Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Precies. Dat jij je ergert wil niet zeggen dat er ineens niet meer zoiets bestaat als TMI.
Marcella schreef:Dat zegt niemand, Marcella.Moet je wel helder kunnen denken en dat is op het moment ook een probleem.
Maar he zal mij wel aanstellen doe ik toch altijd al.
Marcella schreef:Moet je wel helder kunnen denken en dat is op het moment ook een probleem.
Maar he zal mij wel aanstellen doe ik toch altijd al.
Nyaleti schreef:Mkango schreef:Snap ik.Ik vind in de UK geproduceerde (en ingesproken) docu's vaak ook een stuk minder hysterisch dan Amerikaanse, en dieren worden ook een stuk minder vermenselijkt. Dat laatste draagt imo echt niks bij aan educatie, eerder het tegenovergestelde — je wilt niet weten hoeveel mensen op Instagram lijken te denken dat een luipaard een mens is, maar met een ander pakje aan.
En dan huilen als ze geconfronteerd worden met de realiteit. Het is nou eenmaal geen Peppa Pig, Susan.
Heb jij de nieuwe Dynasty al gezien? Vrienden van mij hebben hier aan gewerkt dus wil het heel graag zien maar kan niet vanuit Nederland en ik wil zeker weten of het de moeite is om het via een omweg wel te kijken ;')