Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:01

Precies. Dat jij je ergert wil niet zeggen dat er ineens niet meer zoiets bestaat als TMI.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:13

Moet je wel helder kunnen denken en dat is op het moment ook een probleem.

Maar he zal mij wel aanstellen doe ik toch altijd al.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:22

oomens schreef:
Precies. Dat jij je ergert wil niet zeggen dat er ineens niet meer zoiets bestaat als TMI.

Ja daar ging het mij ook om, iedereen mag zich zeker ergeren aan allerlei lichamelijke klachten, maar sommige details hoeven er niet per se bij. Zeker gezien dit een verzameltopic is voor alle ergernissen, niet per se medisch.

@Marcella ben je in die maanden dat je dagelijks berichten over pus en andere vieze zooit zit te posten ook medische hulp gaan zoeken? Als het daadwerkelijk zo heftig is dan klinkt het als iets wat met spoed aandacht nodig heeft, en dan aandacht van een deskundige en niet van bokt-publiek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:24

Mijn nieuwe tattoo jeukt zoooo erg! AAARGH

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:30

Marcella schreef:

Dat zegt niemand, Marcella. 8)7 Alleen hoeven mensen niet alle details van je lichaamssappen of slachtavonturen te lezen. Dat is alles. hagelslag verwoordt het heel goed. :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:41

Moet je wel hulp krijgen. Enige wat ik te horen krijg is geduld hebben. Longfunctie was maar minimaal capaciteit verlies met dat ik binnen de goede waardes blijf. En toch benauwd hebben ik snap mezelf niet meer.

Heeft wel ooit jaren terug een huisarts gezegd dat hij uiteindelijk geroyeerd is tel dan niet. Wel dat het altijd bij gebleven is dat ik mezelf aanstel.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 16-01-23 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:51

Wat heeft longfunctie te maken met aanhoudende infectie in je mond?

al wil ik het waarschijnlijk niet weten :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:52

Alles hangt met elkaar samen en staat met elkaar in verbinding.

Hoofdpijn kom zeer waarschijnlijk van de bijholten.

Denk kop eraf en dan ben ik hoop problemen kwijt. _O-
Laatst bijgewerkt door Marcella op 16-01-23 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:53

Ik heb de hele tijd als ik beweeg het gevoel dat ik een te strakke bh aan heb, maar dat is m'n protesterende rib, die zit op dezelfde plek. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:56

Pijnlijke ribben zijn
Kwalitatief
Uitermate
Terleurstellend
:knuffel:

Gok ook dat de huilbuien met de bijholten te maken hebben.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:58

Als je niet tegen het zinnetje "pus smaak in mijn mond" kan heb je wel een teer zieltje hoor :')

Huisarts te vol om langs te gaan, oké kan ook telefonisch geen probleem. Maar ze kan absoluut geen tijd, niet eens een dag doorgeven dat ik gebeld ga worden. Leuk maar de kans dat ik op kan nemen is nihil aangezien ik de hele dag of met klanten sta of aan de telefoon hang..
Niet dat ik iets aan dit gesprek ga hebben want het gaat toch afgewimpeld worden met "geef het wat tijd" maar ben zo klaar met die pijn.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:59

Mkango schreef:
Ik heb de hele tijd als ik beweeg het gevoel dat ik een te strakke bh aan heb, maar dat is m'n protesterende rib, die zit op dezelfde plek. :')

Duct tape. Voor je tieten dan he.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 14:02

Het busje van de gemeente dat mij niet de ruimte gaf om elkaar te passeren. Bleef gewoon op de wegrijden, vertraagt waardoor ik denk, ik kan, versnelt weer waardoor ik moet uitwijken en een kliko die in de berm stond heb geraakt. Nu zit er een barst in mn spiegelkap. Echt, hoe moeilijk is het om even met een bandje in de berm te gaan om genoeg ruimte te creëren zodat we allebei zonder moeite onze weg kunnen vervolgen...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 14:04

Droogprogramma zou 2,5u duren dus zou ik rond 10 over half 2 de was kunnen opvouwen, keek daarstraks was het nog maar een half uur, nu al ruim 20 minuten geeft ie aan dat ie nog 2 minuten moet... Irritant!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 14:05

Ik ben wel weer klaar met werken nog 3 uur en 15 minuten te gaan 8)7

Maar eerst even uur pauze houden

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 14:18

Longontsteking -O-

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 14:26

Sinds voor de kerst al ontzettend aan het kwakkelen met m’n gezondheid, eerst heel flinke griep, daarna blaasontsteking tgv de griep en nu, eindelijk van alles verlost, een amandelontsteking waar ik schijnbaar al een week mee loop zonder het door te hebben.

