen met de tablet via whatsapp te gaan videobellen, dan kon hij zijn telefoon laten zien en kon ik zien wat er niet lukte. Maar whatsapp was niet meer gekoppeld, dus die vlieger ging niet op. We hebben nu videobellen gedaan via de telefoon en al pratende kreeg hij het nu wel voor elkaar om zijn e-mail in te vullen en het wachtwoord. Spontaan werkte het weer }> Ik stuur gewoon screenshots met exact hetzelfde hè, maar hij ziet het op zijn manier niet :? Maar goed, de activiteit die hij organiseert via de Klup app loopt als een tierelier, dus dat is dan wel weer leuk. Vooral voor hem, het leven valt hem zwaar tegenwoordig |( En dan voel ik me weer schuldig dat ik dit soort dingen best irritant vind. Ben nu ook weer een uur bezig geweest. Hopelijk leert ie het ooit nog. Het duurde ook een paar maanden voor hij zijn eerste smartphone kon opnemen _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:39

Haha snap je frustratie.

Aan de telefoon.
Bovenaan die site staat een zwarte balk. Daarboven rechts staat het vakje x waar je op moet klikken.

Ik heb geen zwarte balk
|o

Kwartier later. Ooh die zwarte balk bedoel je. Ja die heb ik wel {:)-:(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:53

MarlindeRooz schreef:
Ik heb ooit een set beddengoed gekregen voor mijn verjaardag. Heb het al heel wat jaar en het ziet er echt super netjes uit nog. Het is wit met een lichte streep. Dus ik had gezocht en het online gevonden.

Ongeveer 100 euro voor dekbedovertrek + twee kussenslopen. Het is blijkbaar satijn. Vandaar dat het zo lekker slaapt. _O-

Ik vind dat wel duur voor iemand die goed is in witte dingen verpesten in de was. Dus ga dat niet kopen haha. :+

Ik heb een witte overtrek met streep gekocht bij Linnengoed katoen op FB, heb het al jaren en het is nog perfect. Misschien een optie want het is ook niet duur daar!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:16

Feestweek is hier voorbij, dus mensen gaan weer naar huis.
Na het bekijken van het eind vuurwerk.

Maar snap niet dat het nooit op een normale manier kan, rustig naar huis gaan.

Ik hoor alleen maar gegil.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:55

MarlindeRooz schreef:

Maar als je de huidige al heel wat jaar hebt dan weet je dat het goed gaat toch ? Dus gewoon kopen .

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:04

Om het uur wakker geweest na 1uur.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:23

Volle maan?

Hier ook ruk geslapen was half 5 op.

Vakantie stress zoals altijd. Vliegen vanaf Düsseldorf dus nog even, met een vriend halverwege ophalen, 3.5 uur onderweg.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:45

Vakantie, dus 'yes!'. Maar eigenlijk geniet ik er niet zoveel van. Eerste weekend was meteen een gek weekend. En door alle vrije tijd blijft mijn hoofd maar malen. Kon ik hem maar uitzetten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:05

Om 1:30 had ik al het punt bereikt dat ik liever uit bed ging zonder überhaupt te slapen.

Spijt dat ik dat niet gedaan heb. Heb nu tot 7:00 lopen dralen van de ene nachtmerrie naar de andere.

Ben dus nu niet alleen moe maar ook nog eens overprikkeld wakker geworden. -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:27

Mando schreef:
Volle maan?

Hier ook ruk geslapen was half 5 op.

Vakantie stress zoals altijd. Vliegen vanaf Düsseldorf dus nog even, met een vriend halverwege ophalen, 3.5 uur onderweg.

Zag dat het gisteravond rond 22u volle maan was..

Ik hoop dat vanmiddag/vanavond wel mijn nieuwe gordijn hangt dan kan ik wel echt slapen.
Vanmorgen om 5.30u leek het ook of het al lichter werd..

Fijne vakantie nog.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:31

Dank je. Hard aan toe.

Vannacht is volle maan maar de aanloop vind ik altijd vreselijk.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:42

Waar ga je heen? :)

Ik moet nog een weekje, en dan gaat mijn vader een week weg met de auto dus ik neem dan ook vrij. :)

Normaal heb ik er geen last van, maar nu echt ieder uur gezien voor mijn gevoel.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:37

Hier tot 04:00 wakker gelegen vannacht en de nachten ervoor bouwde zich dit ook al op jammer genoeg. Echt verschrikkelijk weer... Word een lange dag zo met nog een verjaardag/bbq later vandaag waar ik sowieso al 0 zin in had :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:38

Hier ook weer slecht geslapen.

We hebben op het moment vrienden op bezoek met voer kinderen, en dan nog de oudste van mijn zus (van de tweeling weinig last). Het is zo niet aan mij besteed. Gekrijs en gejank om het minste geringste :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:51

Laatste zomers dagje, het waait hier best flink en ik voel me ziek.
Dussss ellendig bank hangen ipv van het weer genieten. Grrr

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 54 min geleden

Vandaag een nieuwe rolgordijn opgehangen op mijn slaapkamer samen met mijn broer.
Zijn echt 4-5 uur bezig geweest, en ja het komt van de Ikea af, en zijn tussendoor ook nog 2 x bij de Gamma geweest..

Ik kan NIET meer... en wil niet meer... maar het hangt!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 53 min geleden

die reclame op televisie van Schwarzkopf. Dan zeggen ze ‘Kriem Supriem’. Maar er staat echt crème suprème…

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21 min geleden

Wij zitten nu op Düsseldorf en vliegen naar djerba. 13 dagen te lui zijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17 min geleden

Oh heerlijk Mando, heel veel plezier 8-)