Moska schreef:Mijn vader, die op zijn manier niks kan vinden in een bepaalde app. Ik heb het hem vanmiddag of laten zien hoe het werkt. Nu is hij weer thuis en hij kan niks vinden op zijn manierMaar hij woont bijna een uur rijden bij me vandaan en ik heb echt geen zin om dat vanavond nog te doen en morgen geen tijd, om waarschijnlijk gewoon de app te openen en dan hetgeen te zien wat hij zoekt
En hem het videobellend uitleggen?
Mijn vader woont maar 2 minuten fietsen hier vandaan maar het komt mij ook niet altijd uit om er weer heen te vliegen
Maar hij woont bijna een uur rijden bij me vandaan en ik heb echt geen zin om dat vanavond nog te doen en morgen geen tijd, om waarschijnlijk gewoon de app te openen en dan hetgeen te zien wat hij zoekt
Ik stuur gewoon screenshots met exact hetzelfde hè, maar hij ziet het op zijn manier niet
Maar goed, de activiteit die hij organiseert via de Klup app loopt als een tierelier, dus dat is dan wel weer leuk. Vooral voor hem, het leven valt hem zwaar tegenwoordig
En dan voel ik me weer schuldig dat ik dit soort dingen best irritant vind. Ben nu ook weer een uur bezig geweest. Hopelijk leert ie het ooit nog. Het duurde ook een paar maanden voor hij zijn eerste smartphone kon opnemen