En nu zijn ze zo groot en dik dat ik ze gewoon tegen mijn tong aan voel drukken, m’n keel dichtgeknepen zit en ik dus ben begonnen met snurken omdat die ondingen in de weg zitten :').

Ergste nog: ik heb 2 wk terug horror filmpjes over amandelverwijdering zitten kijken op tiktok en dacht, nou dat wil ik dus nóóit van m’n leven. En kijk nu eens aan :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 14:26

Die eeeeeiiiiinnnnndeloze regen. Zó klaar mee.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 14:32

Berdien schreef:
Die eeeeeiiiiinnnnndeloze regen. Zó klaar mee.

Het is vreselijk -O-
Ik zie een heule grote regenwolk van noord naar zuid over Utrecht e.o trekken :x

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 14:37

Marcella schreef:

Niemand zegt hier dat je je aanstelt. En ja, dit is een ergernistopic maar je hoeft niet iedere scheet die dwars zit te posten en al helemaal niet in geuren en kleuren. Je bent niet de enige bokker die hier op aangesproken wordt, hoor. Zijn er meerdere geweest.

@Marleen88: :wow: ik dacht: wat heb jij een bijzondere massage gehad, het duurde even voor ik doorhad dat de spieren bij je rug en schouders zo heten. Je hebt nl ook het monnikskapje en die zit op een heul andere plek! := _O-

Sorry kinderen en pubers onder de 18 voor deze 18+ verwarring.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 14:47

Nyaleti schreef:
Mkango schreef:
Snap ik. :j Ik vind in de UK geproduceerde (en ingesproken) docu's vaak ook een stuk minder hysterisch dan Amerikaanse, en dieren worden ook een stuk minder vermenselijkt. Dat laatste draagt imo echt niks bij aan educatie, eerder het tegenovergestelde — je wilt niet weten hoeveel mensen op Instagram lijken te denken dat een luipaard een mens is, maar met een ander pakje aan. :n En dan huilen als ze geconfronteerd worden met de realiteit. Het is nou eenmaal geen Peppa Pig, Susan.

Heb jij de nieuwe Dynasty al gezien? Vrienden van mij hebben hier aan gewerkt dus wil het heel graag zien maar kan niet vanuit Nederland en ik wil zeker weten of het de moeite is om het via een omweg wel te kijken ;')

De Dynasty met Liz Gillies? Ik vond m leuk.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 14:53

Goh, de apotheek gebeld omdat medicatie nog steeds niet klaar stond. Bellen ze net terug dat mijn merk niet leverbaar is tot eind februari... Waarom bellen ze daar vorige week niet over? Ze hebben het dus al een week duidelijk dat het recept niet vervuld? Kan worden, maar patiënt bellen? Nee joh.

Mag wel het merk waar ik hele slechte reacties op had. Dat is het enige wat ze zeggen, niet eens excuses dat er niks is laten weten. Anders had ik dus al een week lang een oplossing kunnen zoeken!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 15:01

Dat de verdoving van de tandarts nog steeds niet is uitgewerkt.

Oke, misschien ben ik wel lichtelijk ongeduldig. De verdoving ging er 10.45 in. :')

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 16:28

Marcella schreef:

Tsja, jij zegt het, ik dacht het. Sterkte met alles.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 17:45

Oke, een ergenis maar ook wel humor.

Ik wil mijn keuken opknappen. Geen budget dus alles zo goedkoop mogelijk en zelf kunnen doen. Nu ben ik een brakke kneus dus echt een succes, maar het is wel echt nodig. Slecht aangelegd, slecht onderhouden en echt problemen. Er liggen de meest vreselijke tegels in door ex. Niet schoon te krijgen, geen vlakke tegels maar enorme structuur (zijn ook geen vloertegels...) en ze liggen niet eens tot aan de plinten dus overal kieren die niet schoon te houden zijn.

Dus ik heb net met hamer en beitel gekeken of ze los te krijgen waren. :+ Antwoord was ja, maar nu is er 1,5 tegel uit en wil ik alles weghalen. Niet handig, want moet tot juni wachten tot er nieuwe vloer in kan :') maar als ik iets in mijn hoofd heb moet het nu :')

Hoewel 1 of 2 tegels per dag ook wel het maximale is wat ik kan dus kan ik beter ruim plannen haha