). Wat is precies het idee van de hints? Zijn daar richtlijnen voor, of is het gewoon echt zo simpel als een hint in je pakket / een kaartje vooraf zetten 
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 ). Wat is precies het idee van de hints? Zijn daar richtlijnen voor, of is het gewoon echt zo simpel als een hint in je pakket / een kaartje vooraf zetten 
                                                         Fem schreef:Menino, misschien is het leuk om voorgaande edities te kijken naar de hints die gebruikt zijn.
Er zit enorm veel variatie in.
Het kunnen hele puzzels zijn, maar ook rebussen, raadsels, plaatjes.
Of dingen als: neem de zoveelste letter van post nummer 3 op blz nummer 78, etc.
Ik heb soms ook iets in het pakket gedaan wat linkte naar mijn werk of hobby of haarkleur.
Je kunt het echt heel erg breed trekken.

Citaat:@ Castilja, jouw Santa heeft moeite met dingen waarvan jij nou echt blij wordt. Zij/Hij heeft gelezen dat er een hoop "wel-oke-cadeautjes" zijn, maar zij/hij heeft nog geen WAUW dingen gevonden die ook nog binnen het budget vallen. Welk eten vind jij nou echt lekker? Hou je van decoratie? Wat is nou echt een grote hobby van je? Teken/knutsel je graag als kunstenares?
 Maar die winkel is maar in enkele steden te vinden, dus dat is een kleine kans.. Maar voor het geval dat. En ik word ook ontzettend gelukkig van een good old wegwerpcamera!! Bij oa. de HEMA is die onder budget te vinden, maar als je al andere dingen hebt aangeschaft is het weer niet onder budget natuurlijk 
 Ehm.. Een leuk houten klauter accessoire voor in mijn vogelkooi zullen de vogels ook waarderen 
 Zo beter Santa?                                                         

zoiets als op jouw kaartje haha.

) niet zo heftig als zijn ouders en oudere broer.